Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Artak »

Irvin pisze:1.chcialbym sie spytac jak i gdzie znalezc by zmienic kolor wroga na lokacji. Normalnie sa zieloni jednak gdy mnie zaatakuja zmieniaja sie na roz.

http://imgup.pl/di/RNSV/mudlet-pytanie.jpg

tak by wiadomo o co chodzi.

Ten jasny roz i ciemny roz gdy szybko przemieszczam sie po lokacjach niestety ale nie jestem nawet w stanie policzyc ilosci wrogow ani kto tam jest.
Moze przez to ze daltonizm sie moj ukazuje.:(
W arce kolory, ?kolory, ?kolor
Irvin pisze:2.chcialem jeszcze spytac o sciezke do kolorku imienia osoby w druzynie ( nie w okienku kondycji bo tam mam tam jasno zielony) ale zeby tez byl np jasno zielony na glownym oknie, a nie fioletowy.
j.w
Irvin pisze:3. Czy u was okienko kondycji jest ruchome ? ja zlapac za niego i przesunac nie moge by zmienic jego ksztalt np na bardziej prostokatny sam doposowywuje sie do okna mudleta.

Wdzieczny bylbym za pomoc.

Okienko kondycji jest ustawione przez Adremena na sztywno (bodajże 40% okna gry na szerokość i jakieś 30 na wysokość, czy jakoś tak, dokładnie nie pamiętam).
Terum pisze:Chciałbym zrobić sobie binda na dołączanie do drużyny. Ktoś podpowie jak to zrobić?
Najpierw musisz wypisać sobie wszystkie opisy dołączania do drużyny i przerobić je na regexy. Później musisz zrobić trigger, który będzie odpalany takowym regexem i który będzie coś robił.
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

Omfg Artak dziekuje nie wiedzialem ze w tak prosty sposob mozna dobrac sobie kolory...
Dziekuje !
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Dwie duże aktualizacje (włącznie z mapą do mappera) = dwa osobe posty, najpierw skrypty.

Arkadia skrypty, wersja 1.9

1. BAZA

dostępna komenda '/aktualizuj':

Kod: Zaznacz cały

| /aktualizuj [pole] [co] [wartosc] - zaktualizuj pole osoby o [id]        |
| do wartosci. Dozwolone pola to: 'imie', 'short' oraz 'title'.            |
| Np: '/aktualizuj 100 imie NoweImie' lub                                  |
| Np: '/aktualizuj 154 opis Nowy opis tej osoby'                           |
W dodatku, od teraz pokazywane są postacie, które są w bazie, wygląda to tak: http://i.imgur.com/gxmOINp.png
Pokazywane są: Imię + gildia (jeśli przypisane jedno i drugie), Imię (jeśli brak gildii) lub gildia (jeśli imię to "", czyli pusty string).

Dochodzi bind na atak wrogów: F2. Wygląda to tak: http://i.imgur.com/Dv8DupV.png

Pokazywanie wszystkich imion postaci można wyłączyć w opcjach, jest do tego ustawienie.
Wrogowie są zawsze pokazywani.

'/idzdo [id_postaci]'
przydaje się w GPSie na poczcie. Zielone imiona to imiona, które mają jeden wpis w bazie, pomarańczowe to imiona, które mają >1 wpis w bazie. Po wybraniu takiej paczki trzeba najpierw sprawdzić '/przeszukaj [imie]' aby zobaczyc id lokacji właściwej osoby.

2. Statki/dyliżanse

Statki działają już wszystkie (bindowane jest kup bilet, wsiadz na statek lub schodzenie).
Dyliżanse działają tylko w Imperium, Ishtar nie ma tego znormalizowanego z tego co widziałem. Promy działają wszędzie. Pieniądze muszą być w ręce.

3. POJEMNIKI

Cztery typy pojemników i obsługiwane pojemniki (z ustawień):

Kod: Zaznacz cały

-- Domyslna pojemniki do monet (money), kamieni (stones), jedzenia (food),
-- i wszystkiego innego (other)
--
-- Dozwolone wartosci:
-- - 1 (to jest "plecak")
-- - 2 (to jest "worek")
-- - 3 (to jest "torba")
-- - 4 (to jest "sakiewka")
-- - 5 (to jest "mieszek")
scripts.inv["money_bag"] = 1
scripts.inv["stones_bag"] = 1
scripts.inv["food_bag"] = 1
scripts.inv["other_bag"] = 1
Lampa, branie z ciał i wszystkie akcje skryptów już działają w tych ustawieniach. Z bindów są na razie:

wem/wlm - wez/wloz monety z/do [pojemnika]
wep/wlp - wez/wloz paczke z/do [pojemnika]


4. Poprawki w WALCE

Od teraz bindowane jest przełamywanie wroga. Jeśli jest zaznaczony cel ataku i zostanie on zasłonięty przez wroga to pojawi się komunikat o łamaniu wroga. Bind klawiaturowy: F1

5. Usunięte bindy

Usunięto /napraw, /ob, /db i tym podobne.

