Chyba to w numeryku jest zrobione.
wpisz:
/konfiguracja
To tam powinno byc obsluga numeryka
A jak nie to ... robisz nowego keya
i wpisujesz w code:
send("zerknij",false)
I teraz uwaga. Jak se nie poradzisz to dam ci najgorsza rade z mozliwych... wskocz na discorda skryptowego i cos tam zasygnalizuj ze potrzebujesz pomocy to cie przejme i bede mogl ci obrazkowo wytlumaczyc. Nie próbuj wchodzic na bagienko discorda arkadyjskiego. To morderstwo dla immersji w tej grze.
Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
W oczekiwaniu na TE święta. 

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Zastanawiam sie nad powrotem do Arkadii po wielu latach i jednoczesnej przesiadce na Mudleta ze ZMUDa/CMUDa. Mialem tam prosty config posklejany z roznych skryptow z forum. Bez niektorych z nich nie moge sie obejsc i chcialbym je dolaczyc do tego configu.
Bylbym wdzieczny, gdyby ktos byl w stanie przetlumaczyc mi zwlaszcza ten jeden z pliku .xml wyexportowanego z CMUDa na lue:
Oprocz tego mialem jeszcze zmiane trybu chodzenia (normalne/ przemykanie/ przemykanie z druzyna) po kazdorazowym nacisnieciu NUM * i dynamiczne bindowanie roznych prostych akcji, w zaleznosci od lokacji pod numpadem 0 (na lokacji z tablica ogloszeniowa - ob tablice, w sklepach - przejrzyj, w karczmach - przeczytaj menu, na poczcie przegladanie mozliwych do dostarczenia przesylek, wyswietlanie promptu z mozliwoscia wpisania numeru przesylki do wybrania i automatyczne pakowanie jej do pojemnika itd.) i podobna, jak wyzej obsluge broni z set_bron(miecz, szlytylet) i dob (powyciagnij @bron z pochwy ; dobadz @broni)
Czy podobne funkcjonalnosci dostepne sa w tym configu albo pomoglby mi ktos je odbudowac? Dopiero go odkrywam. Wiem, ze tryb chodzenia mozna zmienic kliknieciem, ale czy da sie to zbindowajac pod keypada?
To kilka takich drobiazgow, ale bylem do nich tak przyzwyczajony, ze jakos nie moge sie wkrecic w gre bez nich i jest to dla mnie naprawde sporym problemem, a o kodowaniu mam znikome pojecie, tymbardziej jesli chodzi o lue.
Takze jeszcze raz bylbym wdzieczny za pomoc i dzieki za ewentualna : )
Bylbym wdzieczny, gdyby ktos byl w stanie przetlumaczyc mi zwlaszcza ten jeden z pliku .xml wyexportowanego z CMUDa na lue:
Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
<class name="pojemniki" initenable="true">
<alias name="otw" autoappend="true">
<value>otworz @poj_main_1</value>
</alias>
<alias name="help_pojemniki" autoappend="true">
<value>#sh %ansi( green, white)/poj pochodnie -lampe "-trzy oleje" "piec gruszek"/
#sh %ansi( green, white)/"mo 2 zl sr 23 md"/
#sh %ansi( green, white)* otw - otwarcie glownego pojemnika
#sh %ansi( green, white)* zam - zamkniecie go
#sh %ansi( green, white)* nap - nape3nienie go
#sh %ansi( green, white)* obg - otwarcie, obejrzenie i zamkniecie go (czyli podejrzenie zawarto?ci)
#sh %ansi( green, white)* obm - podejrzenie zawarto?ci pojemnika na monety</value>
</alias>
<alias name="mi">
<value>#IF (@poj_kasa_1!="") {
otworz %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1)
#if !%numparam( ) {wloz monety do %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2)} {
temp = 1
#while @temp<=%numparam( ) {#if %isnumber( %param( @temp)) {
wloz @monetki( %param( @temp), %param( %eval( @temp+1))) do %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2)
#add temp 2
} {
wloz %db( @monety_rodzaj, %param( @temp))e monety do %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2)
#add temp 1
}}
}
zamknij %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1)
}
#noop</value>
</alias>
<alias name="mo">
<value>#IF (@poj_kasa_1!="") {otworz %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1);#if !%numparam( ) {wez monety z %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2)} {temp = 1;#while @temp<=%numparam( ) {#if %isnumber( %param( @temp)) {wez @monetki(%param( @temp),%param( %eval( @temp+1))) z %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2);#add temp 2} {wez %db( @monety_rodzaj, %param( @temp))e monety z %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2);#add temp 1}}};zamknij %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1)};#noop</value>
</alias>
<alias name="obg" autoappend="true">
<value>otworz @poj_main_1;ob @poj_main_1;zamknij @poj_main_1</value>
</alias>
<alias name="obm" autoappend="true">
<value>otworz %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1);ob %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1);zamknij %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1)</value>
</alias>
<alias name="poj">
<value>#IF (@poj_main_1!="") {otworz @poj_main_1;#LOOP %numparam( ) {@poj1(%param(%i))};zamknij @poj_main_1;#NOOP} {#NOOP}</value>
</alias>
<alias name="set_main" autoappend="true">
<value>temp = %pick( p:Pojemnik glowny:, o:1, %if( @poj_main_1="", *)"(nic):7", %if( @poj_main_1=plecak, *)plecak:1, %if( @poj_main_1=sakwe, *)sakwa:2, %if( @poj_main_1=torbe, *)torba:3, %if( @poj_main_1=worek, *)worek:4, %if( !%ismember( @poj_main_1, plecak|sakwe|torbe|worek) & @poj_main_1!="", *)"(podam recznie):0")
#if !@temp {
#PR poj_main_1 "glowny pojemnik: co chcesz otwierac / zamykac?"
