Logi!

Forum wieści z Arkadii.
Khazog
Posty: 71
Rejestracja: 06 mar 2013 08:40

Re: Logi!

Post autor: Khazog » 03 mar 2014 18:04

...

Kod: Zaznacz cały

x mowi do ciebie: a jak nie to pozniej...
x przysiada lekko, rozkracza sie i drapie pomiedzy nogami,
nie baczac na twoja obecnosc.
Zabiegany brazowooki mezczyzna podaza na zachod.
x omija twoj nieskuteczny blok.
Przestajesz odcinac droge ucieczki x.
x porywa cie do dzikiego tanca, wycinajac kilka holubcow.
Hmmmmm...
I nie wiem w którą stronę!
I nie wiem dokąd mogę dotrzeć!
Uwalniam swoją wolę
Zaczynam nową drogę.

Gość

Re: Logi!

Post autor: Gość » 08 mar 2014 22:34

Kod: Zaznacz cały

Zoltooki tepy ork krzyczy: Waaaka!
Wszystkim orkom:
Wakawaka!
:D :D :D

Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 181
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Logi!

Post autor: Gunnar » 11 mar 2014 11:22

Kod: Zaznacz cały

> e
Ruszasz niespiesznie na wschod.
Skrzyzowanie przy moscie.
Trakt rozgalezia sie na zachod, wschod i polnocny-zachod.
> Czarnowlosy malomowny elf i chuda szarooka elfka przybywaja ze wschodu.
Chuda szarooka elfka usmiecha sie zimno odslaniajac rowne rzedy ostrych jak brzytwa, spiczastych, bialych zebow.
> Czarnowlosy malomowny elf nuci do chudej szarookiej elfki: Jeden z takich chcial bic mnie i Vailena.
Czarnowlosy malomowny elf wskazuje ciebie.
Chuda szarooka elfka nuci do czarnowlosego malomownego elfa: Zarznijmy tedy, mam dosyc opluwania naszych wojownikow.
Chuda szarooka elfka siega do nabijanego skorzanego temblaka mahakamskiego, dobywajac z niego zdobionego dwurecznego mlota bojowego.
Chuda szarooka elfka wykrzywia twarz w glebokiej pogardzie dla ludzkiej rasy.
Chuda szarooka elfka nuci: Kazdy dh'oine jest taki sam, nie warto bylo im ufac.
Chuda szarooka elfka mruzac drapieznie oczy rusza do ataku na ciebie.
> Ledwo muskasz chuda szarooka elfke metalowym krotkim nadziakiem, trafiajac ja w korpus.
Chuda szarooka elfka ledwo muska cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w korpus.
Czarnowlosy malomowny elf gwaltownym ruchem wyszarpuje zza plecow zloty elfi flamberg, szykujac sie do rychlej walki.
Chuda szarooka elfka wykonuje zamach zdobionym dwurecznym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie oslonic wzmacniana drewniana tarcza.
     1 walnales chudej szarookiej elfki - nieznaczne zadrapania
Czarnowlosy malomowny elf w mgnieniu oka wykonuje drapiezny skok, dopadajac cie.
Czarnowlosy malomowny elf wskazuje ciebie.
Czarnowlosy malomowny elf wykonuje dyskretny ruch dlonia.
Czarnowlosy malomowny elf wykonuje dyskretny ruch dlonia.
Chuda szarooka elfka wykonuje zamach zdobionym dwurecznym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie oslonic wzmacniana drewniana tarcza.
Ledwo muskasz chuda szarooka elfke metalowym krotkim nadziakiem, trafiajac ja w korpus.
Czarnowlosy malomowny elf ledwo muska cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w glowe.
Chuda szarooka elfka wykonuje zamach zdobionym dwurecznym mlotem bojowym mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie oslonic wzmacniana drewniana tarcza.
Ledwo muskasz chuda szarooka elfke metalowym krotkim nadziakiem, trafiajac ja w nogi.
Czarnowlosy malomowny elf ledwo muska cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w korpus.
Chuda szarooka elfka ledwo muska cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w lewe ramie.
Wykonujesz potezny zamach metalowym krotkim nadziakiem, mierzac w chuda szarooka elfke, lecz nie udaje ci sie jej trafic.
Czarnowlosy malomowny elf ledwo muska cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w korpus.
otrzasnij sie .
Otrzasnij [wode / sie / sie na mysl o czym] ?
> Nie silac sie na wirtuozerie chuda szarooka elfka z calej sily wali cie na odlew zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, tlukac ci przy tym prawe ramie. Dobrze wymierzony cios sprawia, ze chwiejesz sie na nogach i robi ci sie ciemno przed oczami...
otrzasnij sie
Otrzasasz sie. Brrr... !
> Ktos ledwo muska cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w prawe ramie.
kondycja wszystkich
[######.] Jestes w dobrym stanie.
> Ktos lekko rani cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w korpus.
kondycja wszystkich
Ktos ledwo muska cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w nogi.
[#####..] Jestes lekko ranny.
> kondycja wszystkich
[#####..] Jestes lekko ranny.
> Glos elfa nuci: Pewna jestes?
kondycja wszystkich
[#####..] Jestes lekko ranny.
> Powoli dochodzisz do siebie.
Chuda szarooka elfka probuje cie trafic zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Czarnowlosy malomowny elf rusza do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie zlotym elfim flambergiem, ktore bolesnie zacina cie w korpus.
Ledwo muskasz chuda szarooka elfke metalowym krotkim nadziakiem, trafiajac ja w lewe ramie.
kondycja wszystkich
[#####..] Jestes lekko ranny.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Czarnowlosy malomowny elf zrecznie zaslania chuda szarooka elfke przed twoimi ciosami.