5. UI

ZASLON zmienia się na OK, bo obsługuje teraz zarówno zasłonę jak i przełamywanie (ten sam delay). Dodane zostały patterny dla strażnika.


6. Ustawienia

Jest kilka nowych ustawień, można zajrzeć do nowego pliku w paczce 'ustawienia-skrypy.txt' i przekopiować.

7. Dźwięki

Piersze, małe wsparcie dla dźwięków, będzie na pewno rozbudowywane. Na razie jest jeden beep, który działa dla statków, dyliżansów i poczty.
Cały katalog 'sounds/' z paczki należy przekopiować do katalogu profilu.

Czekam jak zwykle na opinie/uwagi. Jeśli ktoś chciałby bazę postaci NPCów do mapy, którą udostępniam to można się odezwać na ircu.

Paczka do pobrania jest tutaj.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2016 05:05 przez Adremen, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Czas na kolejny duży update, tym razem mapper.

Arkadia mapper, wersja 1.8

Co w tej wersji?

1. Bindy do lokacji

Bindy, które można dodawać na lokacjach i będą dostępne pod CTRL+P po wejściu na lokację. Info z README:

Kod: Zaznacz cały

Mozna sobie bindowac na lokacjach jakie akcje, ktore sa dostepne wtedy pod 
CTRL+p. Z '/mapper_db':

/lok_bind [bind_string] - ustawi binda do aktualnej lokacji.                   
!! UWAGA !!                                                                    
Komendy sa rozdzielone #, opoznienia sa rozdzielone *                          
Przykladowo: '/lok_bind fuknij#westchnij#usmiech' wykona wszystkie             
trzy komendy naraz.                                                            
'/lok_bind fuknij#westchnij*0.7#usmiech*2' wykona najpierw fuknij, nastepnie   
po 0.7 sekundy wykona 'westchnij', nastepnie po 2 sekundach (od czasu          
wcisniecia komendy) wykona 'usmiech'.                                          
Opoznienia sa liczone wzgledem nacisniecia komendy! Dlatego jesli uzywamy      
jakiejkolwiek wartosci w jednej z komend to wtedy kazda nastepna powinna miec  
taki sam lub wiekszy delay aby wykonala sie w odpowiedniej sekwencji.   

Domyslnie bindy sa pokazywane po wejsciu na lokacje, mozna to wylaczyc w ustawieniach albo '/pokazuj_bindy'.
Po wejściu na lokację wygląda to tak: http://i.imgur.com/k3cA2wg.png

2. Podążanie za drużyną na specjalnych lokacja + brak potrzeby '/fo'

'/fo' już nie jest potrzebne. Rozwiązane jest to tak, że w momencie, kiedy jesteśmy na lokacji z prowadzącym to mapper będzie śledził.
Przejścia specjalne oraz specjalne opisy do normalnych przejść są obsłużone tak, że trzeba na lokacji dodać tzw. skojarzenia:

Kod: Zaznacz cały

| /lok_team_fo [przejscie_string]#[kierunek] - doda skojarzenie [przejscie] w    |
| tym [kierunku].                                                                |
| Przykladowo, jesli mamy lokacje z wyjscie do 'gospody' i string podazania jest:|
| 'Podazasz za ... do gospody' to mozna dodac na aktualnej lokacji:              |
| '/lok_team_fo gospody#gospoda'                                                 |
| Czasami jest tak, ze wyjscie jest standardowe (w kierunku 'w'), a jest tekst:  |
| 'Podazasz za ... przez rzeke', wtedy trzeba dac:                               |
| '/lok_team_fo rzeke#w'                                                         |
| /lok_team_fo_id [id] [przejscie_string]#[kierunek] - to samo dla [id] lokacji. |
| /lok_team_fo- - usunie skojarzenia z aktualnej lokacji.                        |
| /lok_team_fo- [id] - Usuwa skojarzenia z lokacji o [id].                       |
Zarówno bindy (1) jak i skojarzenia drużynowe (2) są teraz pokazywane w '/lok' albo '/lok [id]'.

