Strona 2 z 4
Re: Exp
: 27 cze 2009 17:17
autor: Homerofe
Godzino-snoty/tony smiecia nie przekladaja sie na exp

chodzilo o cos bardziej wydajnego.
Re: Exp
: 27 cze 2009 17:20
autor: Wakahiko
a jak wykupisz ten najwyzszy poziom to co pozniej bedziesz robil?
Re: Exp
: 27 cze 2009 19:43
autor: Vinzt
Dalej tapetowal sciany mithrylem!
Re: Exp
: 28 cze 2009 08:34
autor: Homerofe
Wakahiko pisze:a jak wykupisz ten najwyzszy poziom to co pozniej bedziesz robil?
Czekal na inne pomysly z kategorii co zrobic z kasa

Re: Exp
: 01 lip 2009 22:52
autor: Husaar
ja wiem co zrobić z kasą tych co mają jej za dużo

stwórzcie fundusz na rzecz biedniejszych graczy

Re: Exp
: 02 lip 2009 22:34
autor: Haern
Krzywa expa jest logarytmiczna, kupowanie przykladowych 1000pkt za te przykladowe 100zl oplacaloby sie pewnie do pewnego poziomu, a pozniej juz nie, bo kwoty szly by w tysiace mithryli zeby wyorac nieznaki.
Re: Exp
: 04 lip 2009 14:35
autor: Swan
a ja mam takie pytanie - czy mialby to byc exp bojowy?
czytaj - padniesz - tracisz?
czy cos jak q-exp - jesli tak, to nie widze tego pomyslu bo kazdy lowilby ryby i za miesiac po arce biegalyby same legendy, a co za tym idzie znow balansowanie swiata
Re: Exp
: 05 lip 2009 16:59
autor: Homerofe
Exp bojowy - nie robmy jaj z pogrzebu

od qexpa sa zadania.
Haern: ale do pewnego poziomu by sie oplacalo kupowac expa, nawet pozniej dla tych co wola nosic paczki czy zarabiac a nie zabijac tysiecznego moba.
Re: Exp
: 05 lip 2009 18:51
autor: Vinzt
I uważacie to za złe? Sądzę, że jeśli ktoś czerpie przyjemność z uzbierania przykładowo 100 mth z paczek, to niech to ma. A jak ktoś czerpie przyjemność z bicia 1000 moba, to niech ma swoją przyjemność. Kwoty na postęp na biciu nawet bardzo opłacalnych stworków nie dorównają tym co uzbieranym przez kolekcjonerów - taka natura rzeczy - jedni biją a kasa im przez palce leci i powiedzmy uzbieranie tych 10 mth to już jest sukces, a inni zbierają na konto, ciułają i ciułają i napawają się widokiem tych np 20 mth

wcale nie przestając ciułać.
Re: Exp
: 08 lip 2009 15:52
autor: Pulp
Problem polega na tym, że tempo expienia spada wraz z poziomem, a tempo zarabiania kasy wraz z poziomem rośnie. Poza tym, kase mozna magazynować bez ryzyka jej utraty, oraz przekazywać.