Zdecydowanie sie przydaje.Walkirr pisze:Drodzy myśliwi, powiedzcie jak ważny jest intelekt w tym zawodzie?
Przydaje się do czegokolwiek czy wszyscy stawiają na siłę i wytrzymałość?
Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Intelekt obecnie to najważniejsza cecha dla myśliwego. Mając zbyt niski poziom intelektu postać nie może się odpowiednio ukryć przed wrogiem. Osobiście używam ustawienia 01220. Zresztą - GPspec to jeden z najmocniejszych pod względem mnożnika spec, więc nie potrzebuje więcej siły. Jedyne czego mu brakuje, to tylko trochę zręczności i wytrzymałości, żeby zrównoważyć minusy tego zawodu. Dobrze ustawiona cechowo postać na myśliwym poradzi sobie z większością zawodów bojowych.
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
A z ta opinia zupelnie nie moge sie zgodzic. Chyba ze dla ogrow (dla ktorych zupelnie nie mam doswiadczenia). Czy zreszta nie bylo mowione ze nalezy maksowac plusy danego zawodu, a nie starac sie rekompesowac minusy?Gromgol pisze:Intelekt obecnie to najważniejsza cecha dla myśliwego. Mając zbyt niski poziom intelektu postać nie może się odpowiednio ukryć przed wrogiem. Osobiście używam ustawienia 01220. Zresztą - GPspec to jeden z najmocniejszych pod względem mnożnika spec, więc nie potrzebuje więcej siły. Jedyne czego mu brakuje, to tylko trochę zręczności i wytrzymałości, żeby zrównoważyć minusy tego zawodu. Dobrze ustawiona cechowo postać na myśliwym poradzi sobie z większością zawodów bojowych.
Czy dla nozownika i partyzanta tez polecasz 2 w intelekcie?
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Gralem i partyzantem i nozownikiem i na krasnoludzie (gdzie obecnie jestem nozownikiem) zawsze warto dodac chociaz jeden punkt w intelekt, zeby lepiej sie ukrywac. Mam tez wrazenie, ze atak z zaskoczenia jest silniejszy, ale nie robilem zadnych testow.
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
A jak jest z łowiectwem i połowem ryb, ma ono jakikolwiek wpływ na to?
A jak jest z łowiectwem i połowem ryb, ma ono jakikolwiek wpływ na to?
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Raczej nie.
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Walkirr
Braki intelektu u mysliwego
- slabo zbierasz ziola
- gorzej sie ukrywasz i przemykasz
- slabiej zaskakujesz
A to dla mnie podstawa tego zawodu
Mysliwy rozpoznaje od razu rybe, ktora zlowil, ale dzieje sie tak bez wzgledu na jego intelekt.
Braki intelektu u mysliwego
- slabo zbierasz ziola
- gorzej sie ukrywasz i przemykasz
- slabiej zaskakujesz
A to dla mnie podstawa tego zawodu
Mysliwy rozpoznaje od razu rybe, ktora zlowil, ale dzieje sie tak bez wzgledu na jego intelekt.
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Taa, ucieknie i sie schowa ;DDobrze ustawiona cechowo postać na myśliwym poradzi sobie z większością zawodów bojowych.
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Może ktoś mi wyjaśni ten zbawienny wpływ intelektu na zbieranie ziół?
Intelekt nie ma ŻADNEGO wpływu na zbieranie ziół - liczy się tylko i wyłącznie umiejętność zielarstwo. Myśliwy z wysokim intelektem ma trochę więcej many, co przekłada się na to, że może trochę dłużej zbierać te zioła. I tyle.
Zużyta mana regeneruje się bardzo szybko (akurat zanim zioła zdążą odrosnąć...) a doświadczenie, które nie zostało przeznaczone na cechy bojowe, marnuje się w intelekcie. To jest: wyższe cechy fizyczne = większa siła bojowa i przydatność w walce (która w przypadku myśliwego i tak jest niewielka). Wyższy intelekt = brak korzyści, niższe cechy fizyczne.
W swej obecnej postaci, myśliwy na Arkadii w ogóle nie potrzebuje intelektu do szukania ziół.
Intelekt i ukrywanie się? o.O Pierwsze słyszę. Może jeszcze od odwagi zależy, żeby mieć śmiałość do siedzenia w krzakach bez ruchu? Nikt z nas nie ma dostępu do mechaniki MUDa, więc nie można wykluczyć, że intelekt wpływa na umiejętność ukrywania się, ale... no właśnie - tu pytanie do tych, którzy twierdzą, że rzeczony ma wpływ: jak dokładnie zostało to sprawdzone? Śmiała teoria, ale równie dobrze można by powiedzieć, że odwaga albo wytrzymałość wpływa na ukrywanie się.
Podsumowując - intelekt nie jest myśliwemu absolutnie do niczego potrzebny, serio.
Intelekt nie ma ŻADNEGO wpływu na zbieranie ziół - liczy się tylko i wyłącznie umiejętność zielarstwo. Myśliwy z wysokim intelektem ma trochę więcej many, co przekłada się na to, że może trochę dłużej zbierać te zioła. I tyle.
Zużyta mana regeneruje się bardzo szybko (akurat zanim zioła zdążą odrosnąć...) a doświadczenie, które nie zostało przeznaczone na cechy bojowe, marnuje się w intelekcie. To jest: wyższe cechy fizyczne = większa siła bojowa i przydatność w walce (która w przypadku myśliwego i tak jest niewielka). Wyższy intelekt = brak korzyści, niższe cechy fizyczne.
W swej obecnej postaci, myśliwy na Arkadii w ogóle nie potrzebuje intelektu do szukania ziół.
Intelekt i ukrywanie się? o.O Pierwsze słyszę. Może jeszcze od odwagi zależy, żeby mieć śmiałość do siedzenia w krzakach bez ruchu? Nikt z nas nie ma dostępu do mechaniki MUDa, więc nie można wykluczyć, że intelekt wpływa na umiejętność ukrywania się, ale... no właśnie - tu pytanie do tych, którzy twierdzą, że rzeczony ma wpływ: jak dokładnie zostało to sprawdzone? Śmiała teoria, ale równie dobrze można by powiedzieć, że odwaga albo wytrzymałość wpływa na ukrywanie się.
Podsumowując - intelekt nie jest myśliwemu absolutnie do niczego potrzebny, serio.
Re: Przybliżenie zawodów - Myśliwy
Amargein pisze: Intelekt i ukrywanie się? o.O Pierwsze słyszę.
Być może chodziło o to, że z zerową maną nie da się ukryć... lecz również uważam, że to niewystarczający powód żeby wzmacniać intelekt kosztem cech bojowych.
Dobranoc - powiedział diabeł.