   ----------------------------------------------------------   
 /                                                            \ 
|   ============ Zaslona przed TOBA ========== LAM -> ctrl 1   |
 \                                                            / 
   ----------------------------------------------------------   

kondycja wszystkich
[#####..] Jestes lekko ranny.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Chuda szarooka elfka lekko rani cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w nogi.
Czarnowlosy malomowny elf lekko rani cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Probujesz trafic czarnowlosego malomownego elfa metalowym krotkim nadziakiem, lecz ten unika twojego ciosu.
rozejrzyj sie uwaznie
Rozgladasz sie uwaznie.
> kondycja wszystkich
[####...] Jestes ranny.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Chuda szarooka elfka ledwo muska cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w korpus.
Czarnowlosy malomowny elf lekko rani cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Ledwo muskasz czarnowlosego malomownego elfa metalowym krotkim nadziakiem, trafiajac go w prawe ramie.
Nie zastanawiajac sie dlugo chuda szarooka elfka z calej sily wali cie na odlew zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, jednak bron traci caly impet na wzmacnianej drewnianej tarczy.
Nie zwazajac na nic czarnowlosy malomowny elf rozpoczyna oburacz potezny mlyniec zlotym elfim flambergiem, momentalnie przechodzac do uderzenia, ktore bolesnie zacina cie w korpus.
Czarnowlosy malomowny elf nuci: Cos za jeden?
     1 walnales czarnowlosego malomownego elfa - nieznaczne zadrapania
kondycja wszystkich
[###....] Jestes w zlej kondycji.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Nie tracac czasu na zbedne manewry chuda szarooka elfka z calej sily wali cie na odlew zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, kaleczac ci przy tym lewe ramie.
Czarnowlosy malomowny elf lekko rani cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w korpus.
Chuda szarooka elfka nuci: Krew za krew.
Ledwo muskasz czarnowlosego malomownego elfa metalowym krotkim nadziakiem, trafiajac go w korpus.
'Gunnar.
Mowisz: Gunnar.
> kondycja wszystkich
[###....] Jestes w zlej kondycji.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Nie zastanawiajac sie dlugo chuda szarooka elfka z calej sily wali cie na odlew zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, gruchoczac ci przy tym nogi.
Czarnowlosy malomowny elf wykonuje zamaszyste ciecie zlotym elfim flambergiem mierzac w ciebie, lecz udaje ci sie oslonic wzmacniana drewniana tarcza.
     1 walnales czarnowlosego malomownego elfa - nieznaczne zadrapania
kondycja wszystkich
[##.....] Jestes ciezko ranny.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Czarnowlosy malomowny elf wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Nie tracac czasu na zbedne manewry chuda szarooka elfka z calej sily wali cie na odlew zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, obijajac ci przy tym glowe. Dobrze wymierzony cios sprawia, ze chwiejesz sie na nogach i robi ci sie ciemno przed oczami...
Ktos lekko rani cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w korpus.
Ktos rani cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w lewe ramie.
Ktos ledwo muska cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w glowe.
Powoli dochodzisz do siebie.
kondycja wszystkich
[##.....] Jestes ciezko ranny.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Probujesz trafic czarnowlosego malomownego elfa metalowym krotkim nadziakiem, lecz ten unika twojego ciosu.
kondycja wszystkich
[##.....] Jestes ciezko ranny.
[#######] Chuda szarooka elfka jest w swietnej kondycji.
[#######] Czarnowlosy malomowny elf jest w swietnej kondycji.
> Chuda szarooka elfka ledwo muska cie zdobionym dwurecznym mlotem bojowym, trafiajac cie w korpus.
Czarnowlosy malomowny elf niespodziewanie skreca tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie zlotym elfim flambergiem, ktore gleboko tnie cie w glowe.
     1 walnales czarnowlosego malomownego elfa - nieznaczne zadrapania
Czarnowlosy malomowny elf powaznie rani cie zlotym elfim flambergiem, trafiajac cie w nogi.
(...)

Czarnowlosy malomowny elf niespodziewanie skreca tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie zlotym elfim flambergiem, ktore z potworna moca uderza cie w pol. Przeszywajacy bol... chrzest miazdzonych kosci... a potem juz tylko ciemnosc...

Umierasz.

