Tyg - o co chodzi ?

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Wilibald
Posty: 34
Rejestracja: 17 lut 2009 16:53

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Wilibald » 10 sie 2019 11:33

Shast pisze:
10 sie 2019 11:24
Wilibald pisze:
10 sie 2019 10:11
Dorośnijcie. Tyle Wam powiem.
Powiedzial czlowiek grajacy jakas zmyslona postacia do innych ludzi grajacych zmyslonymi postaciami w jakiejs tam internetowej grze, w ktorej zeby cos osiagnac trzeba poswiecic ogrom realnego czasu i wcale nie jest powiedziane, ze na koncu bedzie z tego jakas satysfakcja. A tym bardziej w trakcie. :D

Bardziej chodzilo o to, ze niektorzy przezywaja sprawe Tyga, jakby skrzywdzil im matke.

Ugor
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2019 11:14

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Ugor » 10 sie 2019 12:21

Ja tez jestem zdania żeby sobie grał. Ale i niech sobie grają KS którzy zostali pokasowani. To tylko gra. Ale niech już tak nie robią.. Grając w arkę od jakichś 7 lat cały czas mam wrażenie że Ogry( OK) są traktowane lepiej tam ulgowo. Tzw kolesiostwo.

Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 368
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Ilane » 10 sie 2019 12:27

#freeTyg!
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479

Awatar użytkownika
Galard
Posty: 40
Rejestracja: 14 sie 2010 02:26

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Galard » 10 sie 2019 12:38

Przezywanie przeżywaniem, i ja odrazu mowie, ze sprawy wgl nie znam, ale się wypowiem, bo jesli informacje podane wyżej są chociaż w połowie prawdziwe to sprawiedliwe to ani troche nie jest. I według niektorych naprawde wystarczy się publicznie uderzyć w pierś i pokajac na forum, żeby wszystko bylo ok? I jakoś mało kogo zastanawia, że to dopiero po wykryciu i udowodnieinu automatów?

Olwur
Posty: 2
Rejestracja: 09 sie 2019 11:49

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Olwur » 10 sie 2019 13:11

re Ugor
Nie miałbym nic do kary, np. piorun za botowanie gdyby innni dostawali taką samą karę.
Nie zalezy mi by konkretnie Tyg został ukarany, ale by kary dla wszystkich były takie same, a nie takie żenująco skrajne.

re Galard
Niestety ale to prawda, Tyg dostał cofkę. Część graczy ma go wciąż zapamiętanego, a dla części znikł. Dodatkowo ma nowego shorta.

Ugor
Posty: 2
Rejestracja: 13 kwie 2019 11:14

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Ugor » 10 sie 2019 18:32

Też tak uważam. Ale tak nie jest.

Vyrg
Posty: 42
Rejestracja: 10 paź 2018 14:17

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Vyrg » 10 sie 2019 19:57

Orrgar pisze:
10 sie 2019 09:44
... mi wyjebali postac w kosmos w trakcie pvp naszego. za to ze przerzucilem pare miedziakow na inna postac.
Sporo temu, na innym koncie, doswiadczylem podobnej sytuacji. Porozmawialem z MG i postac przywrocono. Probowales w ogole wyjasnic sytuacje? Watpie.

Co do reszty zapytaj proponuje przeczytac zasady opisane w grze:

“W zaleznosci od poziomu ujawnionej zlej woli i wczesniejszego zachowania
gracza, naruszenie zasad moze sie skonczyc tylko ostrzezeniem, odebraniem
postaci czesci jej zgromadzonego doswiadczenia, zdolnosci, przedmiotow, czy
statusu lub czasowa blokada mozliwosci zalogowania sie na muda. W ostatecznosci
bedzie sie wiazac z usunieciem postaci lub calego konta. Zlamanie zasad
dotyczacych stowarzyszen moze, zaleznie od skali przewinienia, oznaczac kare
dla osoby odpowiedzialnej lub dla calej gildii. W drugim przypadku odebrane
moga zostac przywileje, jakie daje czlonkostwo w stowarzyszeniu.”

Pavlov
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2017 21:12

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Pavlov » 10 sie 2019 20:46

Piękna obrona w wykonaniu kolegów z gildii.

ja jednak wciąz czekam na oficjalne stanowisko administacji Arkadii w tej sprawie.
Na jakiej podstawie przywrócono postać która świadomie korzystała z autoskryptów, dzięki czemu Tyg jeden wie ile idloniebiotów zrobił .

Villon
Posty: 42
Rejestracja: 27 sie 2016 20:00

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Villon » 10 sie 2019 23:29

Ależ ta sprawa śmierdzi...

Obrazek

Goldfinger
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Tyg - o co chodzi ?

Post autor: Goldfinger » 11 sie 2019 10:01

10.4.2018
TYG (OK) - zabił(a) - ASLINTH (LE)
Dowodził(a): TYG (OK)

23.4.2018
GHBUR (OK) - zabił(a) - FERD (ZS)
Dowodził(a): TYG (OK)

5.9.2018
TYG (OK) - zabił(a) - ASLINTH (LE)
Dowodził(a): TYG (OK)

6.9.2018
GHBUR (OK) - zabił(a) - ASLINTH (LE)
Dowodził(a): TYG (OK)

26.9.2018
TYG (OK) - zabił(a) - BRAGOR (KGKS)
Dowodził(a): GHBUR (OK)

2.10.2018
GUMRAK (OK) - zabił(a) - KILRON (LE)
Dowodził(a): PULP (OK)
/ Tyg w drużynie /

21.10.2018
TYG (OK) - zabił(a) - GRASON (KG)
Dowodził(a): PULP (OK)

21.01.2019
TYG (OK) - zabił(a) - DEIDRE (OSPS)
Dowodził(a): PULP (OK)

25.01.2019
TYG (OK) - zabił(a) - ASLINTH (LE)
Dowodził(a): TYG (OK)

14.02.2019
TYG (OK) - zabił(a) - THARGAN (KGKS)
Dowodził(a): PULP (OK)

15.03.2019
TYG (OK) - zabił(a) - KAYLEEN (LE)
Dowodził(a): PULP (OK)

24.03.2019
GUMRAK (OK) - zabił(a) - ASLINTH (LE)
Dowodził(a): PULP (OK)
/ Tyg w drużynie /
A tutaj też będą cofki ?

ODPOWIEDZ