3. 'zerknij' i poprawki

'zerknij' już nie psuje mappera. W dodatku pojawił się szereg poprawek praktycznie we wszystkich aspektach mappera, więc gdyby coś nie działało proszę o kontakt.

4. Uzupełniona mapa

wrzucam moją aktualną mapę. Uzupełniona duża część imperium (praktycznie wszystkie góry, pustki, zc), chyba coś w ishtar. Wciąż brak dość niebezpiecznych terenów takich jak drachen, druhii, kanały w quenelles itp. Mapa jest w paczce (map.dat, wrzucić do katalogu 'map/' w katalogu profilu).
Przejścia specjalne dla podążania za drużyną będą sukcesywnie dodawane i wraz z postępem mapę będę udostępniał zaktualizowaną.

Tutaj mapper wraz z mapą do ściągnięcia
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral »

E, moglby ktos dac screena prawidlowych ustawien klawisza do mappera?

Jakos nie przemielilem pomocy.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat »

Adremen pisze:-- Domyslna pojemniki do monet (money), kamieni (stones), jedzenia (food),
Z cyklu 'arkadia bawiąc-uczy': kamienie szlachetne to są 'gems', a nie 'stones'. Pod stones to się lizardy restingują.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Drubin »

A ja tak na szybko - używam 2.1 z najnowszymi skryptami - nie potrafię stworzyć najprostszego triggera na kolorowanie. Tworzę trigger, daję nazwę, ustawiam typ na 'substring' - wrzucam mu jakiś prosty przedmiot z ekwipunku jak 'wisior' czy 'buty', ustawiam 'ptaszka' by highlightował mi to i nic - zero reakcji.

No OK, spróbujemy regexpów. I o dziwo - zaskoczyło. Dla monet choćby (tak wiem, że pattern można poprawić).

Kod: Zaznacz cały

(srebrnych|srebrne|srebrna) (monet|moneta|monety)
Ustawiam by szedł highlight i ładnie mi podkreśla monety w zależności od ich typu na różne kolory. Teraz próbuję tego samego choćby dla butów - linijka co wraca z MUDa jest taka:

Kod: Zaznacz cały

Masz na sobie pare skorzanych wysokich butow.
Ani 'wysokich' ani '(wysokich)' ani ' wysokich$' no i tym bardziej '^wysokich$' nie działa przy regexpie. Przy zwykłym substringu też nic. Coś trzeba gdzieś odznaczyć/zaznaczyć w ustawieniach by to śmigało?
Powyższe naprawiłem - chciałem stworzyć od razu grupę. Za to nie stworzyła mi się grupa tylko jakiś dziwny twór kształtem przypominający lejek. Okazuje się, że jak się stworzy grupę i w niej wyląduje jakiś pattern to tak się dzieje. Jak dorzuciłem triggery na kolorowanę po prostu w 'główny folder' to zadziałało. Jak stworzyłem od nowa swoją grupę to też działa. Zostawiam dla potomnych, może się komuś przyda.



Poniżej rzeczy, które widzę, że nie działają (przynajmniej u mnie):
1. '/idzdo' przy paczkach. Mimo, że człowiek mi się przedstawił, stoję lokację od niego to i tak cały czas dalej po obejrzeniu paczki dostaję info, że nie ma bezpośredniego dojścia do lokacji gdzie on stoi ((mapper): Nie ma polaczenia z aktualnej lokacji do docelowej). Przynajmniej dotyczy to paczek branych w Quenelles do Montlac i Cixous. W Salignac La Rouge jak wezmę np. paczkę do młynarzowej to mnie doprowadzi, z kolei np. Alarica po przedstawieniu w ogóle nie wrzuca mi do bazy. W Kreutzhoffen paczka do Andre też tak nie działa. W niektórych z kolei miastach to działa bez problemu.

2. Jak się stanie na nabrzeżu, podpływa statek, binduje się '[', ale załóżmy, że nie wsiedliśmy. Po ponownym przypłynięciu '[' nie działa już w ogóle.

3. Przy tym bindowaniu też mam wrażenie, że zapomniałeś o wyjęciu kasy z plecaka/sakiewki czy coś.

4. Jeszcze o statkach - działają jak statek przypłynie. A może dałoby radę zrobić sprawdzenie po wejściu na lokację 'statkową' czy czasem ten statek już tam nie stoi i nie uruchomić bindowania?

