Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Herenvarno:
Zaznaczaj tylko, że z zabijaniem gryfa to taki zabawny, dowcipny żarcik - bo ktoś naprawdę gotów rzucić się na niego w pojedynkę ;>
Gryf zasadniczo spędza siedząc na trakcie tylko dzień - zawsze można - w ostateczności, jak nie ma innej drogi - poczekać, aż odleci.
Zaznaczaj tylko, że z zabijaniem gryfa to taki zabawny, dowcipny żarcik - bo ktoś naprawdę gotów rzucić się na niego w pojedynkę ;>
Gryf zasadniczo spędza siedząc na trakcie tylko dzień - zawsze można - w ostateczności, jak nie ma innej drogi - poczekać, aż odleci.
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Porady dla graczy.
Z tego co pamiętam, gryf nie blokuje drogi z której się przyszło.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
O, Ethel, dziękuje!
)))
Ano rzeczywiście targnęłam na jego życie, ale brałam pod uwagę to, że prawdopodobnie jest niezwyciężalny i byłam ostrożna. Oczywiście dosłownie ledwo uszłam z życiem
) Niezła przygoda
Się zdziwiłam, jak mnie ogłuszył, muszę przyznać. 

Ano rzeczywiście targnęłam na jego życie, ale brałam pod uwagę to, że prawdopodobnie jest niezwyciężalny i byłam ostrożna. Oczywiście dosłownie ledwo uszłam z życiem



Ostatnio zmieniony 03 lip 2010 21:35 przez Ninaeth, łącznie zmieniany 1 raz.
ॐ solidity is only a mirage
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Porady dla graczy.
Ethel, oczywiscie... ZAZNACZAM! powyzszy moj tekst, zgodnie z sugestia.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Porady dla graczy.
Czy w Val'kare jest jakas mozliwosc zarobku? Paczki wiem ze nie. Pytalam kazdego npca mozliwego i nic nie znalazlam. Jesli nie ma mozliwosc zarobku, to w jaki sposob mozna wyjsc z tej pustyni? Lazilam po niej bez kompasu i udaje mi sie dotrzec prawie do jej kresu ale tam blokuje mnie masyw gorski i o. Czekanie na to az ktos sie pojawi i mi pozyczy na kompas srednio mi sie usmiecha, bo siedze juz tam ktorys dzien i nikogo nie widzialam. Jest jakas rada na to?
Re: Porady dla graczy.
Mozesz wyjsc z miasta, na poludnie od bramy sa jaskinie potepiencow. Z nich wziac graty i sprzedac.
Pozatym mozesz poprostu wyjsc na pustynie jak masz duzo czasu. I pamietaj, ze o swicie i zmierzchu kierunki sie przestaja mylic. Wiec w tych momentach mozesz zobaczyc gdzie jest polnoc. A to sie przydaje ;]
Pozdrawiam
Edit: Wlasciwie to zle napisalem, nie tyle przestaja sie mylic, co jednorazowo sie naprawiaja.
Pozatym mozesz poprostu wyjsc na pustynie jak masz duzo czasu. I pamietaj, ze o swicie i zmierzchu kierunki sie przestaja mylic. Wiec w tych momentach mozesz zobaczyc gdzie jest polnoc. A to sie przydaje ;]
Pozdrawiam
Edit: Wlasciwie to zle napisalem, nie tyle przestaja sie mylic, co jednorazowo sie naprawiaja.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010 13:02 przez Tararni, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukasz nowego nalogu?
Spróbuj tego
Spróbuj tego
Re: Porady dla graczy.
Dzieki, info o tym ze sie nie myla kierunki przyda mi sie na pewno. Z potepami sobie nie radze jeszcze
Tak czy inaczej dzieki.

Re: Porady dla graczy.
I jak masz wyobraźnie, to możesz próbować iść krawędzią tego masywu górskiego nawet jak Ci poobraca kierunki. Wtedy na przykład możesz wyczaić, że północ widzisz na wschodzie i chcąc iść na północ na mapie - musisz kliknąć e. Żmudne, ale da się wyjść bez kompasu.
Oczywiście niezbędna mapa pustyni. Np. ta jest dobra: http://strony.aster.pl/borakx/ea/mapy/zerrikania.gif - widać gdzie blokują góry, a gdzie mury miasta oraz gdzie zaczyna się piaszczysta pustynia.
Oczywiście niezbędna mapa pustyni. Np. ta jest dobra: http://strony.aster.pl/borakx/ea/mapy/zerrikania.gif - widać gdzie blokują góry, a gdzie mury miasta oraz gdzie zaczyna się piaszczysta pustynia.
Re: Porady dla graczy.
Z pustyni łatwo jest wyjść bez kompasu o ile wie się jak.
Trzeba iść wzdłuż jakichś charakterystycznych miejsc - najpierw muru miasta, potem (po przejściu bodajże jednej pustej lokacji) rozpadliny. Jeżeli masz wspinaczkę na wystarczająco aby wspinać się po rozpadlinie, to dalej już w zasadzie prosto, jeżeli zgubisz się w północnej części pustyni, musisz dojść do jakiejś ściany i iść wzdłuż niej.
No i oczywiście trzeba sobie wyobrażać przekręcone kierunki ^.^
Trzeba iść wzdłuż jakichś charakterystycznych miejsc - najpierw muru miasta, potem (po przejściu bodajże jednej pustej lokacji) rozpadliny. Jeżeli masz wspinaczkę na wystarczająco aby wspinać się po rozpadlinie, to dalej już w zasadzie prosto, jeżeli zgubisz się w północnej części pustyni, musisz dojść do jakiejś ściany i iść wzdłuż niej.
No i oczywiście trzeba sobie wyobrażać przekręcone kierunki ^.^
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Rana na twoim ciele jatrzy sie, co chwile pekajac i nieustannie piekac. Pocisz sie nienaturalnie i jest ci duszno.
Drzysz chorobliwie.
Podobne miałem opisy gdy chorowałem na trąd i moja postać zmarła.
To zatrucie jest z jaszczurów - wiecie może czy również jest śmiertelne, znaczy się czy trzeba je leczyć czy samo przechodzi ...
spoko już wiem
Drzysz chorobliwie.
Podobne miałem opisy gdy chorowałem na trąd i moja postać zmarła.

To zatrucie jest z jaszczurów - wiecie może czy również jest śmiertelne, znaczy się czy trzeba je leczyć czy samo przechodzi ...
spoko już wiem

Ostatnio zmieniony 04 lip 2010 17:55 przez Gorrd, łącznie zmieniany 1 raz.