Drubin pisze:(...)
Poniżej rzeczy, które widzę, że nie działają (przynajmniej u mnie):
1. '/idzdo' przy paczkach. Mimo, że człowiek mi się przedstawił, stoję lokację od niego to i tak cały czas dalej po obejrzeniu paczki dostaję info, że nie ma bezpośredniego dojścia do lokacji gdzie on stoi ((mapper): Nie ma polaczenia z aktualnej lokacji do docelowej). Przynajmniej dotyczy to paczek branych w Quenelles do Montlac i Cixous. W Salignac La Rouge jak wezmę np. paczkę do młynarzowej to mnie doprowadzi, z kolei np. Alarica po przedstawieniu w ogóle nie wrzuca mi do bazy. W Kreutzhoffen paczka do Andre też tak nie działa. W niektórych z kolei miastach to działa bez problemu.
2. Jak się stanie na nabrzeżu, podpływa statek, binduje się '[', ale załóżmy, że nie wsiedliśmy. Po ponownym przypłynięciu '[' nie działa już w ogóle.
3. Przy tym bindowaniu też mam wrażenie, że zapomniałeś o wyjęciu kasy z plecaka/sakiewki czy coś.
4. Jeszcze o statkach - działają jak statek przypłynie. A może dałoby radę zrobić sprawdzenie po wejściu na lokację 'statkową' czy czasem ten statek już tam nie stoi i nie uruchomić bindowania?
5. Takie coś było kiedyś u Ingwara w skryptach do TFa - wchodzi się do karczmy, wpisuje 'jedz' czy coś i postać siadała (a jest opcji sporo) i zamawiała na maksa (do najedzenia) jakiegos prostego zarcia.
6. Możliwe, że to jest, ale nie umiem włączyć. Nie dałoby się zrobić z cechami tak samo jak z poziomem? Czyli po wpisaniu cechy dostać (przyklad to jest):
7. Z ziolami. Mapowanie pewnie i jest fajne, ale to jakos nie widze w trakcie walki czy ucieczki (w sensie po cooldownie) wpisywania /wezz jasny kwiat. Nie lepiej zrobic jakies proste aliasy (tak tak, wiem, samemu można) na leczenie/speed? I proste komendy /speed i /heal i po prostu wyjmujemy delione/babke czy co tam teraz sie bierze i spozywamy.
8. Nie lapie mi za pierwszym razem imion NPCow. Wchodze na lokacje i dostaje.
> w
Niewielka chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Siwiejaca dlugonosa kobieta.
Wracam na wschod i ponownie wchodze.
w
Niewielka chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Siwiejaca dlugonosa kobieta (Roseanna).
9. Jak zrobic keybindy na skradanie/skradanie z druzyna by mapper tez dzialal?
10. Kiedy sie idzie gdzies uzywajac chodzika i skrotow to w momencie gdy dochodzimy do bramy, dostajemy binda na otwarcie (ALT+2), ale np. w tym samym momencie przyjezdza dylizans i brama sie otwiera, albo ktos obok ja otworzyl to chodzik tego nie widzi. Trzeba wcisnac tego binda bo inaczej dalej nie ruszy.
11. Daloby rade by zamiast BEEPa skonfigurowac by np. ekran blyskal przez ulamek sekundy? Czasem jak slucham muzyki z komputera to ten odglos jest za cichy (zreszta wkurza mnie) wiec takie 'blysniecie' byloby lepsze (cos takiego dawalo sie ogarnac laczac sie po shellu do TFa i ustawiajac w Putty, ze BEEP ma byc wizualny).
12. Nie byloby sensownie wrzucic caly kod + ladne czytelne README na GitHuba lub BitBucketa? Tam to zostanie na wieki, zawsze działa, ładnie można historię podglądać.
13. Moznaby dorzucic by '/przypomnij IMIE' znajdowalo i te pisane malymi jak i wielkimi literami?
14. Daloby sie pokazywac jakos sensownie zawartosc skrzyni? W sensie by bylo to jakos podzielone na 2/3 kolumny, a nie podawane jako jedna gigantyczna linia tekstu?
No, rozpisałem się. No i na koniec - dzięki za kawał świetnej programistycznej roboty.
Dzięki za uwagi.