5. Takie coś było kiedyś u Ingwara w skryptach do TFa - wchodzi się do karczmy, wpisuje 'jedz' czy coś i postać siadała (a jest opcji sporo) i zamawiała na maksa (do najedzenia) jakiegos prostego zarcia.

6. Możliwe, że to jest, ale nie umiem włączyć. Nie dałoby się zrobić z cechami tak samo jak z poziomem? Czyli po wpisaniu cechy dostać (przyklad to jest):

Kod: Zaznacz cały

Jestes silny(4/6), potezny (7/7)
7. Z ziolami. Mapowanie pewnie i jest fajne, ale to jakos nie widze w trakcie walki czy ucieczki (w sensie po cooldownie) wpisywania /wezz jasny kwiat. Nie lepiej zrobic jakies proste aliasy (tak tak, wiem, samemu można) na leczenie/speed? I proste komendy /speed i /heal i po prostu wyjmujemy delione/babke czy co tam teraz sie bierze i spozywamy.

8. Nie lapie mi za pierwszym razem imion NPCow. Wchodze na lokacje i dostaje.
> w
Niewielka chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Siwiejaca dlugonosa kobieta.
Wracam na wschod i ponownie wchodze.
w
Niewielka chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Siwiejaca dlugonosa kobieta (Roseanna).

9. Jak zrobic keybindy na skradanie/skradanie z druzyna by mapper tez dzialal?

10. Kiedy sie idzie gdzies uzywajac chodzika i skrotow to w momencie gdy dochodzimy do bramy, dostajemy binda na otwarcie (ALT+2), ale np. w tym samym momencie przyjezdza dylizans i brama sie otwiera, albo ktos obok ja otworzyl to chodzik tego nie widzi. Trzeba wcisnac tego binda bo inaczej dalej nie ruszy.

11. Daloby rade by zamiast BEEPa skonfigurowac by np. ekran blyskal przez ulamek sekundy? Czasem jak slucham muzyki z komputera to ten odglos jest za cichy (zreszta wkurza mnie) wiec takie 'blysniecie' byloby lepsze (cos takiego dawalo sie ogarnac laczac sie po shellu do TFa i ustawiajac w Putty, ze BEEP ma byc wizualny).

12. Nie byloby sensownie wrzucic caly kod + ladne czytelne README na GitHuba lub BitBucketa? Tam to zostanie na wieki, zawsze działa, ładnie można historię podglądać.

13. Moznaby dorzucic by '/przypomnij IMIE' znajdowalo i te pisane malymi jak i wielkimi literami?

14. Daloby sie pokazywac jakos sensownie zawartosc skrzyni? W sensie by bylo to jakos podzielone na 2/3 kolumny, a nie podawane jako jedna gigantyczna linia tekstu?

No, rozpisałem się. No i na koniec - dzięki za kawał świetnej programistycznej roboty.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016 17:37 przez Drubin, łącznie zmieniany 8 razy.
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

Adr nie montuje rzeczy ktore sa bardzo indywidualne dla kazdego.

Typu jak np ktos nosi kase w plecaku a ktos w sakiewce a ktos inny i tu i tu.

Przed statkiem wystarczy wyjac kase aliasem swoim i tyle.
ja osobiscie do dylizansow i statkow uzywam swoich aliasow.

do ziol wystarczy takze prosty alias
otworz woreczek
wez zlolo
zjedz rozgryz cokolwiek
zamknij woreczek


nie trzeba do tego skryptow. Podlug mnie za duzo skryptow tez nie dobrze.
Dlatego powinny byc oskryptowane tylko najwazniejsze i najbardziej skomplikowane rzeczy ktorych nie mozna rozwiazac prostym aliasem.

Fajne jest to jak pokazuje sie zolty jasny kwiat i do niego nawias
zolty jasny kwiat ( np HP zjedz).


Z rzeczy ktore mi wpadly na mysl :

- Wpadlo mi na mysl jak bedziesz gagowac teksty, bys wyroznil poczte przychodzaca, podczas expa w druzynie nie sposob zauwazyc jak ktos przyslal nagle wazna wiadomosc.

