Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
A teraz o 22 to same fajne pomysły wpadają. Teraz taki prosty, niekontrowersyjny mały patencik na lepsze rpgowanie. Co jakby po dołączeniu się do smakoszy, tego klubu Auto-Join można było dostawać informację zwrotną o spożytych posiłkach. Nie chodzi mi oczywiście o wymiociny, tylko bardziej o ocenę potrawy tzn. przypadło do gustu/Smakuje wyśmienicie/Jest obrzydliwe. Szczegóły jeszcze do obmyślenia, ale dałoby to pole dla niezdecydowanych, czy coś lubią czy nie. Zresztą dodałoby się trochę realizmu do Arki, bo przecież nie mamy wielkiego wpływu na to co nam smakuje. Takie dodatkowe sugestie niby nic, a może okazać się pomocne. Taki drobiazg.
Uff, mam nadzieję, że nie zamęczymy Wizów tymi pomysłami.
Łyknij kawki Kerian zanim odpowiesz
Ibnil
Uff, mam nadzieję, że nie zamęczymy Wizów tymi pomysłami.
Łyknij kawki Kerian zanim odpowiesz
Ibnil
Tak to ja jestem ten typ co wszystko krytykuje, a sam nie ruszy dupy.
Re: Drobne pomysly
Hej
Do takich opisów brakuje koni. Ciekawi mnie czy jest jakiś powód dla którego nie ma jeszcze wierzchowców zakodowanych, jako że są już wozy, które kodowo utorowały drogę koniom, można by takowe dodać do świata. Coś jak na przykład
Omijajac tym samym zbyt rozwlekle opisy jak np.
Jest to smagly baryczsty elf siedzacy na karym ogromnym ogierze.
To troche razi juz na starcie co dopiero przy zebraniu sie w wieksza ilosc graczy.
Co powiecie Wizowie.
PS.
Z drugiej strony, szeroki opis w shorcie postaci mógłby zostać [Jest to smagly baryczsty elf siedzacy na karym ogromnym ogierze.], przy czym jazda konna byłaby dozwolona tylko do dużych miejscowości, potem wierzchowiec jest przechowywany w pamięci postaci - wyjątkiem mogłyby być mniejsze miejscowości jak wsie, gdzie jazda na jej obszarze "byłąby dozwolona".
Przykładowe opisy pozostawiania konia na przysłowiowej łączce *tam gdzie nie ma stajni czy postronka:
Puszczasz luzem swego ogromnego karego ogiera na popas nieopodal na laczce.
W przypadku gdy jest to stajnia/postronek:
Pozostawiasz swojego ogromnego karego ogiera na postronku.
Wracajac na ta sama lokacje gdzie popasa kon:
Dosiadasz jednym susem swego ogromnego karego ogiera i prostujesz sie w siodle gotowi do drogi.
Odbierajac konia ze stajni:
Odbierasz swojego ogromnego karego ogiera dosiadajac go jednym plynnym susem gotowy do dalszej drogi.
Mozna by jeszcze wycisnac z tego tematu wiecej w postaci drobnych interakcji typu wyscigu z drugim konnym na tej samej lokacji badz od punktu A do Z, lub wsparcie przez wlasnego konia w walce w postaci ugryzien i kopniec. Swoja droga stratowanie tez mogloby wchodzic w gre na postaci przemierzajacej trakt z buta, jako proba przewrocenia i odebrania jej zmeczenia:
Wyscig/rajd konny:
Konna walka:
Sciaganie z konia przez graczy w ogole mrowie mozliwosci daje taki dodatkowy obiekt jakim jest tutaj kon.
Kod: Zaznacz cały
Na glowie masz garnczkowy helm zdobiony figura gryfa o szeroko rozpostartych skrzydlach. Z otaczajacego go zawoju wyrastaja lisciaste labry w czerwono-zolta szachownice, ktore opadaja ci swobodnie na ramiona.
Kod: Zaznacz cały
III osoba
Jest to smagly barczysty elf.
