Propozycje zmian ....

Forum wieści z Arkadii.
Azok
Posty: 26
Rejestracja: 18 lis 2014 20:56

Propozycje zmian ....

Post autor: Azok » 29 maja 2016 19:35

Od jakiegoś czasu prowadzona jest w "kuluarach" dyskusja na temat tego jakie zmiany poszły w złą stronę w sensie miały bezpośrednie negatywne przełożenie na grywalność frajdę itp.
Nie chodzi tutaj o krytykowanie wiżów ale o konstruktywną rozmowę graczy i mam nadzieję wizów :)

Osobiście uważam że powinno się zwrócić ciosy w plecy. Na obecną chwilę PK na arkadii praktycznie umarło. Gonienie kogoś przez pół domeny mija się kompletnie z celem... szansa na zabicie praktycznie równa zeru.

Ludzie we wszystkich gildiach zamulają expiąc i podnosząc średnią lvl na arkadii . Wystarczy popatrzeć na zgony... których nie ma...

Co sądzicie?


Pozdrawiam

Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Pulp » 30 maja 2016 01:30

Trudno sie nie zgodzic.

PvP nie budzi obecnie zadnych emocji bo juz na poczatku kazdego starcia wiadomo ze znowu bedzie remis. To juz lepiej isc po kilof, zeby mialo sie co kurzyc w skrzyni.
Bijac sie 10v10 mozna uciekac w kolko na malutkim obszarze az goniacy usna lub zglodnieja i sobie pojda, bo jesli nie stoi sie w miejscu to praktycznie nie otrzymuje sie obrazen.

Awatar użytkownika
Galatea
Posty: 113
Rejestracja: 24 maja 2013 12:54

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Galatea » 30 maja 2016 02:32

Przez chwilę chciałem się rozpisać, ale ostatecznie tylko podpiszę się pod postem Azoka. Nie chce mi się wracać do arki w której expi się setki godzin, wyciąga magiki, a ostatecznie tymi magikami to też się w sumie expi, bo z walk nic nie wychodzi.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.

Tryggvi
Posty: 108
Rejestracja: 08 gru 2013 02:28
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Tryggvi » 30 maja 2016 04:18

Być może brakuje wam umiejętności, żeby kogoś zabić?

Azok
Posty: 26
Rejestracja: 18 lis 2014 20:56

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Azok » 30 maja 2016 07:38

Możliwe że nam brakuje. W takim razie tych umiejętności nie ma 99% stowarzyszeń zawodowych. Ostatni zarejestrowany zgon pvp miesiąc temu :). Przykładem może być wczorajsza walka mutantów vs gryfy. 3 godziny walk. Parę razy osoby ledwo żywe.... wynik? Jak Pulp wspomniał... remis.

Przyzgonic teraz na arkadii od gracza to na prawdę wyczyn biorąc pod uwagę dodatki np w postaci formy która daje ci kolejne życie :) zamknięte gildie tez wyeliminowaly naturalny balans. Do tego kara za zgona w postaci 10%. :)

Awatar użytkownika
Akali
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2015 19:21
Lokalizacja: København
Kontakt:

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Akali » 30 maja 2016 12:36

Szansa (~50%) na cios w plecy od graczy ale nie od NPC,
komunikat jak wróg/wrogowie wychodzą z lokacji (żeby nie było efektu znikania),
szybsze blokowanie drogi ucieczki, jeśli do odcięcia jej przymierza się kilka osób

#BringBackPvP
Akali, zaklinaczka Smoków Chaosu, kultysta Slaanesha, włóczykij.
Arkadia.ethel.pl :: Licznik Poziomów | Mapa | Wiedza
Arkadia MUD Discord :: https://discord.gg/s3KDVSf
Twitch.tv :: https://www.twitch.tv/nurgiel

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Crer » 30 maja 2016 13:18

Propozycja nie jest zla, ale trzeba pamietac, ze na caloksztalt Arkadii sklada sie wiele zmian.

Od zabrania (prawie) ciosu w plecy, przez zamkniecie gildii i obciecie kary za zgon itd.. O wszystkim wspomniales. Mysle jednak, ze jest to jakis szerszy plan Czarodziejow. Ja osobiscie bardzo czekam na ponowne otwarcie gildii. Mysle, ze mogloby to ozywic troszke sytuacje. Jest jednak pewien problem - liczba graczy. Niestety w chwili obecnej mamy dziwna sytuacje, ze polowa gildii (glownie Ishtar) jest niemalze martwa - np. WKS, Korsy, Zakon.
Prawdopodobnie tworzyloby to patologie w stylu codzienne najazdy hord Komanda na garnizon w Lyrii. Tylko po co?

Trzeba tez pamietac, ze Arkadia nie jest w zamysle mudem PK. Jasne, jest to jej nierozlaczny element, ale jednak to RPG ma byc tu wiododacy.

Irvin

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Irvin » 30 maja 2016 13:56

Crer od kiedy gram w arkadie, cala arkadie napedzalo wybranie tej jedynej zawodowki, dostanie sie do niej i uczestniczenie w wielkich wojnach i epickich wyprawach.

