Zmiana kary za zgon

Forum wieści z Arkadii.

Czy potrzebna jest zmiana kary za zgon postaci?

Tak
21
70%
Nie
4
13%
Tesh bym siem napiu
5
17%
 
Liczba głosów: 30

Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Godar » 22 gru 2011 22:41

@Musin:

Wg mnie mniej graczy ginie właśnie dlatego, że kara za zgon jest zbyt wysoka i nie opłaca się prowadzić wojen, a jeśli już takowe są, to ludzie boją się opuszczać samotnie czy w małych grupach przygildiowych kurwidołków.

Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Musin » 23 gru 2011 06:56

Godar:

Raczej dlatego ze ludzie maja wyższe lvle, maja zioła.. i większość graczy ogarnia już swoja okolice ( mapery itp )

To ze boja opuszczać swoje okolice samotnie czy w malej grupie to to co właśnie jest fajne w tej grze - zresztą w malej grupie nie ma co iść nawet na pk skoro mając średni poziom i z 1 delione można spokojnie uciec milion lokacji

Jeśli chcecie zrobić z arki drugiego WoWa którego się ciągle upraszcza i kara za zgona jest zerowa to powodzenia :)

Mokochid
Posty: 23
Rejestracja: 06 kwie 2010 10:46

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Mokochid » 23 gru 2011 22:25

Hej,

hmm odnoszac sie do posta Rafgarta na 3 stronie tematu czy czwartej, reszty mi sie czytac nie chcialo.

Proponuje rozwiazanie, ktore zostalo wprowadzone na Genie. Do momentu odrobienia expa sprzed zgonu expi sie o 50% szybciej. W przypadku mocnego zwiedzil i w gore balans i tak bedzie zachowany bo expic sie bedzie i tak dlugo (ewentuanie mozna jeszcze zwiekszych ilosc potrzebnego expa na tych levelach), w przypadku nizszych leveli - erpegowcow, osob grajacych rzadziej - taki system pozwoli bardziej sie wyluzowac.

Zmiany sa potrzebne. Zwlaszcza jezeli administracja liczy jeszcze na nowych graczy. To pokolenie UO i WOWa, kara za zgon to jest cos nie do przyjecia :). Arkadia ma duzo do zaoferowania i kazdy kto sie w muda wkreci zdaje sobie sprawe jak klawa jest to gierka. Ale poczatki sa naprawde trudne a i potem odexpianie jest mocno wnerwiajace. Bylo jest i bedzie, przyspieszenie odexpiania moze miec jedynie pozytywne aspekty.

Nawet pvp moze sie bardziej rozkrecic :).

Deith
Posty: 7
Rejestracja: 15 gru 2011 06:45

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Deith » 24 gru 2011 22:22

PvP rozkręcić...
Kiedy RPG leży i kwiczy, a to jedyny wyróżniający Arkadie atut. PvP jest jak perpetum mobile, a są gry na których pvp jest znacznie bardziej grywalne niż na arkadii.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę.

Ulav
Posty: 322
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Ulav » 25 gru 2011 00:31

Wiem, ze to bedzie wygladac jak kolejna czesc hejtingu pierka... Tak czy siak to wlasnie gildia niebojowa typu kupcy ma najlepsze podloze do nakrecania rpga. No ale wiadomo, mozna nakurwiac sprzedaj kolczuge od rana do wieczora.

Awatar użytkownika
Maldun
Posty: 24
Rejestracja: 26 maja 2009 15:22

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Maldun » 25 gru 2011 02:40

Buluar pisze:Ja mam propozycje nastepujaca: przy zgonie nie traci sie expa, tylko dostaje sie bana na postac. Jego dlugosc uzaleznilbym od poziomu przy zgonie, np.: na doswie bylyby to 2 dni, a na wielce 2 tygodnie.

Przez czas bana nieszczesnik moglby spokojnie ochlonac, odpowiedziec sobie na pytania kim jest i dokad zmierza, a nastepnie grac dalej.

EDIT:

Błedy.
dla mnie jest bezbłędnie :lol:

pzdr dziadu ;]

Eridan
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2010 13:02

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Eridan » 26 gru 2011 11:12

Ulav pisze:Wiem, ze to bedzie wygladac jak kolejna czesc hejtingu pierka... Tak czy siak to wlasnie gildia niebojowa typu kupcy ma najlepsze podloze do nakrecania rpga. No ale wiadomo, mozna nakurwiac sprzedaj kolczuge od rana do wieczora.
Jak ktoś gra kupca, to czerpie radochę ze sprzedaży kolczug przez cały dzień...
Pod warunkiem, że nikt mu nie wytnie wszystkich wozów, które te kolczugi wiozły :)

Ale ja nie o tym. Co się stało z expem za wrzucanie rupieci do URNY? Chciałbym odrobić "zgona", jako kupiec, nie bojowo, czyli wrzucając rzeczy do urny... Ta możliwość została mi odebrana...

Szmajcio
Posty: 9
Rejestracja: 22 sty 2012 14:13

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Szmajcio » 29 sty 2012 19:39

Hej!
Moim zdaniem nieglupim rozwiazaniem dotyczacym kary za zgon jest pomysl z Runes of Magic. Giniesz - tracisz duzo, niekiedy bardzo duzo xpa. Wowczas ten xp przechodzi w tzw. dlug expa - nie tracisz poziomu, ale musisz stracony exp odfarmowac, aby rozwijac sie dalej. Z jednej strony trzeba postac szanowac, aby zobaczyc nowe ciekawe miejsca. Z drugiej strony znany i lubiany prowadzacy wyprawy na ZC czy na co tam teraz sie chodzi, po kilku epickich walkach (ktorych byc moze nie wygral, ale byl drugi - a to juz zaszczytne miejsce :P) nie musi szukac party na snotki. Jest kara, jest bol, ale nie ma czynnika okrutnie zniechecajacego - kiedy "zwiedzil/zdeadzil" po raz kolejny meczy te same nudne i slabe mobki.
Pozdrawiam
<Sz>

Awatar użytkownika
Umbar
Posty: 51
Rejestracja: 07 sty 2012 10:12

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Umbar » 31 sty 2012 08:46

Na conajmniej dwóch polskich dużych mudach po zgonie odrabia się straconego expa dużo dużo szybciej. Dobre rozwiązanie.

Awatar użytkownika
Sirius
Posty: 119
Rejestracja: 16 lut 2009 10:33
Lokalizacja: Toruń

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Sirius » 31 sty 2012 09:59

Ekhm... Powiem to, co część Arkadyjczyków mówi w takich momentach... Bez obrazy, ktoś i tak w końcu by to napisał. :)
Umbar pisze:Na conajmniej dwóch polskich dużych mudach po zgonie odrabia się straconego expa dużo dużo szybciej. Dobre rozwiązanie.
Nie podoba się, nie graj.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Ponadto zastrzega on sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

ODPOWIEDZ