Siedzi wygodnie rozparty w posrebrzanym kunsztownym siodle o wysokim leku na karym ogromnym ogierze.
Do posrebrzanego kunsztownego siodła o wysokim leku przytroczony ma skorzana prosta pochwe zawierajaca dlugi posrebrzany miecz.
Kod: Zaznacz cały
Emocje zew.
Dosiadany przez smaglego barczystego elfa kary ogromny ogier chrapie glosno. ZIMA / chrapie glosno wypuszczajac kleby paru z pyska.
Dosiadany przez roztropnego dostojnego elfa kary ogromny ogier otrzepuje sie gwaltownie.
Dosiadany przez smaglego barczystego elfa kary ogromny ogier zadziera gwaltownie leb poprawiajac wedzidlo w pysku.
Jest to smagly baryczsty elf siedzacy na karym ogromnym ogierze.
To troche razi juz na starcie co dopiero przy zebraniu sie w wieksza ilosc graczy.
Co powiecie Wizowie.
PS.
Z drugiej strony, szeroki opis w shorcie postaci mógłby zostać [Jest to smagly baryczsty elf siedzacy na karym ogromnym ogierze.], przy czym jazda konna byłaby dozwolona tylko do dużych miejscowości, potem wierzchowiec jest przechowywany w pamięci postaci - wyjątkiem mogłyby być mniejsze miejscowości jak wsie, gdzie jazda na jej obszarze "byłąby dozwolona".
Przykładowe opisy pozostawiania konia na przysłowiowej łączce *tam gdzie nie ma stajni czy postronka:
Puszczasz luzem swego ogromnego karego ogiera na popas nieopodal na laczce.
W przypadku gdy jest to stajnia/postronek:
Pozostawiasz swojego ogromnego karego ogiera na postronku.
Wracajac na ta sama lokacje gdzie popasa kon:
Dosiadasz jednym susem swego ogromnego karego ogiera i prostujesz sie w siodle gotowi do drogi.
Odbierajac konia ze stajni:
Odbierasz swojego ogromnego karego ogiera dosiadajac go jednym plynnym susem gotowy do dalszej drogi.
Mozna by jeszcze wycisnac z tego tematu wiecej w postaci drobnych interakcji typu wyscigu z drugim konnym na tej samej lokacji badz od punktu A do Z, lub wsparcie przez wlasnego konia w walce w postaci ugryzien i kopniec. Swoja droga stratowanie tez mogloby wchodzic w gre na postaci przemierzajacej trakt z buta, jako proba przewrocenia i odebrania jej zmeczenia:
Wyscig/rajd konny:
Kod: Zaznacz cały
Ogladajac sie wesolo na mloda rudowlosa elfke spinasz swojego ogromnego karego ogiera do naglego galopu.
III osoba druga osoba -> Mloda rudowlosa elfka.
Czujesz ze chetnie dolaczylabys do zabawy .
> dolacz do zabawy
Z krzykiem na ustach popedzasz swojego poldzikiego sniadego konia do naglego galopu i dolaczasz wraz ze smaglym barczystym elfem do wspolnej karkolomnej zabawy.
Kod: Zaznacz cały
Trafienie:
We wscieklej probie ugryzienia twojego przeciwnika swymi pozolklymi wyszczerzonymi zebiskami ogromny kary ogier lekko rani mlodego dostojnego elfa w korpus.
Pudlo:
Twoj ogromny kary ogier w wirze walki probuje ugryzc mlodego dostojnego elfa mijajac jego korpus pozolklymi wyszczerzonymi zebami zaledwie o cal.
Kopniecie,
trafienie:
Nagle czujesz jak twoj ogromny kary ogier podrywa sie w gore i mocnym wyrzutem kopyt siega korpusu mlodego dostojnego elfa raniac go przy tym dotkliwie.
Pudlo:
Nagle czujesz jak twoj ogromny kary ogier podrywa sie w gore i mocnym wyrzutem kopyt mija korpusu mlodego dostojnego elfa w nieudanej probie trafienia go.
