Strona 2 z 4
					
				Re: Exp
				: 27 cze 2009 17:17
				autor: Homerofe
				Godzino-snoty/tony smiecia nie przekladaja sie na exp 

 chodzilo o cos bardziej wydajnego.
 
			 
			
					
				Re: Exp
				: 27 cze 2009 17:20
				autor: Wakahiko
				a jak wykupisz ten najwyzszy poziom to co pozniej bedziesz robil?
			 
			
					
				Re: Exp
				: 27 cze 2009 19:43
				autor: Vinzt
				Dalej tapetowal sciany mithrylem!
			 
			
					
				Re: Exp
				: 28 cze 2009 08:34
				autor: Homerofe
				Wakahiko pisze:a jak wykupisz ten najwyzszy poziom to co pozniej bedziesz robil?
Czekal na inne pomysly z kategorii co zrobic z kasa 

 
			 
			
					
				Re: Exp
				: 01 lip 2009 22:52
				autor: Husaar
				ja wiem co zrobić z kasą tych co mają jej za dużo 

 stwórzcie fundusz na rzecz biedniejszych graczy 

 
			 
			
					
				Re: Exp
				: 02 lip 2009 22:34
				autor: Haern
				Krzywa expa jest logarytmiczna, kupowanie przykladowych 1000pkt za te przykladowe 100zl oplacaloby sie pewnie do pewnego poziomu, a pozniej juz nie, bo kwoty szly by w tysiace mithryli zeby wyorac nieznaki.
			 
			
					
				Re: Exp
				: 04 lip 2009 14:35
				autor: Swan
				a ja mam takie pytanie - czy mialby to byc exp bojowy?
czytaj - padniesz - tracisz?
czy cos jak q-exp - jesli tak, to nie widze tego pomyslu bo kazdy lowilby ryby i za miesiac po arce biegalyby same legendy, a co za tym idzie znow balansowanie swiata
			 
			
					
				Re: Exp
				: 05 lip 2009 16:59
				autor: Homerofe
				Exp bojowy - nie robmy jaj z pogrzebu 

 od qexpa sa zadania. 
Haern: ale do pewnego poziomu by sie oplacalo kupowac expa, nawet pozniej dla tych co wola nosic paczki czy zarabiac a nie zabijac tysiecznego moba.
 
			 
			
					
				Re: Exp
				: 05 lip 2009 18:51
				autor: Vinzt
				I uważacie to za złe? Sądzę, że jeśli ktoś czerpie przyjemność z uzbierania przykładowo 100 mth z paczek, to niech to ma. A jak ktoś czerpie przyjemność z bicia 1000 moba, to niech ma swoją przyjemność. Kwoty na postęp na biciu nawet bardzo opłacalnych stworków nie dorównają tym co uzbieranym przez kolekcjonerów - taka natura rzeczy - jedni biją a kasa im przez palce leci i powiedzmy uzbieranie tych 10 mth to już jest sukces, a inni zbierają na konto, ciułają i ciułają i napawają się widokiem tych np 20 mth 

 wcale nie przestając ciułać.
 
			 
			
					
				Re: Exp
				: 08 lip 2009 15:52
				autor: Pulp
				Problem polega na tym, że tempo expienia spada wraz z poziomem, a tempo zarabiania kasy wraz z poziomem rośnie. Poza tym, kase mozna magazynować bez ryzyka jej utraty, oraz przekazywać.