- jak kogos sie oglada warto by wyroznic kolorem np przedmiot stowarzyszeniowy jak np
kilt krasnoludow z gor kranca swiata,
pierscien kupcow,
- flet elfow.
-pancerna rekawica gladow czy tez wisor gwardii
- opaska gryfow
- - obrecz Ogrzej kompanii

BY wiadomo bylo z kim sie do czynienia, szczegolnie ze opisy postaci sa teraz bardzo bogate i dlugie


Ot takie luzne propozycje:)
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Drubin pisze:(...)
Poniżej rzeczy, które widzę, że nie działają (przynajmniej u mnie):
1. '/idzdo' przy paczkach. Mimo, że człowiek mi się przedstawił, stoję lokację od niego to i tak cały czas dalej po obejrzeniu paczki dostaję info, że nie ma bezpośredniego dojścia do lokacji gdzie on stoi ((mapper): Nie ma polaczenia z aktualnej lokacji do docelowej). Przynajmniej dotyczy to paczek branych w Quenelles do Montlac i Cixous. W Salignac La Rouge jak wezmę np. paczkę do młynarzowej to mnie doprowadzi, z kolei np. Alarica po przedstawieniu w ogóle nie wrzuca mi do bazy. W Kreutzhoffen paczka do Andre też tak nie działa. W niektórych z kolei miastach to działa bez problemu.

2. Jak się stanie na nabrzeżu, podpływa statek, binduje się '[', ale załóżmy, że nie wsiedliśmy. Po ponownym przypłynięciu '[' nie działa już w ogóle.

3. Przy tym bindowaniu też mam wrażenie, że zapomniałeś o wyjęciu kasy z plecaka/sakiewki czy coś.

4. Jeszcze o statkach - działają jak statek przypłynie. A może dałoby radę zrobić sprawdzenie po wejściu na lokację 'statkową' czy czasem ten statek już tam nie stoi i nie uruchomić bindowania?

5. Takie coś było kiedyś u Ingwara w skryptach do TFa - wchodzi się do karczmy, wpisuje 'jedz' czy coś i postać siadała (a jest opcji sporo) i zamawiała na maksa (do najedzenia) jakiegos prostego zarcia.

6. Możliwe, że to jest, ale nie umiem włączyć. Nie dałoby się zrobić z cechami tak samo jak z poziomem? Czyli po wpisaniu cechy dostać (przyklad to jest):

Kod: Zaznacz cały

Jestes silny(4/6), potezny (7/7)
7. Z ziolami. Mapowanie pewnie i jest fajne, ale to jakos nie widze w trakcie walki czy ucieczki (w sensie po cooldownie) wpisywania /wezz jasny kwiat. Nie lepiej zrobic jakies proste aliasy (tak tak, wiem, samemu można) na leczenie/speed? I proste komendy /speed i /heal i po prostu wyjmujemy delione/babke czy co tam teraz sie bierze i spozywamy.

8. Nie lapie mi za pierwszym razem imion NPCow. Wchodze na lokacje i dostaje.
> w
Niewielka chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Siwiejaca dlugonosa kobieta.
Wracam na wschod i ponownie wchodze.
w
Niewielka chatka.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Siwiejaca dlugonosa kobieta (Roseanna).

9. Jak zrobic keybindy na skradanie/skradanie z druzyna by mapper tez dzialal?

10. Kiedy sie idzie gdzies uzywajac chodzika i skrotow to w momencie gdy dochodzimy do bramy, dostajemy binda na otwarcie (ALT+2), ale np. w tym samym momencie przyjezdza dylizans i brama sie otwiera, albo ktos obok ja otworzyl to chodzik tego nie widzi. Trzeba wcisnac tego binda bo inaczej dalej nie ruszy.

11. Daloby rade by zamiast BEEPa skonfigurowac by np. ekran blyskal przez ulamek sekundy? Czasem jak slucham muzyki z komputera to ten odglos jest za cichy (zreszta wkurza mnie) wiec takie 'blysniecie' byloby lepsze (cos takiego dawalo sie ogarnac laczac sie po shellu do TFa i ustawiajac w Putty, ze BEEP ma byc wizualny).

12. Nie byloby sensownie wrzucic caly kod + ladne czytelne README na GitHuba lub BitBucketa? Tam to zostanie na wieki, zawsze działa, ładnie można historię podglądać.

13. Moznaby dorzucic by '/przypomnij IMIE' znajdowalo i te pisane malymi jak i wielkimi literami?

14. Daloby sie pokazywac jakos sensownie zawartosc skrzyni? W sensie by bylo to jakos podzielone na 2/3 kolumny, a nie podawane jako jedna gigantyczna linia tekstu?

No, rozpisałem się. No i na koniec - dzięki za kawał świetnej programistycznej roboty.

Dzięki za uwagi.

