Płacze na Magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Płacze na Magów

Post autor: Ilane » 07 cze 2012 10:38

Logi już są. Proszę o przelanie na moje konto w Grabowej Buchcie sumy 25 srebrnych monet inaczej zostaną udostępnione! To nie są żarty.
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479

Torgen
Posty: 388
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Płacze na Magów

Post autor: Torgen » 07 cze 2012 10:43

re Iluandile
Sa jakies zasady na tej grze przez jednych respektowane przez innych nie. Zeby miec jakikolwiek wplyw na to jedyne co mozemy zrobic jako gracze to zglaszanie do MG 'podejrzenia' o lamanie tychze zasad. Jezeli zglaszanie nazywasz 'skarzeniem jak siedmiolatkowie' to wnioskuje ze najlepiej jest nie zglaszac zeby nie byc skarzypyta. A wtedy kazdy sobie jak chce...

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Płacze na Magów

Post autor: Buluar » 07 cze 2012 11:12

Zeby miec na cokolwiek wplyw, ktos musi wkoncu zrozumiec ze Czarodzieje nie sa z innej gliny. Wywodza sie z graczy, w zwiazku z czym statystycznie maja takie same zalety, ale i wady jak my.
Mechanizm karania i egzekwowania zasad jest jednym z elementow, ktore kuleja w tej grze. Kasacje zawsze beda rodzic poczucie niesprawiedliwosci, w sytuacji kiedy jedna osoba szuka dowodow, osadza i wykonuje kare w dodatku przy zalozenie nie, ze gracz byc moze jest niewinny, tylko na pewno skubaniec cos ma. Na takiej zasadzie funkcjonowaly jakies sluzby bezpieczenstwa totalitarnych systemow.

Tak jak wspomnial Sivlaryan lwia czesci ludzi w zawodowka mogla by byc w tej chwili skasowana za to, co zaprezentowano w logu z kasacja Arafa. Albo kasujemy po rowno, albo nie kasujcie.
Szkoda ze taki zasluzony dla tej gry Czarodziej, jakim jest Elander musi miec szargane swoje dobre imie, bo jest przyslowiowym poslanciem przynoszacym zle wiesci.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Gość

Re: Płacze na Magów

Post autor: Gość » 07 cze 2012 11:12

Z tym "skarżeniem jak siedmiolatkowie" to ktoś pokazał, że ma dojrzałość dwunastolatka. :mrgreen:

Kira
Posty: 32
Rejestracja: 28 maja 2011 23:31

Re: Płacze na Magów

Post autor: Kira » 07 cze 2012 16:02

Araf, nie martw sie, mi skasowano Kire z dnia na dzien, bez wyjasnien....
A pozniej, otrzymalam po kilku prosbach odpowiedz, ze skasowano mnie za przyzwanie - jedo, gdy mialam blad w postaci, drugie, gdy nie bylam zalogowana. Moze to ze wzgledu na zawod jaki mialam?

Ale wiem co czujesz, Ciebie przynajmniej poinformowali, mnie nie...

Eidur
Posty: 21
Rejestracja: 26 gru 2011 19:46

Re: Płacze na Magów

Post autor: Eidur » 07 cze 2012 17:02

Ze tak powiem ja p....czepiliscie sie tego ze skasowali Arafa za binda a wzieliscie pod uwage ze tak naprawde skasowali go za caloksztalt? Owszem, zgodze sie ze taka prowokacja ze strony Elandera nie byla potrzebna, ale watpie zeby kasowali go tylko i wylacznie za tego binda, najwyrazniej ktos rozpatrzyl doslane dowody i stwierdzil ze mimo takiego wieku sie Arafowi nalezy...zreszta - jak wyidluje rok online to znaczy ze juz bede niesmiertelny i zaden wizard mnie nie ruszy? Tak sie sklada ze widzialem co poniektore "rpgowe" listy Arafa w ktorych kurwami rzuca nie silac sie zbytnio na elokwencje, kultury jego gry nie bede ocenial bo nie jestem mg ale widocznie mu sie nalezalo. Kara musi byc adekwatna do winy i czasami jesli ta wina jest duza to i kara musi byc dotkliwa, rozumiem ze poszlo siedemset dni w cholere, ale jak byscie go ukarali bedac na miejscu Elandera - obcieli wszystkie umy do poziomu gp i zablokowali mozliwosc trenowania na rok czasu? Zablokowali mozliwosc logowania na ile? 3 miesiace? Pol roku? Piec lat?

