Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Aha to ja nie ogarnalem tematu:/ as always^^
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
A ja bym chciał prosić o ulepszenie.
Chciałbym żeby baza postaci nadawała się do czegoś innego niż wyszukiwania mobów.
żeby przy imieniu postaci w nawiasie pojawiało się imię i gildia coś takiego
rogaty masywny mutant (Felek|MC)
lub
Felek (MC)
Dodatkowym atutem tej bazy moglo, by być jakieś szybkie przenoszenie baz miedzy profilami
Chciałbym żeby baza postaci nadawała się do czegoś innego niż wyszukiwania mobów.
żeby przy imieniu postaci w nawiasie pojawiało się imię i gildia coś takiego
rogaty masywny mutant (Felek|MC)
lub
Felek (MC)
Dodatkowym atutem tej bazy moglo, by być jakieś szybkie przenoszenie baz miedzy profilami
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Jak bym prosil o rozwazenie kolorow w szczegolnosci czlonka druzyny, jak i przeciwnika.
Mamy ciemne tlo, ciemne czcionke podstawowa plus w walce gdy leci sciana tekstu ciemne kolory zlewaja sie i praktycznie nic nie widac, potem zalacze screena. Fiolety / czerwienie/ ciemnoniebieski/ granat/ brazy/ ciemnoszary niezyt sie nadaja. Jak to nabiera predkosc nie sposob wylapac. Ciemna plama z tego wychodzi.
Ogolnie wymaga optymalizacji by dostosowac go do walki. Przy dobrym doborze kolorow nawet nie trzeba specjalnie ciac opisow q jedynie pogrubic i zwiekszyc czcionke ran >> LEKKO RANISZ << np. Zoltym kolorem.
Podstawowa czcionke dac biala wtedy i ciemne kolory moze inaczej beda wygladac.
To drobne zmiany ale niesamowicie istotne gdy trzeba dzialac szybko
W kondycji jakby dalo rade przydalby sie dodac [1/7] oprocz krzyzykow albo zamiast bo czasu nie ma by je liczyc.
W oknie
Przy ob xxx
Przydalby sie wyrozniony opis postaci kulawy brzydki ogr
I moze elementy stowarzyszen jak flet/ slaanesh/ kilt/ ryngraf by po rzucie okiem wiadomo bylo z kim mamy do czynienia.
mam nadzieje ze moje spostrzezenia beda przydatne.
Na ten moment do normalnego chodzenia jest ok.
Ale expienie jest ciezkie nie mowiac o pvp
Druzyna dwu osobowa na goblinach spowodowala ze nie widzialem nic na ekranie podczas walki.
Jakbysmy dali biala czcionke podstawowa to i jasno niebieski/ niebieski/ zolty sie wyrozniaja. I ciemniejsze kolory takze.
A z ciemnozielonego ciezko zrobic to przejrzyste.
Mamy ciemne tlo, ciemne czcionke podstawowa plus w walce gdy leci sciana tekstu ciemne kolory zlewaja sie i praktycznie nic nie widac, potem zalacze screena. Fiolety / czerwienie/ ciemnoniebieski/ granat/ brazy/ ciemnoszary niezyt sie nadaja. Jak to nabiera predkosc nie sposob wylapac. Ciemna plama z tego wychodzi.
Ogolnie wymaga optymalizacji by dostosowac go do walki. Przy dobrym doborze kolorow nawet nie trzeba specjalnie ciac opisow q jedynie pogrubic i zwiekszyc czcionke ran >> LEKKO RANISZ << np. Zoltym kolorem.
Podstawowa czcionke dac biala wtedy i ciemne kolory moze inaczej beda wygladac.
To drobne zmiany ale niesamowicie istotne gdy trzeba dzialac szybko
W kondycji jakby dalo rade przydalby sie dodac [1/7] oprocz krzyzykow albo zamiast bo czasu nie ma by je liczyc.
W oknie
Przy ob xxx
Przydalby sie wyrozniony opis postaci kulawy brzydki ogr
I moze elementy stowarzyszen jak flet/ slaanesh/ kilt/ ryngraf by po rzucie okiem wiadomo bylo z kim mamy do czynienia.
mam nadzieje ze moje spostrzezenia beda przydatne.
Na ten moment do normalnego chodzenia jest ok.
Ale expienie jest ciezkie nie mowiac o pvp
Druzyna dwu osobowa na goblinach spowodowala ze nie widzialem nic na ekranie podczas walki.
Jakbysmy dali biala czcionke podstawowa to i jasno niebieski/ niebieski/ zolty sie wyrozniaja. I ciemniejsze kolory takze.
A z ciemnozielonego ciezko zrobic to przejrzyste.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Nie wiem, nie znam się, zapytam na głupa...
Nie rozwiążesz tego komendami <kolor> i <kolory> na Arce?
Nie rozwiążesz tego komendami <kolor> i <kolory> na Arce?
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
No tak ale tworca prosil o sugestie graczy by zamist robic po cichu kazdy sobie, usprawniac globalnie dla wszystkich paczke i by byla dopracowywana.
