Opcje skrocone opisy ciosow

Forum wieści z Arkadii.

Czy chcesz na arkadii "opcje skrocone opisy ciosow"?

Tak
46
54%
Nie
22
26%
tesh bym sie napil
17
20%
 
Liczba głosów: 85

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Tercoral » 11 lip 2015 17:15

Czy widzielibyscie na arkadii "opcje skrocone opisy ciosow". Zamysl jest taki ze zamiast 3 linijek speca dostawac jedna skondensowana.

Tak z czystej ciekawosci chcialbym poznac statystyke.
Tęczowe serce... :oops:

Hurio
Posty: 108
Rejestracja: 12 maja 2014 08:53

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Hurio » 11 lip 2015 18:07

Trzy linijkowe opisy to sa finishery, reszta takich opisow sa sporadyczne, fanatyk lub nozownik ma tak dlugie, reszta raczej nie i sie zamyka w 2 liniach.

edit.
Tercoral pisze: Ja bym widzial na arce opcje skrocone opisy ciosow ogolnie. Ale zaraz obroncy rpg sie rzuca ze jak to tak moze byc. Przeciez to splycanie gry, obraza dla piszacych opisy itp.
Rpgowcy beda sobie mogli nie ruszac tej opcji, a osoby zainteresowane sami sobie skroca lub juz graja ze skryptow/shelli z takowymi skroconymi opisami. A reszta albo jest zbyt leniwa, albo nie ma odpowiednich patternow, albo wywodzi sie z gier graficzny gdzie im cyferki na ekranie wyskakiwaly przy trafieniu.

Awatar użytkownika
Nuzu
Posty: 19
Rejestracja: 20 cze 2015 20:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Nuzu » 11 lip 2015 18:17

Jeszcze opcje chybione/wyparowane/uniknięte... #gag ;)

Żeby nie było, jestem za.

Pytanie co na to wizowie i ile pracy to wymaga.
Nuzu, myśliwy.

Awatar użytkownika
Cron
Posty: 12
Rejestracja: 30 sty 2014 20:45

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Cron » 11 lip 2015 18:27

Osobiscie uwazam, ze to pewnie dosc duzo pracy. A Wizowie maja na pewno mase innych projektow.

Ale pomysl jest swietny. Wiekszosc graczy i tak uzywa subow. Byloby to sporym ulatwieniem.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Tercoral » 11 lip 2015 18:42

Nie wiem jak wizowie to zrobia, ale
Taki smieszny pomysl mi przyszedl do glowy.
opcje walka wylacz i nie pokazuje zadnych ciosow.
ale "pod maska" idzie caly czas gmcp wedle jakiegos wzoru podanego dla ogolu i mozna se z tego zrobic ladne suby.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Trfog » 11 lip 2015 19:31

Dalem 'TAK' a do tego dodam, ze fajnie jakby byla opcja wylaczenia pokazywania sparowanych/uniknietych ciosow. Bez przymusu gagowania wszystkiego samodzielnie. Mniej zzerania transferu przez server, mniej lagowania przy duzych walkach, same plusy. :)

Narmaniel

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Narmaniel » 11 lip 2015 19:39

Dostaliśmy mapę. Dostaliśmy kolory. Dostaliśmy oficjalnego klienta. Dostaliśmy GMPC. Dostaliśmy mniejszą karę za zgon. Czy kiedykolwiek gracze Arkadii zostaną usatysfakcjonowani?

Awatar użytkownika
Nuzu
Posty: 19
Rejestracja: 20 cze 2015 20:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Nuzu » 11 lip 2015 19:41

Narmaniel pisze:Dostaliśmy mapę. Dostaliśmy kolory. Dostaliśmy oficjalnego klienta. Dostaliśmy GMPC. Dostaliśmy mniejszą karę za zgon. Czy kiedykolwiek gracze Arkadii zostaną usatysfakcjonowani?
To chyba dobrze, że Arkadia się rozwija.
Nuzu, myśliwy.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Tercoral » 11 lip 2015 19:46

Tylko gmcp jest dla starych graczy bo reszta gra na kombajnach od momentu pierwszego przyjecia do GZ. :P
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Cannard
Posty: 107
Rejestracja: 23 lut 2009 06:14

Re: Opcje skrocone opisy ciosow

Post autor: Cannard » 12 lip 2015 00:30

Nie demonizujmy. Nie bardzo rozumiem, po co "RPGowcy" mieliby bronić flood. Nie widzę wiele "rpga" w czymś, czego się nie ma szans przeczytać przy większej grupie. Ostatnio mam porównanie gry Mushem, gdzie mam podmiany i suby na pudła i webklientem, gdzie tego brak. Pewnie połowa dialogów odpływa sobie nieprzeczytana na tym drugim.

Co do "kiedy gracze będą zadowoleni" - sugerowanie/ankietowanie możliwych ulepszeń to nie jakiś płacz. Projekty niszowe, które się nie rozwijają, umierają. Rafgart nie po to odwala kawał dobrej roboty przy webkliencie, żeby się gracze odwalili albo bo mu się nudzi, tylko po to by w arke się przyjemnie grało (szczególnie tym niezaopatrzonym w własne kombajny). Sugestie, o ile rozsądne nie są grzechem przecież.

Nie będę gdybał, czy łatwiej to zrobić z poziomu MUDa, czy webklienta, od tego są ludzie, którzy się na tym znają ale pomysł, IMHO, wart rozpatrzenia.
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.

ODPOWIEDZ