Aellien
Posty: 13
Rejestracja: 19 mar 2012 10:28

Re: Płacze na Magów

Post autor: Aellien » 07 cze 2012 17:33

Gusar napisał(a):
Gorum
Wymienic zakonnikow, ztkow i tw ktorzy na mnie odpalili autopogoń w tym roku?
Gusar, Wymien TW na autopogoni w tym roku pls :)

Prywatnie o kasacji: Szkoda mi Arafa, jesli zasluzyl to sam o tym wie, jesli nie zasluzyl to tym bardziej szkoda, bylo z nim na pewno ciekawie, przynajmniej w Lorenofie, gdzie czesto wysluchiwalam marudzen o ataki z zaskoczenia a sama mialam mniej szczescia do spotkania [Araf]:) Nie no, jesli chlopacy sa niewinni to powinni jeszcze slac jakies listy albo cos.
Pozdrawiam,
A.

Gość

Re: Płacze na Magów

Post autor: Gość » 07 cze 2012 17:54

Eidur: tak to wygląda właśnie, że za coś na co nie było dowodów (albo właśnie "całokształt"), to dowód się znalazł. Ale widać, że w pośpiechu, skoro nie znaleźli nic lepszego, niż skazanie za botowanie kogoś, kto jest przy komputerze i zagadnięty natychmiast reaguje.


Aellien: na przykład Ty. Zabawne, że wystarczy uderzyć w stół.

Aellien
Posty: 13
Rejestracja: 19 mar 2012 10:28

Re: Płacze na Magów

Post autor: Aellien » 07 cze 2012 18:02

O lol :D

Silkathas
Posty: 50
Rejestracja: 28 mar 2009 16:36

Re: Płacze na Magów

Post autor: Silkathas » 08 cze 2012 10:35

Szkoda tych 700 dni, jednak te dni nie są wskaźnikiem poziomu gracza. Jeśli to jedyne co miał na swoją obronę - a tak to wygląda z loga, to ja przepraszam.. jak napisał kolega wyżej - wyidlujmy sobie rok na arce, i róbmy co chcemy?


Postaci Arafa nie znałem za dobrze (głównie z drugiej strony miecza), ale jakoś mi się wierzyc nie chce, że był mistrzem rpga, a jedyne w czym się specjalizował to expienie z kumplami na botach (lub bardzo zautomatyzowanym mechanizmie do tego), i fragowanie w obu domenach. Czym się zasłużył dla gildii ? Z ludzi broniących i żalących się widzę tylko osoby, które mogą robić podobnie, a teraz zaczęły trząść portkami. Czas wyłączyć trigi, przestać expić na auto i zacząć się bawić w tą grę. Grać w nią, do tego została stworzona, a nie do siedzenia przy niej i wciskania F1 jak kolega wskaże. Chodzę na expa z moją gildią, ale uczestniczę aktywnie, wspieram, zasłaniam - nie wtedy, kiedy ktoś "mruknie, wskaże osobę do zasłonięcia" tylko jak widzę, że kogoś npce ostro naparzają.
Nie mam trigów, mam bindy. Jak się zamyślam, to mnie nie ma przy kompie - jedyne na co mogę liczyć, to to, że ktoś mnie zasłoni w razie czego.

Nie będzie mi go brakować. W ogóle. No i właśnie - fragowanie - to przez takich graczy jak Araf, których na szczęście jest coraz mniej ten termin przeniknął do Arkadii...a nigdy nie powinien. Podobnie jak nadużywanie komunikacji poza arkadiowej, używanie kontaktów z rl'a do przyjmowania do gildii itd... To nigdy nie powinno być normalnością! Większość jednak uważa, że skoro tak wszyscy robią - to jest OK.

Elandera nadal szanuję, a to co ujęte w logu zupełnie mi wystarczy - zbierali na Arafa dowody dłużej, był na cenzurowanym i nadal robił to samo... doigrał się. 700 dni nie jest tarczą przed gniewem, ani nie daje immunitetu, myślę , że większość graczy jednak zdaje sobie z tego sprawę.

Myślę, że znajdzie się jeszcze kilka/kilkanaście osób na arkadii pokroju Arafa.. i to one powinny się obawiać. Nie 80% Arkadii jak oni piszą. Nie sądzę, żeby bez nich Arka dużo straciła, wręcz przeciwnie... sądzę, że przez takich jak oni przestało grać sporo osób, które do tego świata wniosły więcej niż godziny auto expa/auto pogoni i zgonów... Życzę i Wam i sobie, żeby oni wrócili.
Pozdrawiam.

p.s. Buluar - zgadzam się co do propozycji ewentualnych zmian w sądzeniu. To co widzieliśmy w logu ze zmiecenia - nie daje NAM graczom żadnych namacalnych dowodów i pachnie prowokacją... nie znaczy to, że ich więcej nie ma. Jednak to co proponujesz, na przyszłośc może być lepszym i bardziej demokratycznym rozwiązaniem (chociaż arka nigdy demokratyczna nie była ;)

Zablokowany