Płacze na Magów

Forum wieści z Arkadii.
Mungrim
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2010 16:15

Re: Płacze na Magów

Post autor: Mungrim » 08 cze 2012 17:55

Wiec nie siej propagandy bo faktem jest ze epitarne umy w wielu przypadkacha pomagaja ale tez nie wyolbrzymiaj ze jednym specem rozjebuja cala zabawe bo bardzo czesto rzadzi random ale oczywiscie nikt tu o tym nie powie bo po co odbierac sobie punkty.

Co do kodyu to w ostatnich czasach mozn sie niezle poboksowac i byalaby to walka niczym Golota Bowie wiec troche obiektywizmu poprosze.

A co do tego ze wizowie pomagaja gracza...
Boze wiadomo o tym od powstania arki...
Formy, sposoby sie zmieniaja. Ale pomoc jest i bedzie.

Nie bardzo rozumiem i wedlug Ciebie pomagaja nam a Wam szkodza?
Jezeli tak rozumijesz to jest to jakas farsa i nie wiesz o czym piszesz.

Arath
Posty: 6
Rejestracja: 05 kwie 2012 20:58

Re: Płacze na Magów

Post autor: Arath » 08 cze 2012 18:40

Gusar pisze:Gusar ochlon czlowieku w koncu.

Co do kasacji Arafa pozostaje czekać. Nie mysle o tym tylko robie to co lubie
O Malalu... :P znaczy Sigmarze , mieli by go niby przywrócić? :shock:

Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Płacze na Magów

Post autor: Huggo » 08 cze 2012 19:24

A ja tam jestem ciekawy ile jeszcze ta gra pociągnie nim podzieli losy pozostałych polskich mudów, ilość graczy powoli robi się podobna jak kilka lat temu u konkurencji.

Z takim nastawieniem wobec graczy, koniec końcu to cała wasza praca będzie sztuką dla sztuki. Ludzie chcą zmiany kary za śmierć postaci, bo obecna sytuacja ich zbyt stresuje / pozbawia ich radości z gry / czy im się zwyczajnie nie podoba, wy zamiast tego dokładacie co chwile nowe kasacje. Wielce dziwne że tak mało nowych graczy się pojawia.

Zrobiliście sobie jakiś chory punkt honoru z tych rygorów, i za żadne skarby świata nie chcecie dopuścić do siebie myśli o tym ile to tak naprawdę sparwia zupełnie niepotrzebnych problemów. ( Od zamknięcia elitarek, przez zamknięcie siedzib stowarzyszeń, aż po przewrażliwienie na punkcie pk, idlowanie w gildiach, itd. itp. ) Ciągłe ściemnianie, raz "to mud hard fantasy" raz "to nie mud pk"... gracze są już dawno znudzeni.

Arath
Posty: 6
Rejestracja: 05 kwie 2012 20:58

Re: Płacze na Magów

Post autor: Arath » 08 cze 2012 19:43

Huggo pisze:A ja tam jestem ciekawy ile jeszcze ta gra pociągnie nim podzieli losy pozostałych polskich mudów, ilość graczy powoli robi się podobna jak kilka lat temu u konkurencji.

Z takim nastawieniem wobec graczy, koniec końcu to cała wasza praca będzie sztuką dla sztuki. Ludzie chcą zmiany kary za śmierć postaci, bo obecna sytuacja ich zbyt stresuje / pozbawia ich radości z gry / czy im się zwyczajnie nie podoba, wy zamiast tego dokładacie co chwile nowe kasacje. Wielce dziwne że tak mało nowych graczy się pojawia.

Zrobiliście sobie jakiś chory punkt honoru z tych rygorów, i za żadne skarby świata nie chcecie dopuścić do siebie myśli o tym ile to tak naprawdę sparwia zupełnie niepotrzebnych problemów. ( Od zamknięcia elitarek, przez zamknięcie siedzib stowarzyszeń, aż po przewrażliwienie na punkcie pk, idlowanie w gildiach, itd. itp. ) Ciągłe ściemnianie, raz "to mud hard fantasy" raz "to nie mud pk"... gracze są już dawno znudzeni.
No ma chłopina trochę racji.

