Ukrywanie - poprawki / zmiany

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Yergo
Posty: 128
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38
Lokalizacja: trójwieś

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Yergo »

Pozatym, jesli 6 osob szuka 1 osoby na lokacji przez 10 minut i ta osoba jeszcze do nich mowi, to te osoby są debilami.
Oj bo to sa krasnoludy, od zoltodzioba ustawione na "wwwnnn", do tego pewnie jeszcze wstawione. Ple ple ple ;d

Boze ludzie, Wy naprawde prowadzicie takie statystyki, co ktory zawod ma na ile? Huh, niezle zaciecie. Ja nawet nie wiem dokladnie, co mialy moje zawody. Wazne bylo, ze dobrze mi sie gralo, a od zwiedzi grupowka zaslania przed 2! A przed snotami to nawet 3! ;) Nie wiem jakie umy maja GP, bo jej, no to tylko gra. A moze po prostu mam tajemnicza awersje do matematyki?

Ulav karmi sie osadnikami. Cala reszta partyzantow musi wyladowywac swoje frustracje w inny sposob, bo zagrozeniem sa takim sobie. Tak jak z wiekszoscia innych zawodow, wszytko zalezy od ogarniecia gracza. To, ze akurat w MC jest sporo ogarnietych graczy i paru oprowadzaczy, to juz nawet nie zbieg okolicznosci - "druzyna swiatla" sama wymusila na nich ewolucje, sama dyktowala tresure. Albo beda nieprzecietnymi graczami, albo beda mieli nieprzecietne wspomaganie ryzykujac kasa, albo niech zmienia strone, bo nie wyjda ze swojaka. Zawody ukrywaczy sa przecietne. Poumawiajcie sie na sparingi, pewne jest jakis partyzant w Waszej gildii. Albo nawet znajdzie sie jakis funfel "po drugiej stronie", ktory wstrzyma wodze i pozwoli potestowac. Rozne rasy na roznych zawodach. Obstawiam, ze wyjdzie, ze ukrywacze sa calkiem przecietni ;)

UP: ile legionista czasu potrzebuje na ponowne przelamanie, a ile partyzant/noz? Ile ziol w tym czasie wezmie przeciwnik?
Awatar użytkownika
Homerofe
Posty: 189
Rejestracja: 15 mar 2009 23:28

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Homerofe »

Emocje! Emocje! :mrgreen:

Od naszych kochanych wizow udalo sie wyciagnac informacje, ze umarlaki WYCZUWAJA zywe ukrywajki i dlatego zawsze widza. Jest masa bledow ciagle, ale punkt zaczepienia juz jest. Ja wiem, ze najemnicy wola okupowac swietne wsiowe z dwuklikiem do domu niz pchac sie w krzaczory i meczyc na zle zbalansowanych szkieletach.

Przebijanie z ukrycia zaslon - no jest cacy, jak nie widzisz wroga to jakim cudem masz przed nim oslaniac na pewniaka.

Czaje sie na banitach. Dwie osoby wlaza na lokacje i atakuja trojke. W momencie smierci NPCa nastepuje przerzucanie sie reszty mobow na nowe cele i atakuja moja postac :] Zjawisko smierdzace bledem, ale komu, a raczej po co to zglaszac? Ktos zareaguje?

Lowienie ryb i zbieranie ziol na niewidzialnosci bylo dozwolone - teraz jest problem z ukrywaniem, bo wrog ma ukrywaczy? :D kazdy moze miec

To juz bedzie totalna teoria spiskowa, czyli to co lubie. Na jakiej zasadzie moby sie boja atakowac? Chodzi o takie sytuacje gdzie mowia do siebie, ze nie beda lac bo sie boja, albo ktos za silny. Chyba nie chodzi o poziom tylko sile bojowa lub tajemniczy czynnik X (tajemnica mechaniki MUDa). Ktos ma 2-3 poziomy nizej i NPCe krzycza, ze nie beda atakowac. Ja przemykam na lokacje to nie tylko ujawniaja, ale na dodatek atakuja.

Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma, trawa po ich stronie jest bardziej zielona, takich goblinow jak kiedys juz nie ma ;] Juz pisalem, ze wiorek nie jest cudownym zawodem i trzeba miec do tego zaciecie i nauczyc sie grac zeby jakos szlo. Zbalansowany jest dosc srednio jak cala reszta. Trzeba albo wypracowac globalny balans wszystkiego, albo sie odpieprzyc od psucia wybranych elementow.

P.S
Inni plakali o elitarki, a ja dalej nie wiem od czego zalezy zbieranie ziol. Wiemy juz, ze nie zalezy od sposta :ugeek:
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Ulav »

No tak, niech atak z ukrycia bedzie silniejszy, tylko niech nie będzie mozliwosci schowania się. (ktorej i tak jest coraz mniej - chociazby przez dzien i noc) Boże Dogid, ile ty masz lat?
Dogid
Posty: 140
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Dogid »

Może od zielarstwa i mentali?
Sprawdź tę teorię.
Dogid
Posty: 140
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Dogid »

Ulav pisze:No tak, niech atak z ukrycia bedzie silniejszy, tylko niech nie będzie mozliwosci schowania się. (ktorej i tak jest coraz mniej - chociazby przez dzien i noc) Boże Dogid, ile ty masz lat?
Dużo.
W jednej sprawie prawie się zgadzamy... prawie.
Awatar użytkownika
Homerofe
Posty: 189
Rejestracja: 15 mar 2009 23:28

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Homerofe »

LOL

Dogid - juz sprawdzalem! Rafgart mnie jednak usadzil. Jedna rasa + zielarstwo GP + rowny poziom + spost GP kontra spost AJ

Jedna postac znajdzie delione, druga nie. Wydaje mi sie, ze to wina ukrywania :D
Awatar użytkownika
Huggus
Posty: 238
Rejestracja: 12 lut 2009 21:13
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Huggus »

@Gotmir: pochwal sie gdzie, bo ja na kawale ponizej 50 min zejsc samemu nie moge, wszystko mnie klepie :D
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!


Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Pier »

Homerofe pisze:Od naszych kochanych wizow udalo sie wyciagnac informacje, ze umarlaki WYCZUWAJA zywe ukrywajki i dlatego zawsze widza. Jest masa bledow ciagle, ale punkt zaczepienia juz jest.
Nie prawda.
Awatar użytkownika
Homerofe
Posty: 189
Rejestracja: 15 mar 2009 23:28

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Homerofe »

Nie zebym liczyl na jakies argumenty.

Bo?
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Pier »

Już spieszę z wyjaśnieniami.
Bo potrafię się schować przed umarlakiem.
ODPOWIEDZ