Płacze na Magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Płacze na Magów

Post autor: Ilane » 11 paź 2012 12:33

I ja dziękuję, zwłaszcza za bransoletę z jednorożcem! :*
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479

Awatar użytkownika
Aida
Posty: 105
Rejestracja: 12 lut 2009 21:37
Lokalizacja: Krk

Re: Płacze na Magów

Post autor: Aida » 11 paź 2012 13:29

Ja za to co Komando nie dziekuje ani troche: rozwody, zlamane serca, wypowiedzenia z pracy...

Za to pieknie dziekuje za bardzo szybka reakcje :) :) :) chapeau bas!
Come over to the Dark Side!
We have candy..

Awatar użytkownika
Rima
Posty: 10
Rejestracja: 17 mar 2010 19:12

Re: Płacze na Magów

Post autor: Rima » 11 paź 2012 15:14

Ilane znalazła swoją świątynię :D

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Płacze na Magów

Post autor: Werbat » 11 paź 2012 22:46

Morholt pisze:Chyba zaden, teraz dziala 'zglos mg'.
Przypominam, że moim problemem było zapomniane hasło na postać. Ostatnio pod Kauflandem próbowałem przywołać, a potem w pracy zgłosić mg, ale te komendy chyba nie działają w realu :(

Anyway, szybko i sprawnie pomógł mi Rindarin przekazując sprawę do Rafgarta po moim mesgu na FB. Dziękuję, Jacku :*
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Torgen
Posty: 388
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Płacze na Magów

Post autor: Torgen » 12 paź 2012 00:15

A w Tesco probowales?

Yalom
Posty: 118
Rejestracja: 12 lut 2009 21:27

Re: Płacze na Magów

Post autor: Yalom » 12 paź 2012 18:22

To i ja podziękuję za to co wiórki. Fajna sprawa. Tak trzymać, ale lepiej w Imperium!

Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Płacze na Magów

Post autor: Sivlaryan » 12 paź 2012 23:51

Skoro to są płacze, to ja trochę popłacze na magów. Tak się złożyło, że przyjrzałem się specowi Zakonników, czyli szarzy, z miejsca obserwatora. I doszedłem do kilku wniosków, choć mogą być mylące, ale wątpię.

Na pierwszy ogień idzie taktyka: rozkaz druzynie zaslonic ciebie ; przestan walczyc ; zsszarzuj na wroga

Z loga dołączonego do notki można łatwo i spokojnie wywnioskować, że podczas potyczki, bez żadnego cooldownu od walki, można zaszarżować, znając życie nawet w ciasnym schowku na miotły. Trochę nierealne i niegrywalne dla szarżowanej strony.

