Płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Nathaniel
Posty: 126
Rejestracja: 13 lut 2009 07:10
Lokalizacja: Kraków

Re: Płacze na magów

Post autor: Nathaniel » 18 lis 2013 09:39

Również się przyłączę - dzięki :)
... just like you imagined ...

Awatar użytkownika
Samor
Posty: 6
Rejestracja: 13 paź 2011 21:30
Lokalizacja: Krzemienne Wzgórza

Re: Płacze na magów

Post autor: Samor » 18 lis 2013 10:14

Wspaniała zmiana. Dziękuję!

Teraz trzeba oduczyć się klepania "kondycja wszystkich"

Torn
Posty: 80
Rejestracja: 18 lis 2013 10:16

Re: Płacze na magów

Post autor: Torn » 18 lis 2013 10:17

Piękna sprawa. Dzięki.
Tintin++ mud client

Garar
Posty: 50
Rejestracja: 10 lis 2011 18:30

Re: Płacze na magów

Post autor: Garar » 18 lis 2013 12:16

Hej!

Chciałbym podziękować za zmiany! Bardzo fajne!

Zgłosiłem też pomysł na arce, żeby wyświetlało zmiany upicia oraz kaca. Fajnie by było jakbyście to dodali.

Jeszcze raz dzięki za zmiany!

Garar

Waltar
Posty: 8
Rejestracja: 03 paź 2013 20:00

Re: Płacze na magów

Post autor: Waltar » 18 lis 2013 12:16

Dzięki za świetne zmiany i za szybką pomoc.

Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: Płacze na magów

Post autor: Dhogrin » 18 lis 2013 13:27

I ja się przyłączam do podziękowań. :)

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Płacze na magów

Post autor: Loptak » 18 lis 2013 14:38

Beznadziejne zmiany, dodajcie jeszcze:
opcje lampa: dopełniaj jak (pusta/prawie pusta/polpelna)
opcje autowspieraj prowadzącego: włącz/wyłącz
opcje dobadz broni po wytrąceniu: włącz/wyłącz
opcje zbroja uszkodzona wracaj do najblizszego kowala: wlacz/wylacz
opcje dialogi rpg: wlacz/wylacz
etc.

Takie zmiany prowadzą jedynie do tego że większość graczy, będzie grała 1 klawiszem.

I pomyśleć że parę lat temu dostawało się piorunem za trigera z kondycją, dzięki któremu utrzymywało się łącze.

Porażka
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Awatar użytkownika
Bam
Posty: 263
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Płacze na magów

Post autor: Bam » 18 lis 2013 14:41

Loptak pisze:Beznadziejne zmiany, dodajcie jeszcze:
opcje lampa: dopełniaj jak (pusta/prawie pusta/polpelna)
opcje autowspieraj prowadzącego: włącz/wyłącz
opcje dobadz broni po wytrąceniu: włącz/wyłącz
opcje zbroja uszkodzona wracaj do najblizszego kowala: wlacz/wylacz
opcje dialogi rpg: wlacz/wylacz
etc.

Takie zmiany prowadzą jedynie do tego że większość graczy, będzie grała 1 klawiszem.

I pomyśleć że parę lat temu dostawało się piorunem za trigera z kondycją, dzięki któremu utrzymywało się łącze.

Porażka
Trochę racji jest.
Endless learning the basics...
Obrazek

Torn
Posty: 80
Rejestracja: 18 lis 2013 10:16

Re: Płacze na magów

Post autor: Torn » 18 lis 2013 15:13

Czy możliwym jest dodanie zróżnicowania co ma być automatycznie wyświetlane? Np. komendami: "wyswietlanie kondycja +/-", "wyswietlanie zmeczenie +/-" ? Raz jeszcze. Wielkie dzięki!
Tintin++ mud client

Awatar użytkownika
Sigard
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2009 12:40

Re: Płacze na magów

Post autor: Sigard » 18 lis 2013 15:52

@Loptak
Wyglada na to, ze od dluzszego czasu jest taka tendencja, zeby zniwelowac przepasc miedzy nowymi graczami a tymi posiadajacy wypasione oskryptowane klienty. Tak naprawde do szczescia potrzebne jest chyba tylko czarodziejom, jednak to oni dysponuja swoim czasem tak jak im sie podoba, a my co najwyzej mozemy podziekowac, ze im sie w ogole chce. ;) Ewentualnie pospierac sie, czy czas ktory zostal poswiecony na kodowanie czegos, co kazdy mogl sobie zrobic w kliencie, mogl zostac lepiej poswiecony np. na tworzenia sensownego systemu obron stowarzyszen. Sam po zalogowaniu wolalbym przeczytac wiesci, ze otwarto siedziby, niz to ze teraz mam autokondycje ktora wczesniej moglem sobie sprawdzic wciskajac jeden przycisk. Moze kiedys sie doczekam i wszystkie wczesniejsze zmiany nabiora nagle sensu. :)

Zablokowany