Podziekowania dla graczy.

Forum wieści z Arkadii.
Aphazel
Posty: 148
Rejestracja: 13 maja 2009 09:44

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Aphazel » 25 maja 2009 14:21

Enefghar pisze:No w sumie przykro slyszec ze sie niektorzy nie potrafia bawic, ale coz zrobic...
Luz, odrobi się. A powód erpegowy jako taki był. Oby się nie przyczepili na stałe. :P No ale nie róbmy tu OT.

Edit: lit.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009 15:39 przez Aphazel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Cannard
Posty: 107
Rejestracja: 23 lut 2009 06:14

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Cannard » 25 maja 2009 18:12

To ja podziękuje Ulavowi za współudział w chorym dowcipie z dr Hans. Impreza git, szkoda, że nie mogliśmy z Enefgharem dłużej zostać ale piwo się grzało przy ognisku. Do następnego!
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.

Gość

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gość » 26 maja 2009 15:13

Dziekuje organizatorom DGN, bo moglem przyjsc sie pobawic :)

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Haern » 12 cze 2009 01:14

Podziekowania dla silnej ekipy OHMowej*, ktora stawila sie we Wrocku! Szkoda, ze tak szybko musialem spadac, ale chetnie powtorzymy, sklad mamy wyborowy :)

* - oraz jednego prawie-ohma i trojki npcow :P

Kharl
Posty: 9
Rejestracja: 22 mar 2009 21:07

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Kharl » 12 cze 2009 10:19

Tez sie przylaczam do podziekowan, bylo calkiem fajnie, mam nadzieje ze uda sie powtorzyc w bardziej dogodnym terminie, tak zeby mozna bylo dluzej zostac :D

Awatar użytkownika
Taja
Posty: 96
Rejestracja: 13 lut 2009 00:04
Kontakt:

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Taja » 28 cze 2009 18:21

Podziekowania dla Grouma, Kharasa, Etharda, Swana, Zlego, Dziargi, Ferda, Xerga i Yaloma za przybycie na te nasze pustki i impreze ;), dodatkowo dla Urgara, Mhonara, Tensera, Bircha i Vaginki za knajpiano - parkowe picie.
Jesli kogos pominelam to przepraszam.
:)
Taja i Roberto i Laura ;->

Oraz specjalne podziekowania dla unoszacego sie wszedzie ducha Morowaka ;P
Eksp? Po co nam eksp! Przeciez mozemy erpegowac ;)

Awatar użytkownika
Swan
Posty: 76
Rejestracja: 16 mar 2009 14:32
Lokalizacja: Glasgow

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Swan » 28 cze 2009 20:03

Podziekowanko dla:
Taji - fantastycznie o nas zadbalas
Roberto - kierowca... :)
Yaloma - nie chce wodki na pusty zoladek :)
Grouma - co ogr to ogr...
Dziargi - za te rozmowy....
Zlemu - za papierosy
Calej reszcie ktorej nie wymienilem, przednia zabawa, mam nadzieje ze nie ostatnia
Nigdy nie jest za pozno, by odkryc samego siebie...

Mhonar

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Mhonar » 28 cze 2009 22:06

Dzieki Urgarowi za "krolewskie warunki" i przepyszne zapiekanki kutfa ich mac. Do tera mi sie odbija czyms co w nich chrupalo.
Taji i Roberto za impreze. Nastepnym razem to u was spie ;P
Tensowi ze byl i ululal sie tak ostro ze musielismy go niesc w 4 :P

A Morowy to byl albo w Niemczech albo na dzialce, innych mozliwosci nie ma xD

Do nastepnego weekendu ;)

Kalun
Posty: 25
Rejestracja: 17 lut 2009 15:21

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Kalun » 29 cze 2009 20:58

Pozdrawiam wszystkich w/w a takze redakcje Bravo Girl.

Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 48
Rejestracja: 14 lut 2009 15:11

Re: Podziekowania dla graczy.

Post autor: Gabriel » 30 cze 2009 23:19

Chlopaki i dziewczyny za dzisiejsza impreze to sie musimy kiedys napic ;). Ostro ale ciekawie.

Zablokowany