Kod: Zaznacz cały

22:46:51.212198 # G5> Ansgar zaskakuje Baldara celnym ciosem swojego zdobionego jasniejacego mlota bojowego w prawe ramie, pozostawiajac nan krwawy slad.
22:46:51.616378 # Ansgar wydaje ci rozkaz zasloniecia jego samego.
22:46:51.616382 # Na rozkaz Ansgara Dorim probuje zaslonic go przed ciosami Baldara, jednak nie jest w stanie tego uczynic.
22:46:51.616384 # Na rozkaz Ansgara Friili zaslania go przed ciosami Baldara.
22:46:52.181103 # G2> Dorim trafia Baldara matowa zebata szabla w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez lazurowy wytrzymaly kaftan.
22:46:52.211579 # Z bojowym okrzykiem na ustach, Reindhart rzuca sie w wir walki, wspierajac Ansgara w boju z Baldarem.
22:46:52.519718 #
22:46:52.516681 # [7/7][0][##############][  ] Ty.
22:46:52.516682 # [6/7][1][  ############][4D] Reindhart. <<<<-
22:46:52.516683 # [7/7][0][##############][2D] Gorum.
22:46:52.516684 # [7/7][0][##############][3D] Brygu.
22:46:52.516686 # [7/7][0][##############][1D] Arsuss.
22:46:52.516687 # [7/7][1][##############][8D] Friili. <<<<-
22:46:52.516687 # [7/7][0][##############][7D] Dorim.
22:46:52.516689 # [7/7][0][##############][5D] Xigrim.
22:46:52.516690 # [7/7][0][##############][ L] Ansgar.
22:46:52.516691 # [6/7][0][  ############][  ] Baldar (MC R).
22:46:52.516692 # [6/7][0][  ############][  ] Hardy snieznobrody mutant (MC Tuhan T).
22:46:52.516694 # [7/7][0][##############][  ] Siwowlosy potworny licz.
22:46:52.516696 # [7/7][0][##############][  ] Wielki bialowlosy ozywieniec. ->>>> Friiliego
22:46:52.783566 # G5> Z oszczednego zamachu Brygu uderza swym misternym obosiecznym toporem w glowe Baldara, znaczac ostrze broni kilkoma kroplami krwi.
22:46:52.783568 # >> ZT SPEC (1/5) << Brygu -> Baldara (dlugim zabkowanym toporem bitewnym)
22:46:52.783569 # G4> Siwowlosy potworny licz lekko rani Friiliego dluga stalowa korseka, trafiajac go w prawe ramie.
22:46:53.004462 # [ 1 ] Davith przybywa z poludnia, czolgajac sie plasko po ziemi.
22:46:53.034436 # [ 1 ] Davith podaza na wschod.
22:46:53.386847 # G5> Friili muska Baldara w lewe ramie swoim polyskliwym smuklym espadonem.
22:46:53.596948 # Friili przywiera plasko do posadzki i ryjac nosem w pokrywajacym ja piachu, posuwa sie na poludnie. Nagle rozlegl sie szczek i nad Friilim powietrze przecinaja dwa ostrza ktore wychynely ze sciany!
22:46:53.596950 # G4> Siwowlosy potworny licz ledwo muska Friiliego dluga stalowa korseka, trafiajac go w lewe ramie.
22:46:53.596952 # G4> Wielki bialowlosy ozywieniec ledwo muska Friiliego lekkim zwyklym czekanem, trafiajac go w glowe.
22:46:53.596954 # G4> Wielki bialowlosy ozywieniec ledwo muska Reindharta lekkim zwyklym czekanem, trafiajac go w korpus.
22:46:53.644391 # Hardy snieznobrody mutant (MC Tuhan T) atakuje cie!
22:46:54.241374 # Juz walczysz z Baldarem.
22:46:54.391069 # Wielki bialowlosy ozywieniec atakuje Bryga.
22:46:54.391072 # Wielki bialowlosy ozywieniec rozwiera szczeki w bezglosnym wrzasku.
22:46:54.588709 # Siwowlosy potworny licz wspiera wielkiego bialowlosego ozywienca w walce z Brygiem.
22:46:54.764955 # Dorim atakuje hardego snieznobrodego mutanta.
22:46:54.992809 # Hardy snieznobrody mutant (MC Tuhan T) ledwo muska cie lewa piescia, trafiajac cie w korpus.
22:46:54.992813 # G2> Hardy snieznobrody mutant (MC Tuhan T) trafia cie prawa stopa w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez grawerowana krasnoludzka zbroje plytowa.
22:46:54.992817 # G2> Hardy snieznobrody mutant (MC Tuhan T) wykonuje zamach lewa stopa mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie oslonic kolczasta stalowa tarcza.
22:46:54.992820 # Cos trzasnelo ci pod stopami!
22:46:55.087973 # Ansgar oslaniajac sie polyskliwa trojkatna tarcza rusza w kierunku Baldara, szybko zmniejszajac dzielaca je odleglosc. 
Drugim problemem, realnym, ale raczej niegrywalnym jest możliwość szarżowania wielu osób naraz, nawet zza pleców:

