Rozwój postaci

Forum Pomoc dla Początkujących.
Awatar użytkownika
Faeris
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2018 17:53

Re: Rozwój postaci

Post autor: Faeris » 12 maja 2018 12:13

Pytanie bardziej do adminow i mistrzow gry - co stoi na przeszkodzie, zeby dac uzytkownikom mozliwosc ekspienia na niebojowych umach i dodania freemotow? Mysle, ze to straszna szkoda i duze ograniczenie. Czy jest jakis konkretny powod - brak czasu, balans etc.?
Pam, pa ram!

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 76
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Rozwój postaci

Post autor: Adair » 12 maja 2018 12:23

Nie znam się, WIĘC się wypowiem. :D

Freemoty: Było tłumaczone daaawno temu, że system/biblioteka/MUDlib, czy inny wihajster, nie radzi sobie z komendami powyżej X znaków. Takie komendy przeciążają silnik i jedna wyprawa chutliwej pary w ustronne miejsce powodowałaby apokalipsę co 8 godzin. (Przejaskrawiam, ale tak to zrozumiałem.)

Exp niebojowych umów: Na pierwszym miejscu balans, choć brak czasu zajmuje tutaj bardzo bliskie drugie miejsce. Wizowie mają jakiś plan i trzeba się pogodzić z tym, że ta kwestia się w nim nie mieści. ;)

Awatar użytkownika
Faeris
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2018 17:53

Re: Rozwój postaci

Post autor: Faeris » 12 maja 2018 12:41

Okay, freemoty sa jeszcze do przezycia, jesli przyczyniaja sie do obciazenie serwera. Nawet jesli to wielgachna czesc rpga... ok, rozumiem. :D

Ale co do niebojowych umow, moze po prostu nie pytamy o to wystarczajaco czesto? Moze jest cos co mozemy zrobic, pomoc etc. zeby to wcisnac w wizje? Moze jakis fundusz na czas mistrzow ogarnac, nie wiem, napisac jakies teksty, pomoc w innych planach, zeby to wskoczylo na wyzszy priorytet?
Pam, pa ram!

Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 226
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Rozwój postaci

Post autor: Airhil » 12 maja 2018 13:19

Inny problem to chyba to, że nie do końca wiadomo z jakich czynności (poza wykonywaniem zadań) miałby ten niebojowy exp być.
Miau.

Awatar użytkownika
Faeris
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2018 17:53

Re: Rozwój postaci

Post autor: Faeris » 12 maja 2018 13:32

Zielarstwo, rybolostwo, gornictwo, drwalstwo, alchemia etc.?

Re Gritta Czekaj ile wlezie, couldn't care less. Po co odpisujesz jak masz tylko sarkazm do zaoferowania ;)
Ostatnio zmieniony 12 maja 2018 13:55 przez Faeris, łącznie zmieniany 1 raz.
Pam, pa ram!

Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 155
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Rozwój postaci

Post autor: Gritta » 12 maja 2018 13:38

Poczytaj może forum i zobacz, ile tego typu projektów już było. Dalej czekam też na słownik z "drwalstwem" :P
Dla ułatwienia w prawym górnym rogu masz taką sympatyczną wyszukiwareczkę. Najbardziej interesować będzie Cię pewnie coś w stylu <exp niebojow*>. Po ogólnym zapoznaniu się z tematem zachęcam do samodzielnego rozważenia przyczyny takiego stanu rzeczy i akceptacji go, albo napisania projektu tak dobrego, wspaniałego i zbilansowanego, że jak go zgłosisz, to przejdzie i go zakodują.

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 76
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Rozwój postaci

Post autor: Adair » 12 maja 2018 20:14

Ogólnie popieram Gritte, bo to co napisała nie jest sarkazmem. Nie jesteś pierwszą osobą wracającą/przychodzącą na Arkadię, która od razu chce ją reformować.

Jako gracze mamy wpływ na erpega, możemy zgłaszać pomysły pochodzeniówek, klubów wyznaniowych, ubranek, biżuterii, etc. Ale na mechanikę gracze nigdy wpływu nie mieli i mieć nie będą, bear with it (w wolnym tłumaczeniu - misiuj się z tym).

Mało przyjemnym, ale wyjątkowo trafnym jest znienawidzony zwrot "Nie podoba się - nie graj". Z tego co wiem, są MUDy z mechaniką, której szukasz.

Maro
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2016 17:08

Re: Rozwój postaci

Post autor: Maro » 13 maja 2018 16:00

Nie masz żadnego wplywu na grę. Mają go wizowie.

Kvark
Posty: 73
Rejestracja: 13 lut 2018 19:43

Re: Rozwój postaci

Post autor: Kvark » 13 maja 2018 20:33

Freeemoty nie są do przeżycia z przyczyn RPG. Mnie i tak już irytują ogry walące kogo popadnie po głowie, albo oblizujace pomimo iż ten ktoś jest epicko zręczny i powinien tego uniknąć. Obecni gracze używają tych emocji jako flood.Bez ładu i składu korzystając z dobrodziejstwa kodu. Jak najmniej takich emocji. Z drugiej strony są postacie odgrywane, którym brakuje emotow, pozostaje im "namyśla się" i rozwijanie formy wypowiedzi. Spotkałem tak wprawionych graczy, że nie widzę potrzeby rozwoju w tym zakresie. Doskonale sobie radzą.
Pozdr...
K.

Rayv
Posty: 25
Rejestracja: 13 paź 2017 17:19
Lokalizacja: Wro

Re: Rozwój postaci

Post autor: Rayv » 13 maja 2018 21:26

co do freemotów to <namyśla się nad czymś bardzo skomplikowanym> działa to pewnie podobne escape'owanie dla ogólnych free też by dało rade

ODPOWIEDZ