Oddalasz sie.
Gratuluje elfiakom tlustego fraga, powodu, fraga, erpega(?). Jakby nie bylo srodek Imperium, wiec teren do ktorego moga roszczyc prawa. ;)

Falkir
Posty: 42
Rejestracja: 10 paź 2013 13:44
Lokalizacja: Poznań

Re: Logi!

Post autor: Falkir » 27 mar 2014 23:23

se
Poczta.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Niewielki list.
Fiolkowooka tlusta kobieta, ponury zgrzybialy ogr, niewielki niepozorny niziolek i pracownik poczty.
>
Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
Usta ponurego zgrzybialego ogra wykrzywia ledwie zauwazalny grymas rozbawienia.
q tablice
Tablica zawiera liste adresatow przesylek, ktore mozesz tutaj pobrac:
o============================================================================o
| Adresat badz Cena Czas na |
| urzad pocztowy zl/sr/md dostarczenie |
o -------------------------------------------------------------------------- o
| 1. Hanes Hailkraut 0/ 4/ 2 nieogr. |
| 2. Hanes Hailkraut 0/ 4/ 2 nieogr. |
| 3. Fryderik Glossenbauer 0/ 5/ 0 8 godzin |
| * 4. Poczta w Ubersreik 4/18/ 5 nieogr. |
| 5. Dropho Rotherwood, Kraina Zgromadzenia 6/17/ 3 nieogr. |
o -------------------------------------------------------------------------- o
| Symbolem * oznaczono przesylki ciezkie. |
o============================================================================o
>
Zarosniety nerwowy mezczyzna przybywa z polnocnego-zachodu.
Niewielki niepozorny niziolek spoglada z zainteresowaniem na ciebie.
Zarosniety nerwowy mezczyzna wydaje z siebie dlugie hmmmmm...
Niewielki niepozorny niziolek atakuje zarosnietego nerwowego mutanta.
Ponury zgrzybialy ogr spoglada powoli na zarosnietego nerwowego mutanta.
Fiolkowooka tlusta kobieta mowi: O.
[Walka]
Ponury zgrzybialy ogr przedstawia zarosnietego nerwowego mutanta slowami:
Oto Cird Bembo, mezczyzna.
[Walka]
Cird przedstawia ponurego zgrzybialego ogra slowami:
Oto Throg z Gor Szarych, Czempion Szkoly Walki Domu von Raugen zwany Profesorem, ogr.
[Walka]
Cird unosi brwi w niemym gescie zdumienia.
Niewielki niepozorny niziolek blokuje smukly zdobiony rapier Cirda wysoka stalowa paweza i celnie rani go misternym obosiecznym toporem w nogi.
Throg zaciska dlon na zamknietej cieniutkiej tubie, po czym oznajmia, ze w pewnych kregach zwa go Podroznikem.
Cird podaza na polnocny-zachod.
Niewielki niepozorny niziolek, fiolkowooka tlusta kobieta i Throg podazaja na polnocny-zachod.

:mrgreen:
Ab ovo

Awatar użytkownika
Nazira
Posty: 181
Rejestracja: 12 lut 2012 01:11

Re: Logi!

Post autor: Nazira » 30 mar 2014 23:04

Mój gwarek jest genialny :D
XXX wchodzi do swiata Arkadii.
Zbyt mocnym ruchem rozrywa ja, drac na bezwartosciowe pasy materialu.
XXX zdejmuje z siebie zniszczona dluga skorzana spodnice.
Aksamitnoczarny ciekawski gwarek gwarzy glosno gdzies zaslyszane: dupa...triiili.
Mrugasz do XXX porozumiewawczo.
W ostatniej chwili decydujesz sie nic nie mowic.
Spogladasz z zainteresowaniem na aksamitnoczarnego ciekawskiego gwarka.
XXX rumieni sie, starajac sie sprawiac wrazenie bardzo zawstydzonej.
Nazira z Val'Kare, Zastepczyni Zarzadcy Zajazdu 'Bialy Kiel', Naczelna Wiedzma 'Bialego Kla', smoczyca.<3

Terenes
Posty: 390
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Logi!

Post autor: Terenes » 01 kwie 2014 09:29

Znajdujesz sie w nieduzym, skromnie urzadzonym pomieszczeniu, w ktorym
ustawiono kilka niezbyt wygodnych lozek. Na niektorych z nich spia
zmeczeni po dlugich podrozach goscie. Pomiedzy lozkami ustawiono male
drewniane stoliki, na ktorych w nieduzych, mosieznych swiecznikach nocna
pora plona swiece. Schodami, mozna sie dostac na parter karczmy skad
slychac gwar rozmow.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: schody.

Nagle za twoimi plecami wyskakuje wielki swiateczny kurczak i daje ci
porzadnego kopa... Ojjj... Mineles az mury twierdzy. Ladowanie bedzie
bolec. UWAGA!!!

Przy twierdzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i
wschod.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 956
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Logi!

Post autor: Rafgart » 07 kwie 2014 10:51

Temat zamykamy. Jego role przejmuje osobne forum.

Zablokowany