Re: Drobne pomysly
Witajcie to znowu ja !
Expiąc dzisiaj pękła mi zbroja, więc odbyłem pielgrzymkę do Cechu kupców w Novigradzie. Jak zapewne wiadomo mają tam sklepik z pancerzami bardzo dobrej jakości. Tyle że wchodzę i własnym oczom nie wierzę. W ofercie nie ma dostępnego żadnego pełnego pancerza wagi ciężkiej, który by chronił wszystko prócz głowy. Myślę sobie: no nic, trzeba sklecić zestawił samemu. Siedzę więc tam i przeglądam dobre 10 minut, aż wreszcie dobrałem idealną zbroję na mój budżet, i to co dało mi się we znaki to pewnego rodzaju trudność w sortowaniu pancerzy.
Dlatego mam pomysł, a że lojalnie każdym pomysłem dzielę się na tym forum więc piszę nowe proponowane funkcjonalności do komendy przejrzyj:
- przejrzyj ciezkie/srednie/lekkie pancerze/zbroje/hełmy itd. (Aby sortować wyniki odpowiednią dla siebie wagą)
- przejrzyj na nogi/ramiona/głowę itd. (Aby sprawnie znaleźć brakujący element swojego wyposażenia)
Jak dla mnie ułatwiło by to znacznie dobieranie swojego ekwipunku dla postaci, które kupują zbroję, a jednocześnie gra nie straciłaby na tym pod żadnym względem, bo komu się nie podoba niech nie używa. To co? Warto zgłaszać?
Miłego dnia
Expiąc dzisiaj pękła mi zbroja, więc odbyłem pielgrzymkę do Cechu kupców w Novigradzie. Jak zapewne wiadomo mają tam sklepik z pancerzami bardzo dobrej jakości. Tyle że wchodzę i własnym oczom nie wierzę. W ofercie nie ma dostępnego żadnego pełnego pancerza wagi ciężkiej, który by chronił wszystko prócz głowy. Myślę sobie: no nic, trzeba sklecić zestawił samemu. Siedzę więc tam i przeglądam dobre 10 minut, aż wreszcie dobrałem idealną zbroję na mój budżet, i to co dało mi się we znaki to pewnego rodzaju trudność w sortowaniu pancerzy.
Dlatego mam pomysł, a że lojalnie każdym pomysłem dzielę się na tym forum więc piszę nowe proponowane funkcjonalności do komendy przejrzyj:
- przejrzyj ciezkie/srednie/lekkie pancerze/zbroje/hełmy itd. (Aby sortować wyniki odpowiednią dla siebie wagą)
- przejrzyj na nogi/ramiona/głowę itd. (Aby sprawnie znaleźć brakujący element swojego wyposażenia)
Jak dla mnie ułatwiło by to znacznie dobieranie swojego ekwipunku dla postaci, które kupują zbroję, a jednocześnie gra nie straciłaby na tym pod żadnym względem, bo komu się nie podoba niech nie używa. To co? Warto zgłaszać?
Miłego dnia
Tak to ja jestem ten typ co wszystko krytykuje, a sam nie ruszy dupy.
Re: Drobne pomysly
Moim zdaniem to dobry pomysł.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2024 10:45 przez Eti, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Drobne pomysly
Cześć,
nie wiem, może byłoby warto rozdzielić wreszcie Zawody niebojowe od bojowych?
Mysliwy (tak, lobbuje w tym watku przy okazji zawod ktory wybralem do gry), Odkrywca; ale juz nie Kupiec; czemu pelen etat dla tych zawodow ma byc wylacznie przypisany i dostepny dla Stowarzyszen, ktore nie sa i tak dedykowanymi Stowarzyszeniami do tego? Oprocz Cechu, ktory jest stricte Stowarzyszeniem niebojowym dla Zawodu Kupca.
