Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Nie ma takiej potrzeby, jako, że ostatnio doszła komenda: obrozwoj.
Re: Porady dla graczy.
Nie zrozumielismy sie. Moja tuba...a raczej mapnik to maksimum jakie moge osiagnac na ta chwile. To czy expie czy nie nie ma dla mnie znaczenia. Chcialem sie na jakis czas pozbyc tego itemu z ekwipunku i tyle.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Porady dla graczy.
Ostatnio napelnilem buklak spirytusem.Niestety kiedy chcialem pociagnac lyk, okazalo sie to dla mnie za mocne.Co ciekawe, kiedy zamawiam ten trunek na miejscu, moge wypic bez problemu kilka porcji.Z zalem musialeem wylac trzy litry szlachetnego napoju.Od czego zalezy czy mozna pic najmocniejsze alkohole i czy bede mogl je pic w przyszlosci, kiedy bede mial wyzszy level?
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Porady dla graczy.
Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z takim problemem...
Może to dlatego, że moja postać zaczęła delektować alkohol po uzyskaniu pelnoletności
Wiec, obstawiam, że ma to związek z doświadczeniem postaci.
Może to dlatego, że moja postać zaczęła delektować alkohol po uzyskaniu pelnoletności

Niziołki wszystkich krajów - łączcie się!
"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary
http://www.pajacyk.pl/
"[...] hobbity to naprawdę zadziwiające stworzenia. Możesz się nauczyć o nich wszystkiego w ciągu miesiąca, a jednak, po stu latach, mogą cię dalej zadziwić"/Gandalf Szary
http://www.pajacyk.pl/
Jest to raczej wynik blednego komunikatu. Po prostu nie byles w ogole spragniony, ergo nie byles w stanie zmiescic zadnego trunku (pewnie piles chwile wczesniej jakas wode do pelna).
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Porady dla graczy.
Raczej jest tak, ze z buklaka pociagamy zawsze ta sama ilosc alkoholu, o ile jestesmy w ogole spragnieni. W przypadku mocnego alkoholu ilosc ta moze zaowocowac przekroczeniem dopuszczalnego stanu upicia dla postaci o niskim poziomie, , stad komunikat.
Re: Porady dla graczy.
Jest pewna blokada na ilość przyswajanego alkoholu na raz, która występuje gdy (z obserwacji własnych):
1. Postać jest za młoda (ma niskie cechy, w szczególności kondycje).
2. Postać jest już mocno upita.
Czyli podsumowując, musisz pić słabszy alkohol
Jeszcze do niedawna niektóre alkohole np. w stołówce w szkole gladiatorów, nie były przerobione po zmianach z doświadczeniem i nawet postać ze stosunkowo wysokim poziomem nie była w stanie wypić tamtejszej wódki. Jak jest teraz - nie mam pojęcia.
Na arkadii pośród alkoholi występuje duża różnorodność, zarówno w 'mocy', jak i w cenie. Niektóre są niezwykle mocne i tanie, niektóre bardzo słabe i drogie. Przykładowo, tanim winem z Oxenfurtu jest się w stanie szybciej upić niż drogą wódką w wielu innych miejscach (chociażby - Wyzimie).
1. Postać jest za młoda (ma niskie cechy, w szczególności kondycje).
2. Postać jest już mocno upita.
Czyli podsumowując, musisz pić słabszy alkohol

Jeszcze do niedawna niektóre alkohole np. w stołówce w szkole gladiatorów, nie były przerobione po zmianach z doświadczeniem i nawet postać ze stosunkowo wysokim poziomem nie była w stanie wypić tamtejszej wódki. Jak jest teraz - nie mam pojęcia.
Na arkadii pośród alkoholi występuje duża różnorodność, zarówno w 'mocy', jak i w cenie. Niektóre są niezwykle mocne i tanie, niektóre bardzo słabe i drogie. Przykładowo, tanim winem z Oxenfurtu jest się w stanie szybciej upić niż drogą wódką w wielu innych miejscach (chociażby - Wyzimie).
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Porady dla graczy.
Eee.. yy.. ups?
Podążam piechotą do Mahakamu i wpadłam na śliczną upierzoną bestię, która nie chce mnie puścić dalej... Co mam zrobić, żeby przejść?
(edit)
haha, dzięki
Nie ma to jak dwie godziny w plecy
Podążam piechotą do Mahakamu i wpadłam na śliczną upierzoną bestię, która nie chce mnie puścić dalej... Co mam zrobić, żeby przejść?
(edit)
haha, dzięki

Ostatnio zmieniony 03 lip 2010 21:24 przez Ninaeth, łącznie zmieniany 2 razy.
ॐ solidity is only a mirage
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Porady dla graczy.
Tego gryfa mozesz:
A - Blagac o przepuszczenie (raczej nie podziala)
B - Probowac go zepchnac z traktu (tez nie podziala, ale mozna probowac)
C - Zabic (raczej podziala, o ile Ciebie nie zabije)
D - Wybrac inna droge (podziala, o ile znajdziesz inna droge)
edit
E - Przebiegnac dalej (podziala o ile gryf nie wyladowal jeszcze, tylko dopiero co "kolowal")
A - Blagac o przepuszczenie (raczej nie podziala)
B - Probowac go zepchnac z traktu (tez nie podziala, ale mozna probowac)
C - Zabic (raczej podziala, o ile Ciebie nie zabije)
D - Wybrac inna droge (podziala, o ile znajdziesz inna droge)
edit
E - Przebiegnac dalej (podziala o ile gryf nie wyladowal jeszcze, tylko dopiero co "kolowal")
Ostatnio zmieniony 03 lip 2010 21:37 przez Herenvarno, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!