Poza tym wazne kolory w skryptach siedza a ja znam sie jak swinia na gwiazdach, wiec jedynie pozostaje mi sugerowanie i liczenie ze będą rozważone:)
Poza tym wazne kolory w skryptach siedza a ja znam sie jak swinia na gwiazdach, wiec jedynie pozostaje mi sugerowanie i liczenie ze będą rozważone:)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Kolory to chyba najmniejszy z priorytetów. Poza tym kolory to sprawa dość osobista - ktoś lubi jedną paletę kolorów a ktoś inny drugą. Okno walki jest po to, że widzisz tam konkretnie aktualny stan drużyny.Irvin pisze:Jak bym prosil o rozwazenie kolorow w szczegolnosci czlonka druzyny, jak i przeciwnika.
Mamy ciemne tlo, ciemne czcionke podstawowa plus w walce gdy leci sciana tekstu ciemne kolory zlewaja sie i praktycznie nic nie widac, potem zalacze screena. Fiolety / czerwienie/ ciemnoniebieski/ granat/ brazy/ ciemnoszary niezyt sie nadaja. Jak to nabiera predkosc nie sposob wylapac. Ciemna plama z tego wychodzi.
Ogolnie wymaga optymalizacji by dostosowac go do walki. Przy dobrym doborze kolorow nawet nie trzeba specjalnie ciac opisow q jedynie pogrubic i zwiekszyc czcionke ran >> LEKKO RANISZ << np. Zoltym kolorem.
Podstawowa czcionke dac biala wtedy i ciemne kolory moze inaczej beda wygladac.
To drobne zmiany ale niesamowicie istotne gdy trzeba dzialac szybko
W kondycji jakby dalo rade przydalby sie dodac [1/7] oprocz krzyzykow albo zamiast bo czasu nie ma by je liczyc.
W oknie
Przy ob xxx
Przydalby sie wyrozniony opis postaci kulawy brzydki ogr
I moze elementy stowarzyszen jak flet/ slaanesh/ kilt/ ryngraf by po rzucie okiem wiadomo bylo z kim mamy do czynienia.
mam nadzieje ze moje spostrzezenia beda przydatne.
Na ten moment do normalnego chodzenia jest ok.
Ale expienie jest ciezkie nie mowiac o pvp
Druzyna dwu osobowa na goblinach spowodowala ze nie widzialem nic na ekranie podczas walki.
Jakbysmy dali biala czcionke podstawowa to i jasno niebieski/ niebieski/ zolty sie wyrozniaja. I ciemniejsze kolory takze.
A z ciemnozielonego ciezko zrobic to przejrzyste.
Gagowanie (spece i opisy walki) będą pewnie znacznie szybciej. Choć i tak obecnie pracuję nad tymi rzeczami:
- Śledzenie drużyny na specjalnych przejściach i bindowanie przejść specjalnych (Terum o tym wspominał)
- Baza (ulepszenia, testy, chociażby to, o czym powyżej pisał Tercoral)
W kolejce jest przyjrzenie się gmcp.messages w mudlecie w celu stworzenia oddzielnego okna.
Na dostosowanie skryptów do pvp raczej nie masz co liczyć w najbliższym czasie - nie mam już czasu na taką grę, a i też nigdy nie byłem jakoś fanem PK = skrypty z mojej strony nie pójdą w tym kierunku. Jeśli jednak stworzysz coś, co będę mógł z łatwością włączyć do moich skryptów to zrobię to.
Pamiętaj, że moim zamysłem było stworzenie *prostych i niezawodnych* skryptów, a nie kombajna (choć i tak dotarłem do momentu, do którego nie spodziewałem się, że dotrę). Dopracowuję teraz inne, bardziej podstawowe rzeczy, takie jak mapper właśnie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Rozumiem a mozesz podpowiedziec gdzie tego szukac i zmieniac kolory.
Pobawie sie a noz moze cos fajnego wyjdzie.
Jednak przydalyby sie wskazowko
Pobawie sie a noz moze cos fajnego wyjdzie.
Jednak przydalyby sie wskazowko
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Tak. Przede wszystkim triggery:Irvin pisze:Rozumiem a mozesz podpowiedziec gdzie tego szukac i zmieniac kolory.
Pobawie sie a noz moze cos fajnego wyjdzie.
Jednak przydalyby sie wskazowko
http://wiki.mudlet.org/w/Manual:Introduction#Triggers
następnie bardziej zaawansowana część triggerów:
http://wiki.mudlet.org/w/Manual:Trigger_Engine
W celu łatwiejszego wyłapywania/większych możliwości polecam też zapoznać się z wyrażeniami regularnymi. Mudlet używa perlowych (google -> perl wyrazenia regularne (perl regular expressions) i wyskoczy multum poradników. Wybierz przystępny dla Ciebie).
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Czy jest mozliwosc jakos usprawnic mapper?
Na wszystkich nawet zmapowanych lokacjach ktore nie posiadaja gmcp gubi sie, a jak juz sie zgubi nie moze sie odnalezc dopoki nie wyjde z powrotem na lokacje z gmcp.
/lok
/zlok
wtedy nic nie daja.
Jest to ryzykowne bo nie mozna mu zaufac na najgrozniejszych terenach podczas expa np.
Na wszystkich nawet zmapowanych lokacjach ktore nie posiadaja gmcp gubi sie, a jak juz sie zgubi nie moze sie odnalezc dopoki nie wyjde z powrotem na lokacje z gmcp.
/lok
/zlok
wtedy nic nie daja.
Jest to ryzykowne bo nie mozna mu zaufac na najgrozniejszych terenach podczas expa np.