Kod: Zaznacz cały
Czytam forum, czytam wiki i dyskutuję na MUDzie. Analizując Twoją odpowiedź na mój post szczerze nie widzę pola na jakąkolwiek dalszą dyskusję z tobą. Odnośnie pizzy i pomocy z radami chyba nie do końca zrozumiałeś o co mi chodzi. Język polski jest niezwykle precyzyjny więc być może to moja wina nie umiejąc pisząc wyjaśnić Ci o co mi chodzi lub chodziło. Uważam, że sens rozwijania klienta WWW jest jak najbardziej uzasadniony. By może ktoś inny zrozumiał o co mi chodzi a do metaforycznych stwierdzeń powinieneś mieć większy dystans i większe zrozumienie tym bardziej, że wnioskuję, iż jesteś zaawansowanym graczem gry która wymaga wyobraźni.
Jeśli nie masz więcej nic do powiedzenia oprócz kontr na pomysły, Twój kontrargument już jest jako post oficjalnie na tym dziale, mój również, więc nie zasmiecajmy go dalej i poczekajmy na inne konstruktywne wypowiedzi nad którymi będzie można sensownie podyskutować kierując się tolerancją i otwartym umysłem.
Pozdrawiam serdecznie
Doskonale zrozumialem przenosnie, ktorej uzyles i moge Cie zapewnic, ze dobrych rad i pomyslow wizowie dostaja bardzo duzo. Jak sam pewnie zauwazyles Rafgart zacytowal swoja archiwalna wypowiedz, wiec watek byl juz poruszany. Inna kwestia, czy tworcy Arkadii i ich dzialanie jest tozsame z Twoimi oczekiwaniami, byc moze uksztaltowanymi doswiadczeniami z innych gier. Tu jest troche inaczej. Na ten przyklad, zaimplementowanie obecnego mapera poprzedzone bylo apelem tworcow o narysowanie ASCII-artowych map traktow i miast. Odpowiedzialo wiele osob, nawet tych, ktore nie graja z klienta www i wszystko przebieglo swoim zdrowym rytmem. Z tego co wiem Arkadia nie zatrudnia etatowych koderow, wiec nie ma co liczyc na szybkie rewolucyjne zmiany. Dlatego tez apeluje o zapoznanie sie z "klimatem" tej gry i stosowne miarkowanie presji.
Skoro zmiana jest w planach, ale odleglych, to chyba chyba warto zapoznac sie z dostepnymi skryptami, ktore oferuja dana funkcje juz teraz, niz prowadzic zbedne dyskusje.
Kod: Zaznacz cały
Rafhard napisal:
Ja też bym wolał żeby każdy miał dostęp tylko do określonego klienta bez "ultra-mapperów" (najlepiej tego oficjalnego), ale niestety jest inaczej. Chodzi mi o to, że nie każdy jest programistą żeby sobie tworzyć samodzielnie skrypty dostosowane pod siebie w jakichś Zmudach, czy Cmudach albo Mudletach. Nie każdemu też pasują gotowe skrypty stworzone przez poszczególnych graczy. Oficjalny klient daje możliwość prostej i dość rozbudowanej konfiguracji. Jedyne czego mu brakuje w odniesieniu do tych wyspecjalizowanych kombajnów to właśnie mapper oraz ewentualnie usprawnienia w opisywaniu walki grupowej (tutaj jednak można sobie poradzić na upartego przekształcając tekst).
Tez tak myslalem zanim przeczytalem manual do swojego klienta. Niestety nic nie przychodzi samo i podobnie jest w tej kwestii. Jak ktos juz to wczesniej napisal, wiele osob zaplacilo za swoje programy i wlozylo mase czasu w ich dostosowanie. Inni byli na tyle dobrzy, ze swoja wiedza podzielili sie nieodplatnie na forum. Macie dostep do swietnych skryptow na Windowsa/Maca/Linuxa, nawet Android doczekal sie Tintina i ciagle malo. Podstawy programowania to nie fizyka jadrowa.
Dobrej nocy.