1. Sprawdź, czy masz człowieka w bazie (przeszukaj). Możliwe, ze imie z paczki nie jest poprawnie wyszukiwane w bazie. Poproszę o dokładną linię z paczki (ob paczke) i dokładnie linię jak ten NPC się przedstawia, wtedy sprawdzę czy to faktycznie błąd.
"Nie ma połączenia..." to zabezpieczenie - jeśli gdzieś brakuje chociażby jednego połączenia i nie ma jednej ciągłej ścieżki do lokacji to mapper to wyświetli. Warto wspomnieć, że statki/promy nie są połączone, jakoś to kiedyś rozwiążę.
Co do bazy+mapy i GPSa - ostatecznie możesz spróbować mojej mapy i mojej bazy. Z mojego doświadczenia (paczki w całym Ishtar + Imperium) działało praktycznie 98% imion/paczek. Bretonii w ogóle nie sprawdzałem, więc może to być faktycznie jakiś błąd w skryptach.
Odezwij się do mnie na priv/na ircu to podeślę moją bazę do mojej mapy.

2. Bindowanie statku działa na tekst:

Kod: Zaznacz cały

.*(Wszyscy na poklad!.*|przybija wielki trojmasztowy galeon\.)$
@Werbat mi to dał, powinno działać zawsze jak przypływa, przyjrzę się

3. Tego nie robię i nie będę robił, bez przesady :)

4. Tak, to świetny pomysł. Bindy statkowe/promowe/dylizansowe w zależności od lokacji. Będę najbliższym czasie myślał jak to zorganizować.

5. Myślałem o tym. Masz gdzieś kod Ingwara? Nie wiem jakie są najbardziej ogólne typy jedzenia.

6. Tak, dodam to.

7. Zioła będą się rozwijały, na razie to jest bardzo wczesna wersja. Ale wydaje mi się, że najpierw dojdzie gagowanie opisów walki.

8. Triggery są wyłapywane przez GMCP, a ten przychodzi po zobaczeniu lokacji i co się na niej znajduje, więc trigger jest tworzony ułamki sekund po tym jak zobaczysz pierwszy raz osobę. Teoretycznie można to przepiąć na brutalnego triggera, ale nie chciałem tego robić skoro mam dostępne GMCP i obiekty dostarczane w nim. Pomyślę nad tym.

9. Dodam obsługę tego. Przy Twoich ruchach wystarczy zrobić keybindy i dać w 'code' to samo co jest w regularnych. Skradanie za drużyną chyba powinno teraz działać z tego co pamiętam.

10. Trzeba i tak pozostanie. Nie chcę tworzyć automatów samochodzących, to jest z zabronione :) Chodzik to zwykły alias z delayem pomiędzy komendami.

11. Mudlet jako tako nie ma wsparcia flasha całego okna, ale ma wsparcie flasha do kontenerów UI, więc teoretycznie można zrobić np błyśnięcie np oknem kondycji. Przyjrzę się temu.

12. Dałoby i taki zamiar miałem od dawna :) Pamiętaj jednak, że paczki Mudletowe to jeden dupny xml, więc czytelność będzie niska (choć możliwe, że zmiany samego kodu skryptów będą dobrze pokazywane). Jak dodam podstawowe rzeczy, które mam w zamyśle i wszystko uprzątnę to paczka na pewno pojawi się kiedyś w repo.

13. Można, dodam.

14. Zawartość skrzyni, plecaków itp robię teraz. Będzie coś na wzor ziół.

Dzięki jeszcze raz za uwagi i pomysły i jakbyś miał ich więcej to śmiało pisz.
Irvin pisze: (...)
- Wpadlo mi na mysl jak bedziesz gagowac teksty, bys wyroznil poczte przychodzaca, podczas expa w druzynie nie sposob zauwazyc jak ktos przyslal nagle wazna wiadomosc.

- jak kogos sie oglada warto by wyroznic kolorem np przedmiot stowarzyszeniowy jak np
kilt krasnoludow z gor kranca swiata,
pierscien kupcow,
- flet elfow.
-pancerna rekawica gladow czy tez wisor gwardii
- opaska gryfow
- - obrecz Ogrzej kompanii

BY wiadomo bylo z kim sie do czynienia, szczegolnie ze opisy postaci sa teraz bardzo bogate i dlugie

To wszystko będzie. Do takiego czegoś idealne byłoby gmcp.messages.
Pozbieraj opisy itemów i wyślij ;)
ODPOWIEDZ