Przykłady które umieściłem nie są logami, są napisane "z palca", tak więc rozumiem mechanizmy, które nimi rządzą. Przykład z grzybowymi potworkami z logicznego punktu widzenia jest jak najbardziej poprawny, ale w praktyce może być dla niedoświadczonych graczy uciążliwy. Kwestia priorytetów, mnie to osobiście nie przeszkadza
Gorzej jest z pierwszym przykładem, jeśli najpierw sprawdzane jest otoczenie, a później ekwipunek, to w komendach operujących na pojemnikach jest tu niekonsekwencja. Nowy przykład, nieco bardziej precyzyjny:
Kod: Zaznacz cały
Wioska.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Rozerwana sakiewka.
> i
Do pasa masz przytroczone zamkniety skorzany nieduzy woreczek i zamknieta sakiewke.
Masz przy sobie wiele zlotych monet, wiele miedzianych monet, wiele srebrnych monet.
> otworz sakiewke
> wloz monety do sakiewki
> zamknij sakiewke
Rozerwana sakiewka juz jest otwarta.
Nie jestes w stanie wlozyc wielu zlotych monet do zamknietego pojemnika.
Nie jestes w stanie wlozyc wielu miedzianych monet do zamknietego pojemnika.
Nie jestes w stanie wlozyc wielu srebrnych monet do zamknietego pojemnika.
Rozerwanej sakiewki nie da juz sie zamknac.
> s
Wioska.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
> otworz sakiewke
> wloz monety do sakiewki
> zamknij sakiewke
Otwierasz sakiewke.
Wkladasz wiele zlotych monet, wiele miedzianych monet i trzynascie srebrnych monet do otwartej sakiewki.
Zamykasz sakiewke.
Kod: Zaznacz cały
>wez wszystko z plecaka
>wloz wszystko do drugiego plecaka