Feril
Posty: 71
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Płacze na Magów

Post autor: Feril » 08 cze 2012 20:25

Sprawa kasacji to jedno. Sprawa ukarania Troala, to chyba najbardziej plytka zagrywka, jaka dane mi bylo widziec od b. dlugiego czasu. Jesli Elander potrzebowal wyjatkowo nieprzekonywujacych przeslanek, typu wysylanie graczowi komunikatu, ze prowadzacy wskazuje npca (!sic), to co mial z tym wspolnego Troal, przerasta ludzkie pojecie.

Dla mnie Elander zachowal sie tak, jakby byl po procentach, potem mu bylo wstyd, ze jednak gracz zareagowal i nie potrafil wyjsc z twarza w tej sytuacji. Odnosze wrazenie, ze wizowie zyja w tym jakims swoim swiatku, nie zdajac sobie sprawy, ze za oknem toczy sie zycie i sa ludzie, ktorzy maja uczelnie, prace, czesto juz rodzine i Arka jest tylko dodatkiem.

I tak jak obecnych wizow- w czasach gdy Ci byli nastolatkami i grali w arke jako gracze, wizowie, ktorzy stworzyli Arkadia nazywali debilami, tak teraz oni w ten sam sposob probuja traktowac graczy, bo tak mamusia nauczyla. Problem w tym, ze czasy sie nieco zmienily i o ile nascie lat temu 10 i 12 latki, ktore graly w arke czesto pisaly takie glupoty, ze nie dalo sie inaczej tego skomentowac, tak teraz, mamy w wiekszosci doroslych ludzi po stronie graczy, ktorzy sa rzadzeni przez osoby, ktore utknely w jakiejs swojej rzeczywistosci nastolatkow i boostowania sobie ego.

Ponownie napisze. Gracze oczekuja jasnych i przejrzystych zasad. Ktorym podlegaja zarowno oni jak i wizowie. Zadnych widzimisie jakiegos zdepresjonowanego desperata, ktory ma kilka komend wiecej. Prosty i przejrzysty regulamin- takie przewinienie- taka kara- takie dowody wymagane. I 'nie podoba sie to nie graj' nie robi na nikim wrazenia. Stac nas na MMORPGi, kto sa znacznie lepsze od arki. Nikt sie z wizami uzerac nie zamierza. Jesli bedziecie sie zachowyac jak dzieci, bedziecie traktowani jak dzieci.

Awatar użytkownika
Jennever
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2010 14:21

Re: Płacze na Magów

Post autor: Jennever » 08 cze 2012 22:11

Po przeczytaniu loga Arafa jedyna osoba ktora powinna byc skasowana jest Elander.

Coz takiego elanderze zrobiles dla tej gry oprocz tego ze spora czesc osob przez Ciebie od niej odeszla?

Robcie tak dalej bedziecie grac sobie w to sami :)

Niepozdrawiam.

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Płacze na Magów

Post autor: Coronius » 08 cze 2012 22:13

Napisał ktoś, kto powinien już dawno temu zostać skasowany za przekręty.

Awatar użytkownika
Jennever
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2010 14:21

Re: Płacze na Magów

Post autor: Jennever » 08 cze 2012 22:21

Coronius pisze:Napisał ktoś, kto powinien już dawno temu zostać skasowany za przekręty.
Odezwal sie ten ktory czysty jak lza :lol: :lol: :lol: :lol:

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Płacze na Magów

Post autor: Coronius » 08 cze 2012 22:49

Żebyś wiedział.

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Płacze na Magów

Post autor: Haern » 09 cze 2012 00:29

@Gusar & Mungrim - zupełnie schodzicie z tematu w sposób, delikatnie mówiąc, przykry (ponadto Wasze notki są ledwie czytelne, rany, ludzie, ogarnijcie się. Dobrze, że nie ma tu Werbata, bo by biedny zszedł na zawał).

Feril podsumował dosyć jasno i moim zdaniem właściwie sprawę tej kasacji, która oprócz oczywiście personalnego wydźwięku jest też kolejnym w ostatnim czasie przykładem potwierdzającym nieodzowność powstania przejrzystego obustronnego regulaminu. Aż świta mi gorzka myśl, że może Administracja nie kwapi się do napisania takowego, bo chce mieć właśnie trochę luzu, żeby móc w razie czego odstrzelić niepożądanych zadymiaczy, ludzi ze zbyt dużą "żądzą fraga" czy zbyt dużą owych fragów ilością na koncie... (albo po prostu nielubiane osoby ;) )
Wypowiedź Administracji byłaby chyba pożądana, bo ta dyskusja wraca po raz kolejny.

Zablokowany