Kazdy gpek myslal i oral by przebic sie swoim podaniem i dolaczyc do tego.

To swiat Warhammera dark fantasy caly system i jego stworzenie to nieustanna wielka wojna i epickie bitwy.

A wszystko to pokryte warstwa dobrego rpg.

Jak ktos chcialby tworzyc sam rpg to wybralby np nie wiem Narnie? a nie bralbym najbardziej mordercze i krawe uniwersum.

Po co setki godzin expa by miec lvl?
Po co mi super zawod z super ciosem?
po co Magiczny orez?
Co ja mam z tym zrobic?

Pojsc se ubic goblina? to zart?
Czy zeby ladnie w skrzyni wygladalo az apoko go zmiecie.

Nie tylko Ishtar wymarlo, Imperium tez dogorywa bo kazdy stracil cel i zabawe z tej gry.

O rpg slucham od zawsze i fakt jest wazny i jest na arce, zawsze byl, kazdy odgrywa swoja postac, wiec co to ma do rzeczy.

O!
Przepraszam... Ogrza Kompania nie moze odgrywac zboji ich erpeg umarl... bo jak kogos zabija na trakcie i taki napisze skarge do wizow to dostanie ogr piorunem.
Jak to niedawno mialo miejsce w Uber... gdy elfik ciupnal halflinga.

Teraz juz strach kogos uderzyc bo jak sie poskarzy to lipa bedzie, do takiej patologi wizowie doprowadzili.

Wiec o czym my rozmawiamy?

Kazdy siedzi trzyma postac liczac ze nadejda czasy ze cos sie zmieni, takie ja otrzymuje w wiekszosci informacje od ludzi jak z nimi rozmawiam.

====
By uratowac pvp

Zakodowac solidne obrony stowarzyszeniom, nawet z samych npecy nie musza latac belty czy kamienie.
Otworzyc gildie
Po tych zmianach jedyne co przychodzi mi na mysl to ograniczyc mozliwosc ucieczki jezeli dwie druzyny rozpoczna ze soba walke, nie wiem opoznienie przez pare minut przy zmianie lokacji.
nawet prosta komenda wyzwij na bitwie czy cos, co aktywuje bloka na uciekanie. Druga strona przyjmuje i zaczyna sie ogien.
Jezeli nie przyjmie jest po staremu.

Chececie walk ? beda walki....
Nie bedzie biegania 3 h po calej domenie i potyczki trwajace 3 sekundy.

Wtedy i nie trzeba przywracac ciosu w plecy, przyda sie forma, kierunek ucieczki nie bedzie mial znaczenia.
Beda fragi, bedzie rzez, bedzie akcja.

Ale oczywiscie zaraz zacznie sie placz ze to jest be.

Jak scieraja sie oddzialy to walka na smierc i zycie i nie biegaja wokol imperium w te i nazad.

Widzialem jakis czas temu loga scoia vs korsy/czy tez Lyria nie pamietam.
Stanely dwie druzyny spore i laly sie srogo, padali kojeni, po jednej i po drugiej stronie.
I powiem wam jedno dawno nie czytalem ciekawszego loga.


A jak ktos lubi walic domene w ta i z powrotem i dla niego to frajda jak obleci 3 x domene cieszac sie ze uciekl przeciwnikowi bo jeden w druzynie jest ciezko ranny to sorry

Jest jak jest.

Albo zmiany na porzadna walke albo who cares?
Walcie nadludzi w wytki zdejmujcie zbroje i biegajcie i sie ganiajcie do usrania.



Mnie jedynie nadzieja na zmiany trzyma jeszcze tutaj.
Tyle ode mnie w temacie.

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 228
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Ralandil » 30 maja 2016 14:08

Może należy tylko zmienić podejście graczy, bo teraz gra się na wynik 1-0 i chodu ;]
Czy starcie, w którym traci się dwóch żolnierzy zabijając templariusza chaosu nie może mieć miejsca przy tak niskiej karze za zgona? W zamian wolimy biegać przez 3 h, właściwie bez sensu.

Grając zachowawczo żaden cios w plecy czy szybsze blokowanie nie sprawi, że walki grupowe przestaną wiać nudą.
Łatwiej będzie tylko dobić pociętego na ekspie, chcemy więcej takich zgonów? Raczej nie.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

Nevare
Posty: 49
Rejestracja: 22 paź 2009 19:27

Re: Propozycje zmian ....

Post autor: Nevare » 30 maja 2016 14:09

Widzialem jakis czas temu loga scoia vs korsy/czy tez Lyria nie pamietam.
Stanely dwie druzyny spore i laly sie srogo, padali kojeni, po jednej i po drugiej stronie.
I powiem wam jedno dawno nie czytalem ciekawszego loga.
Irwin, log byl ciekawy bo prowadzacy spierdolil, a reszta nie widziala jak wejsc po drabince ;D

ODPOWIEDZ