Porady dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Paulie » 14 sty 2012 21:50

W nuln po prostu dajesz cialo szczurolapowi, za co otrzymujesz zaplate w postaci 3 srebrnych monet. Wpisujac cechy otrzymujesz informacje na temat dokonanych postepow (nabytego doswiadczenia) od momentu zalogowania sie. I znowu, medytujac w gildii podrozniczej automatycznie dostajesz informacje, ile brakuje do nastepnego poziomu poszczegolnej statystyki. Doswiadczenia sie nie wykorzystuje - punkty ida w cechy w zaleznosci od modyfikatorow rasowych i ustawionych punktow podczas medytacji.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Sylur
Posty: 18
Rejestracja: 08 sty 2012 17:14

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Sylur » 14 sty 2012 22:07

i jezscze tylko gdzie swiatynia sigmara?

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Werbat » 15 sty 2012 00:49

Stary, mapy są, poradź sobie, a nie chcesz wszystko na tacy. Nawet Ci link dam:

http://www.mudy.republika.pl/Arka/index.swf
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Mestoph
Posty: 31
Rejestracja: 15 kwie 2011 00:43

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mestoph » 15 sty 2012 17:00

Jak wygląda sprawa rozwoju tuby/zawiniątka obieżyświatów? Co jakie postępy wskakuje mniej więcej nowy poziom? Zrobiłem ileś tam nieznacznych i raz ogromne (a sądzę, że nawet więcej) i nie zauważyłem żadnej zmiany.

Awatar użytkownika
Redaan
Posty: 122
Rejestracja: 14 lut 2009 20:20

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Redaan » 15 sty 2012 20:47

Jak na Obieżyświatów przystało niemożliwym jest poznanie sporej części świata w tempie bolida Formuły I. Na opaśną tubę trzeba niestety dluuuuugo poczekać. Rzekłbym, że przy średnim tempie exploracji można to mierzyć latami. Realnymi......

Mestoph
Posty: 31
Rejestracja: 15 kwie 2011 00:43

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Mestoph » 15 sty 2012 20:54

Dzięki za odpowiedź... Zatrważającą... ale jednak;)

Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Gerdia » 16 sty 2012 09:03

Dawno już "ob-expiłam", ale z tego co pamiętam to trzeba było zrobić 4-5 niebotów, aby zauważyć zmianę pojemnika.

Pozdrawiam,
G. :evil:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.

Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Hunrim » 16 sty 2012 10:24

Co się dzieje z wozami po wylogowaniu? Słyszałem, że pozostawiony zostaje dość długo, nawet kilka apok, ale mojego już po kilku godzinach nie ma w miejscu, gdzie go zostawiłem.

Deli
Posty: 348
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Deli » 16 sty 2012 10:45

Po sześciu godzinach od wynajmu zabierze go każda apoka.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.

Aveth
Posty: 27
Rejestracja: 02 mar 2011 02:37

Re: Porady dla graczy.

Post autor: Aveth » 17 sty 2012 10:56

Po odpowiedzi Deli nasunęło mi się pytanie: Co w wypadku, kiedy wypożyczyłem wóz, a godzinę później okazało się, że wizowie zarządzają Apokalipsę. Znajduję się akurat na drugim końcu świata, nie mam możliwości w 10 minut wrócić do Novi/Nuln i zwrócić wozu. Co się dzieje z takim wozem po burzy?

Zablokowany