A gdyby tak uwolnic Zawody niebojowe od Stowarzyszen, odbezwlasnowolnic je od nich, nadac mozliwosc osiagniecia pelni umiejetnosci w zawodzie, ale w sposob niebojowy, w postaci wlasciwy jej charakterystyce?
Mozna by bylo dodac takze jakies nowe Zawody niebojowe, typu Drwal (podobny do Mysliwego, ale z toporami), Lowca (quasi bojowy, ale nastawiony na odlawianie zwierzyny dla istniejacych pod Novigradem Lowcow zwierzat), w koncu Uzdrowiciel aka Zielarz (umiejetnosci zielarstwa wyzsze od Mysliwego, do tego Alchemia, nawet w najprostszej formie bylaby na pewno bardzo pozytywnie przyjeta), Odkrywca (tez zawod powinien wnosic cos extra, jako ze jest bardziej paradoksalnie dla mlodego aniezeli starego gracza, bo w tej formie jest nieuzyty zwyczajnie, taki na przyklad Zwiadowca moglby byc wlasciwszym punktem wyjscia dla mozliwosci tego zawodu), Giermek (mamy troche rycerzy, wiec i Giermkowie pewnie znalezliby zainteresowanie tym tematem), wazne by Zawody niebojowe byly powiazanie niewidzialna nicia wzajemnych zaleznosci z Zawodami bojowymi, wtedy kazdy znajdzie swoja nisze na rynku, no, moze poza niewdziecznym Zawodem drwala, ktorego codzienna mitrega bynajmniej nie konczy sie na wypatrywaniu Komanda zza kazdego drzewa.
nie wiem, może byłoby warto rozdzielić wreszcie Zawody niebojowe od bojowych?
Mysliwy (tak, lobbuje w tym watku przy okazji zawod ktory wybralem do gry), Odkrywca; ale juz nie Kupiec; czemu pelen etat dla tych zawodow ma byc wylacznie przypisany i dostepny dla Stowarzyszen, ktore nie sa i tak dedykowanymi Stowarzyszeniami do tego? Oprocz Cechu, ktory jest stricte Stowarzyszeniem niebojowym dla Zawodu Kupca.
A gdyby tak uwolnic Zawody niebojowe od Stowarzyszen, odbezwlasnowolnic je od nich, nadac mozliwosc osiagniecia pelni umiejetnosci w zawodzie, ale w sposob niebojowy, w postaci wlasciwy jej charakterystyce?
Mozna by bylo dodac takze jakies nowe Zawody niebojowe, typu Drwal (podobny do Mysliwego, ale z toporami), Lowca (quasi bojowy, ale nastawiony na odlawianie zwierzyny dla istniejacych pod Novigradem Lowcow zwierzat), w koncu Uzdrowiciel aka Zielarz (umiejetnosci zielarstwa wyzsze od Mysliwego, do tego Alchemia, nawet w najprostszej formie bylaby na pewno bardzo pozytywnie przyjeta), Odkrywca (tez zawod powinien wnosic cos extra, jako ze jest bardziej paradoksalnie dla mlodego aniezeli starego gracza, bo w tej formie jest nieuzyty zwyczajnie, taki na przyklad Zwiadowca moglby byc wlasciwszym punktem wyjscia dla mozliwosci tego zawodu), Giermek (mamy troche rycerzy, wiec i Giermkowie pewnie znalezliby zainteresowanie tym tematem), wazne by Zawody niebojowe byly powiazanie niewidzialna nicia wzajemnych zaleznosci z Zawodami bojowymi, wtedy kazdy znajdzie swoja nisze na rynku, no, moze poza niewdziecznym Zawodem drwala, ktorego codzienna mitrega bynajmniej nie konczy sie na wypatrywaniu Komanda zza kazdego drzewa.
Re: Drobne pomysly
Oprocz postulatu "uwolnic zawody" to wszystko juz przerabialismy na arkadii tylko moze w formie z mniejszym rozmachem.
W oczekiwaniu na TE święta.