#PR poj_main_2 "glowny pojemnik: do czego chcesz wkladac / z czego wyciagac?"
} {
poj_main_1 = %item( %item( @pojemniki_typ, @temp), 1)
poj_main_2 = %item( %item( @pojemniki_typ, @temp), 2)
}</value>
</alias>
<alias name="set_kasa" autoappend="true">
<value>temp = %pick( p:Pojemnik na monety:, o:1, %if( @poj_kasa_1="", *)"(nic):7", %if( @poj_kasa_1=main, *)"(jak glowny):-1", %if( @poj_kasa_1=sakiewke, *)sakiewka:5, %if( @poj_kasa_1=plecak, *)plecak:1, %if( @poj_kasa_1=sakwe, *)sakwa:2, %if( @poj_kasa_1=torbe, *)torba:3, %if( @poj_kasa_1=worek, *)worek:4, %if( @poj_kasa_1=szkatulke, *)szkatulka:6, %if( !%ismember( @poj_kasa_1, sakiewke|szkatulke|plecak|sakwe|torbe|worek|main) & @poj_kasa_1!="", *)"(podam recznie):0")
#if !@temp {
#if @poj_kasa_1=main {
poj_kasa_1 = @poj_main_1
poj_kasa_2 = @poj_main_2
}
#PR poj_kasa_1 "pojemnik na monety: co chcesz otwierac / zamykac?"
#PR poj_kasa_2 "pojemnik na monety: do czego chcesz wkladac / z czego wyciagac monety?"
} {
#if @temp>0 {
poj_kasa_1 = %item( %item( @pojemniki_typ, @temp), 1)
poj_kasa_2 = %item( %item( @pojemniki_typ, @temp), 2)
} {
poj_kasa_1 = main
poj_kasa_2 = ""
}
}</value>
</alias>
<alias name="poj-">
<value>#IF (@poj_main_1!="") {otworz @poj_main_1;#LOOP %numparam( ) {@poj2(%param(%i))};zamknij @poj_main_1;#NOOP} {#NOOP}</value>
</alias>
<alias name="zam" autoappend="true">
<value>zamknij @poj_main_1</value>
</alias>
<alias name="nap" autoappend="true">
<value>otw
napelnij @poj_main_1
zam</value>
</alias>
<var name="temp">0</var>
<var name="poj_main_1">zalozony plecak</var>
<var name="poj_main_2">zalozonego plecaka</var>
<var name="poj_kasa_1">zalozony plecak</var>
<var name="poj_kasa_2">zalozonego plecaka</var>
<var name="pojemniki_typ">(plecak|plecaka)|(sakwe|sakwy)|(torbe|torby)|(worek|worka)|(sakiewke|sakiewki)|(szkatulke|szkatulki)</var>
<var name="monety_rodzaj">sr=srebrn|md=miedzian|zl=zlot|mth=mithrylow</var>
<var name="monetki" type="String">%1 @monety_rodzaj.%2%if( %1=1, a" " monete, %if( %eval( %1/10)=1, ych" " monet, %if( %mod( %1, 10)<4 & %mod( %1, 10)>0, e" " monety, ych" " monet)))</var>
<var name="poj2" type="String">%if( %left( %1, 1)="-", wloz %right( %1, 1) do, wez " "%1 " "z) @poj_main_2</var>
<var name="poj1" type="String">%if( %left( %1, 1)="-", wez " "%right( %1, 1) " "z, wloz " "%1 " "do ) @poj_main_2</var>
<alias name="opr">
<value>otw
oproznij @poj_main_1
zam</value>
</alias>
</class>
</cmud>
Czy podobne funkcjonalnosci dostepne sa w tym configu albo pomoglby mi ktos je odbudowac? Dopiero go odkrywam. Wiem, ze tryb chodzenia mozna zmienic kliknieciem, ale czy da sie to zbindowajac pod keypada?
To kilka takich drobiazgow, ale bylem do nich tak przyzwyczajony, ze jakos nie moge sie wkrecic w gre bez nich i jest to dla mnie naprawde sporym problemem, a o kodowaniu mam znikome pojecie, tymbardziej jesli chodzi o lue.
Takze jeszcze raz bylbym wdzieczny za pomoc i dzieki za ewentualna : )
Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper
Yh... Wejdz na discorda Mudletowego arkadii to cie przejme i cos tam pomoge. Na forum to za duzo postow.
https://discord.gg/76yaZnw
https://discord.gg/76yaZnw
W oczekiwaniu na TE święta. 