1. Sprawdź, czy masz człowieka w bazie (przeszukaj). Możliwe, ze imie z paczki nie jest poprawnie wyszukiwane w bazie. Poproszę o dokładną linię z paczki (ob paczke) i dokładnie linię jak ten NPC się przedstawia, wtedy sprawdzę czy to faktycznie błąd.
"Nie ma połączenia..." to zabezpieczenie - jeśli gdzieś brakuje chociażby jednego połączenia i nie ma jednej ciągłej ścieżki do lokacji to mapper to wyświetli. Warto wspomnieć, że statki/promy nie są połączone, jakoś to kiedyś rozwiążę.
Co do bazy+mapy i GPSa - ostatecznie możesz spróbować mojej mapy i mojej bazy. Z mojego doświadczenia (paczki w całym Ishtar + Imperium) działało praktycznie 98% imion/paczek. Bretonii w ogóle nie sprawdzałem, więc może to być faktycznie jakiś błąd w skryptach.
Odezwij się do mnie na priv/na ircu to podeślę moją bazę do mojej mapy.
2. Bindowanie statku działa na tekst:
Kod: Zaznacz cały
.*(Wszyscy na poklad!.*|przybija wielki trojmasztowy galeon\.)$
@Werbat mi to dał, powinno działać zawsze jak przypływa, przyjrzę się
3. Tego nie robię i nie będę robił, bez przesady
4. Tak, to świetny pomysł. Bindy statkowe/promowe/dylizansowe w zależności od lokacji. Będę najbliższym czasie myślał jak to zorganizować.
5. Myślałem o tym. Masz gdzieś kod Ingwara? Nie wiem jakie są najbardziej ogólne typy jedzenia.
6. Tak, dodam to.
7. Zioła będą się rozwijały, na razie to jest bardzo wczesna wersja. Ale wydaje mi się, że najpierw dojdzie gagowanie opisów walki.
8. Triggery są wyłapywane przez GMCP, a ten przychodzi po zobaczeniu lokacji i co się na niej znajduje, więc trigger jest tworzony ułamki sekund po tym jak zobaczysz pierwszy raz osobę. Teoretycznie można to przepiąć na brutalnego triggera, ale nie chciałem tego robić skoro mam dostępne GMCP i obiekty dostarczane w nim. Pomyślę nad tym.
9. Dodam obsługę tego. Przy Twoich ruchach wystarczy zrobić keybindy i dać w 'code' to samo co jest w regularnych. Skradanie za drużyną chyba powinno teraz działać z tego co pamiętam.
10. Trzeba i tak pozostanie. Nie chcę tworzyć automatów samochodzących, to jest z zabronione
Chodzik to zwykły alias z delayem pomiędzy komendami.
11. Mudlet jako tako nie ma wsparcia flasha całego okna, ale ma wsparcie flasha do kontenerów UI, więc teoretycznie można zrobić np błyśnięcie np oknem kondycji. Przyjrzę się temu.
12. Dałoby i taki zamiar miałem od dawna
Pamiętaj jednak, że paczki Mudletowe to jeden dupny xml, więc czytelność będzie niska (choć możliwe, że zmiany samego kodu skryptów będą dobrze pokazywane). Jak dodam podstawowe rzeczy, które mam w zamyśle i wszystko uprzątnę to paczka na pewno pojawi się kiedyś w repo.
13. Można, dodam.
14. Zawartość skrzyni, plecaków itp robię teraz. Będzie coś na wzor ziół.
Dzięki jeszcze raz za uwagi i pomysły i jakbyś miał ich więcej to śmiało pisz.
Irvin pisze:
(...)
- Wpadlo mi na mysl jak bedziesz gagowac teksty, bys wyroznil poczte przychodzaca, podczas expa w druzynie nie sposob zauwazyc jak ktos przyslal nagle wazna wiadomosc.
- jak kogos sie oglada warto by wyroznic kolorem np przedmiot stowarzyszeniowy jak np
kilt krasnoludow z gor kranca swiata,
pierscien kupcow,
- flet elfow.
-pancerna rekawica gladow czy tez wisor gwardii
- opaska gryfow
- - obrecz Ogrzej kompanii
BY wiadomo bylo z kim sie do czynienia, szczegolnie ze opisy postaci sa teraz bardzo bogate i dlugie
To wszystko będzie. Do takiego czegoś idealne byłoby gmcp.messages.
Pozbieraj opisy itemów i wyślij