TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dzięki. Następna sprawa. Wiece może jak pozbyć się znaku ">" w najniższej linni outputu?
Raz na jakis czas zdarza się, że tekst wyświetla po tym znaku a nie w następnej linijce i wtedy #actiony typu {^Jestes w zlej kondycji.$} nie działają. Próbowałem #gagami i #subami - bez rezultatu. Inna sprawa, czy te wszystkie perlowskie regexpy {%w, %i, ^, $ itd.} znacząco usprawniają pracę tt++?
Raz na jakis czas zdarza się, że tekst wyświetla po tym znaku a nie w następnej linijce i wtedy #actiony typu {^Jestes w zlej kondycji.$} nie działają. Próbowałem #gagami i #subami - bez rezultatu. Inna sprawa, czy te wszystkie perlowskie regexpy {%w, %i, ^, $ itd.} znacząco usprawniają pracę tt++?
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Proponuję nie usuwać znaku ">", tylko zmodyfikować #action:
Odnośnie drugiej części pytania to regexpy nie usprawniają działania programu tylko skryptów. Nie tylko tych rozbudowanych, ale również prymitywnych subów jak np.
Kod: Zaznacz cały
#action {{^> |^}Jestes w zlej kondycji.$}
Kod: Zaznacz cały
#sub {%i\bCzterokanciast{a|e|ych}\b \bRozgalezion{a|e|ych}\b\bLody{ga|ge|gi|g}\b}{%0(<120>dziurawiec<070>)}{5}
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Jak napisałeś, tak zrobiłem. Wszystkie actiony wyłapujące tekst przychodzący podczas biegu opatrzyłem "{^> |^}". Zastanawiam się czy jest sens zmienić w ten sposób rownież gagi?
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
a nei lepiej
ja osobiście mam bez ^ i nie zauważyłem żeby łapało za dużo.
Kod: Zaznacz cały
#action {^{> |}Jestes w zlej kondycji.$}
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Używam cmuda, ale te rady sprawdzą się chyba w każdym kliencie:
Na pewno warto stosować zakotwiczenie (^ i $), gdzie jest to możliwe ze względu na szybkość testowania wzorca.
Podobnie krótka lista możliwych słów będzie z reguły szybsza niż *.
Na pewno warto stosować zakotwiczenie (^ i $), gdzie jest to możliwe ze względu na szybkość testowania wzorca.
Podobnie krótka lista możliwych słów będzie z reguły szybsza niż *.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dwie notki, a pytanie wciąż bez odpowiedzi pozostaje.
Można gagi też pozmieniać.
Uwagi Gleanevalla są słuszne, popieram.
Edycja:
Jednak zostanę przy własnej formie {^> |^}.

Można gagi też pozmieniać.
Uwagi Gleanevalla są słuszne, popieram.
Edycja:
Jednak zostanę przy własnej formie {^> |^}.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2013 23:02 przez Ralandil, łącznie zmieniany 2 razy.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
"{^{> |}" u mnie nie dziala. Dziwne. Skoro to tylko kosmetyka to pozostanę przy wcześniejszej formie. Zresztą używam tego w kilku #actionach.
[Aktualizacja]
Zastanawiam się nad kolejną sprawą. Mianowicie, wrzuciłem wartości kondycji w funkcję:
a następnie porobiłem sobie #suby i #actiony:
Niby wszystko działa ale nie wiem czy jest to najlepszy układ dla klienta.
[Aktualizacja]
Zastanawiam się nad kolejną sprawą. Mianowicie, wrzuciłem wartości kondycji w funkcję:
Kod: Zaznacz cały
#function {fkonda}
{
#switch {"%1"}
{
#case {"w swietnej kondycji"} {#var {konda} {<afb>[#######]}};
#case {"w dobrym stanie"} {#var {konda} {<afb>[######-]}};
#case {"lekko rann{y|a}"} {#var {konda} {<afb>[#####--]}};
#case {"rann{y|a}"} {#var {konda} {<efa>[####---]}};
#case {"w zlej kondycji"} {#var {konda} {<eaf>[###----]}};
#case {"ciezko rann{y|a}"} {#var {konda} {<faa>[##-----]}};
#case {"ledwo zyw{y|a}"} {#var {konda} {<faa>[#------]}};
};
#return $konda;
}
Kod: Zaznacz cały
#sub {^%5 jest {w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|lekko ranna|ranny|ranna|w zlej kondycji|ciezko ranny|ciezko ranna|ledwo zywy|ledwo zywa}.} {@fkonda{%6} [@szaslone{%5}] %5}
#sub {^%1 jest {w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|lekko ranna|ranny|ranna|w zlej kondycji|ciezko ranny|ciezko ranna|ledwo zywy|ledwo zywa}. Atakujesz {go|ja}.$} {\n<fff>KONDYCJA TWOJEGO WROGA: @fkonda{%2}\n}
#action {{^> |^}Jestes {w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|ranny|w zlej kondycji|ciezko ranny|ledwo zywy}.}
{
#line gag;
#echo {{<fff>K: @fkonda{%2} <fff>Z: $zmeka} {2}}
}
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Kod: Zaznacz cały
#sub {^%1 jest {w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|lekko ranna|ranny|ranna|w zlej kondycji|ciezko ranny|ciezko ranna|ledwo zywy|ledwo zywa}. Atakujesz {go|ja}.$} {\n<fff>KONDYCJA TWOJEGO WROGA: @fkonda{%2}\n}
Kod: Zaznacz cały
Zly paskudny ogr jest ledwo zywy. Atakujesz go ty, Andrzej, Grzegorz i Wojtek.
Osobiście wolałbym widzieć:
[#------] Zly paskudny ogr

Mając bardziej rozbudowany status bar, lepiej będzie go odświeżać aliasem, później zmieniasz tylko w jednym miejscu, a nie wszędzie.

Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Jeśli chodzi o "KONDYCJE TWOJEGO WROGA", jest to sposób na uniknięcie podwójnego wyświetlenia jego kondycji w sytuacji gdy wydam komendę "kondycja wszystkich". W takim wypadku:
mam cały czas za pomocą #suba:
Normalnie wrzuciłbym to do "paska"
z kondycją i zmęczeniem ale musiałbym wtedy dodać multum #actionów, które czyściłyby [######] w sytuacji, gdy uciekam przed wrogiem, on ucieka za nagrobki, chowa się itd.
Kod: Zaznacz cały
[#------] Zly paskudny ogr
Kod: Zaznacz cały
#sub {^%5 jest {w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|lekko ranna|ranny|ranna|w zlej kondycji|ciezko ranny|ciezko ranna|ledwo zywy|ledwo zywa}.} {@fkonda{%6} [@szaslone{%5}] %5}

Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
#event zapewniający obsługę nowej opcji na mudzie - utrzymywanie polaczenie obustronne:
Kod: Zaznacz cały
#event {IAC WILL 241}{#send \xFF\xFE\xF1\}
Rafgart pisze: Arkadia wysyla IAC WILL NOP i oczekuje IAC DONT NOP.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual