Pytania do czarodziejów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Tercoral » 06 cze 2015 12:17

A ja mam ciekawe pytanie.

Wyexpie forme na poziomie "to i owo"

i nie bede jej uzywal do czasu wyexpienia legendy

No i zajdzie potrzeba na legendzie jej uzyc.

to czy jak uzyje +HP to doda mi taka sama ilosc hp jesli forme wyexpil bym na poziomie doswiadczony.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Trfog » 06 cze 2015 14:37

Czy przy czytaniu ksiazek takze bedzie jakis komunikat ze juz nic sie z niej nie nauczymy? :)

re down:
Chodzilo mi o zglebianie z ksiazek oczywiscie. :) Dzieki.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2015 15:25 przez Trfog, łącznie zmieniany 1 raz.

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Haern » 06 cze 2015 15:19

Herk pisze: Jest informowany, jednak zauważyłem, że dalej mogę zgłębiać wiedzę w danej dziedzinie, co pożera dalej siły mentalne nie dając przyrostu wiedzy na dany temat.
Czy to błąd?
Nie, to nie błąd. Należy wtedy samemu zaprzestać zgłębiania.
Tercoral pisze:Wyexpie forme na poziomie "to i owo" i nie bede jej uzywal do czasu wyexpienia legendy
No i zajdzie potrzeba na legendzie jej uzyc.
to czy jak uzyje +HP to doda mi taka sama ilosc hp jesli forme wyexpil bym na poziomie doswiadczony.
Tak.
Trfog pisze:Czy przy czytaniu ksiazek takze bedzie jakis komunikat ze juz nic sie z niej nie nauczymy? :)
Z książek wiedzę można <zglebiac>, samo czytanie tej wiedzy nie przynosi. A proces zgłębiania działa wtedy tak samo jak w bibliotece.
Nie każda książka ma tę możliwość, i żadna książka wypożyczana z biblioteki tej możliwości nie daje.

Herk
Posty: 20
Rejestracja: 03 cze 2010 12:12

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Herk » 06 cze 2015 15:28

Haern pisze:
Herk pisze: Jest informowany, jednak zauważyłem, że dalej mogę zgłębiać wiedzę w danej dziedzinie, co pożera dalej siły mentalne nie dając przyrostu wiedzy na dany temat.
Czy to błąd?
Nie, to nie błąd. Należy wtedy samemu zaprzestać zgłębiania.
Problem polega na tym, że po zaprzestaniu zgłębiania, po otrzymaniu w/w komunikatu, ponownie można zgłębiać wiedzę w tej dziedzinie, marnując w ten sposób mane. Za X czasu nie będziemy pamiętać czy zgłębialiśmy wiedzę w danej dziedzinie w bibliotece XYZ.
Czy nie powinniśmy otrzymać komunikatu, ze w danej dziedzinie nie dowiemy się już TU niczego nowego - przy samej próbie zgłębiania wiedzy?

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 957
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Rafgart » 06 cze 2015 15:37

Dziala tak jak ma dzialac.

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Trfog » 06 cze 2015 15:45

To jeszcze jedno szybkie pytanie... Czy kazdy z trzech typow wiedzoexpa (walka/ksiegi/eksploracja) sumuja sie calkowicie, tj nabije np. iles punkcikow w walce, troche z ksiag to mimo, ze obydwa mam na 'znikome' to moze mi calosciowa wiedza wskoczyc wyzej, czy musze wbic lvl w poszczegolnej podkategorii, aby ogolny poziom wiedzy odpowiednio wzrosl?

re down:
Ostrzec ich tam przed administracja, ktora zamiast z jajem, do graczy podchodzi z wyzszoscia? :)
Ostatnio zmieniony 06 cze 2015 16:13 przez Trfog, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 957
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Rafgart » 06 cze 2015 16:05

Przenies sie do rad dla poczatkujacych.

Awatar użytkownika
Blob
Posty: 177
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Blob » 06 cze 2015 22:34

Czy "exp wiedzowy" z potworów danego typu ma dławik tygodniowy, coś jak system stażu.

Zaran
Posty: 5
Rejestracja: 21 lut 2015 21:29

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Zaran » 07 cze 2015 09:26

Witam,
było powiedziane, że wiedza o danych stworach ułatwia ich bicie (zwiększa obrażenia). Analogicznie brak wiedzy spowodował, że praktycznie wszystkie moby są teraz dla mnie trudniejsze do zabicia (co jest dość logiczne).
Moje pytanie brzmi: Jaki poziom wiedzy odpowiada wcześniejszemu stanowi?
Jeśli konkretna odpowiedz nie wchodzi w grę to proszę o zaznaczenie odpowiedzi najbliższej prawdzie :)
A. Wiedza znikoma to stan sprzed zmian
B. Wiedza dobra to stan sprzed zmian
C. Wiedza pełna to stan sprzed zmian
D. Wszystko się tak zmieniło ze ciężko to porównać :)

Pozdrawiam

Torgen
Posty: 389
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Pytania do czarodziejów

Post autor: Torgen » 07 cze 2015 17:19

Dorodzy wizowie. Czy macie zrobiony porzadny backup arki sprzed tych reform? Tak na wszelki wypadek gdyby to wszystko okazalo sie o kant dupy rozbic... :)

Zablokowany