Kod: Zaznacz cały

23:00:17.127850 # Ansgar oslaniajac sie polyskliwa trojkatna tarcza rusza w kierunku blekitnookiego wysokiego mutanta, szybko zmniejszajac dzielaca je odleglosc.
23:00:17.264497 # Davith oslaniajac sie ciezka owalna tarcza rusza w kierunku blekitnookiego wysokiego mutanta, szybko zmniejszajac dzielaca je odleglosc. 
Rozumiem chęć zdobycia fraga, ale czy nie jest przegięciem spec, który ogłusza postać i w dodatku można kogoś zestunować 2x pod rząd? Jeden wpadnie stun, drugi już zaczyna szarzować, żeby czasem z niego za szybko nie wyszedl, albo po wyjściu dostał zaraz drugiego. Trochę klasy. To nie quake.

Trzecia sprawa to możliwość spamowania tym specem i to w bardzo krótkim (albo w ogóle braku?) odstępie czasu:

Kod: Zaznacz cały

23:00:17.264497 # Davith oslaniajac sie ciezka owalna tarcza rusza w kierunku blekitnookiego wysokiego mutanta, szybko zmniejszajac dzielaca je odleglosc. 
23:00:25.683514 # Davith oslaniajac sie ciezka owalna tarcza rusza w kierunku blekitnookiego wysokiego mutanta, szybko zmniejszajac dzielaca je odleglosc. 
To już w ogóle przesada, i to mocno niegrywalna. Z mającym wprawę goniącym ucieczka jest praktycznie niemożliwa, pomijając nawet fakt, że odpalona szarża dopada gracza kilka lokacji dalej. Dowód poniżej.

Kod: Zaznacz cały

23:00:25.683514 # Davith oslaniajac sie ciezka owalna tarcza rusza w kierunku blekitnookiego wysokiego mutanta, szybko zmniejszajac dzielaca je odleglosc.
23:00:25.809285 # Bez chwili wahania, Gorum zajmuje pozycje przy Ansgarze, wspierajac go we wspolnym boju z blekitnookim wysokim mutantem.
23:00:25.966519 # Zebate ostrze dlugiego zabkowanego topora bitewnego przecina skore i zadrapuje cialo blekitnookiego wysokiego mutanta, gdy celnym uderzeniem Brygowi udaje sie trafic go w korpus.
23:00:25.975288 # ## .                #
23:00:25.975447 # ## .                 #
23:00:25.975500 # ## .            #######
23:00:25.975552 # ## .                 #
23:00:25.975611 # ## .                #         BLEKITNOOKI WYSOKI MUTANT
23:00:25.966522 # [ 1 ] Blekitnooki wysoki mutant (MC Schizein) podaza na wschod.
23:00:26.687773 # [ 11 ] Wraz z Brygiem, Arsussem, Friilim, Gruerem, Dorimem, Xigrimem, Davithem, Reindhartem i Gorumem podazasz za Ansgarem na wschod.
23:00:26.687775 # Gory Kranca Swiata.
23:00:26.687777 # Trakt wiedzie na zachod i wschod.
23:00:26.687779 # Blekitnooki wysoki mutant (MC Schizein).
23:00:26.687785 # Ansgar atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687787 # Brygu atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687791 # Friili atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687792 # Gruer atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687794 # Dorim atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687795 # Atakujesz blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687797 # Davith atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.687799 # Gorum atakuje blekitnookiego wysokiego mutanta.
23:00:26.717547 # Z bojowym okrzykiem na ustach, Reindhart rzuca sie w wir walki, wspierajac Ansgara w boju z blekitnookim wysokim mutantem.
23:00:26.851991 # [ 1 ] Brygu podaza na wschod.
23:00:27.042892 # [ 1 ] Dorim podaza na wschod.
23:00:27.267491 # Xigrim wspiera Ansgara w walce z blekitnookim wysokim mutantem.
23:00:27.396176 # Arsuss wspiera Ansgara w walce z blekitnookim wysokim mutantem.
23:00:27.567566 #
23:00:27.564836 # [7/7][0][##############][  ] Ty.
23:00:27.564837 # [7/7][0][##############][2D] Gorum.
23:00:27.564838 # [7/7][0][##############][4D] Reindhart.
23:00:27.564839 # [7/7][0][##############][6D] Davith.
23:00:27.564840 # [7/7][0][##############][5D] Xigrim.
23:00:27.564841 # [7/7][0][##############][9D] Gruer.
23:00:27.564842 # [6/7][0][  ############][8D] Friili.
23:00:27.564844 # [7/7][0][##############][1D] Arsuss.
23:00:27.564845 # [7/7][0][##############][ L] Ansgar.
23:00:27.564847 # [2/7][0][          ####][  ] Blekitnooki wysoki mutant (MC Schizein).
23:00:27.631701 # Dopadajac do blekitnookiego wysokiego mutanta, Davith bez wahania uderza go poteznie swa ciezka owalna tarcza. Sila ciosu jest tak ogromna, ze blekitnooki wysoki mutant (MC Schizein) nie mogac utrzymac sie na nogach zataczajac sie pada przymroczony na ziemie. 
Czwartym i to chyba najważniejszym problemem jest czas od odpalenia speca, do wykonania go: na wyżej podanym logu są to dwie sekundy. Co z reguły skutkuje zgonem, bo wszyscy już mają przygotowane bindy na blokowanie ogłuszonego szarżą.

Zastanawiam się jeszcze czy gramy w grę RPG czy może już w zręcznościówkę? O wyoranym przez kilka miesięcy poziomie decydują dwie sekundy? Może warto się przyjrzeć ponownie temu specowi i naprawić go albo w ogóle przerobić? :|

Sivlaryan,
POWER OF FRIENDSHIP

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Płacze na Magów

Post autor: Rennz » 12 paź 2012 23:56

Szczerze mówiąc Ameryki nie odkryłeś. Ten temat był wałkowany na forum wielokrotnie (-:

Torgen
Posty: 388
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Płacze na Magów

Post autor: Torgen » 13 paź 2012 00:59

re Sivlaryan
To zupelnie jak zrecznosciowka na liczu jakesmy popadali. Blyskawiczne wyjscie z lokacji, zamkniecie drzwi i zamkniecie ich na klucz. I nastepnie otworzenie ich kluczem, otworzenie normalnie za klamke, wejscie z ekipa, zamkniecie, zamkniecie na klucz i po sprawie. Wszystko w ciagu jednej sekundy. Calkiem grywalna sprawa i bardzo realistyczna.

Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Płacze na Magów

Post autor: Sivlaryan » 13 paź 2012 01:12

Torgen pisze:re Sivlaryan
To zupelnie jak zrecznosciowka na liczu jakesmy popadali. Blyskawiczne wyjscie z lokacji, zamkniecie drzwi i zamkniecie ich na klucz. I nastepnie otworzenie ich kluczem, otworzenie normalnie za klamke, wejscie z ekipa, zamkniecie, zamkniecie na klucz i po sprawie. Wszystko w ciagu jednej sekundy. Calkiem grywalna sprawa i bardzo realistyczna.
Oj, Torgen, Torgen. Ja nie pije do graczy tylko do złych rozwiązań kodowych. Elementów zręcznościowych powinno się unikać w grze RPG. Nie atakuje tutaj jakiejś grupy graczy tylko raczej speca, który w rękach innych graczy mógłby zniechęcić całą Arkadie do gry w ciągu tygodnia. Z tym, że takich zabawek nie powinno być ani w jednych, ani w drugich rękach. Ot, moje zdanie. Ja bym starał się unikać takich rozwiązań rodem z Quake w tej grze = akcji z drzwiami pewnie również.
POWER OF FRIENDSHIP

Zablokowany