Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Stellan
Posty: 33
Rejestracja: 02 kwie 2017 19:23

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Stellan » 02 kwie 2017 19:41

Miril pisze:Może jakiś wiz odpowie jak pytanie zadam tutaj...

Skoro zmieniono mechanikę zawodu partyzanta i może on już "specować" z pierwszej linii atakiem z doskoku, to kiedy zostanie zmieniona mechanika nożownika w zakresie limitu obciążenia przy ukrywaniu się?

Dlaczego partyzant w pełnej płycie może ukrywać się bez problemu, a nożownik nie?

Albo zlikwidujcie limit na nożowniku albo wprowadźcie taki sam limit obciążenia na partyzancie.
Rozumiem, ze ten przepakowany partyzant tak samo sie teraz kryje w miastach jak nozownik, ma zmienne style i jego spec jest tak samo silny?

Miril
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2017 23:09

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Miril » 02 kwie 2017 22:05

Stellan pisze:Rozumiem, ze ten przepakowany partyzant tak samo sie teraz kryje w miastach jak nozownik
Nożownik kryje się tak dobrze w miastach jak partyzant kryje się w lasach. Do tego partyzant ma o 10 treningów więcej skradania/ukrywania się niż nożownik. Jak uzasadnisz to, że nożownik ma bardzo restrykcyjny limit obciążenia przy ukrywaniu, a partyzant nie?
Stellan pisze:ma zmienne style
Nożownik ma zmienne style, a partyzant ma treningi wszystkich broni z wyjątkiem drzewców i sztyletów.

Cytując Rafgarta:
"zmianie ulega wzor na czestotliwosc ciosow przy walce dwiema bronmi - wczesniej wylacznie sztylety mialy tu specjalny bonus, teraz dla kazdego typu broni bedzie to duzo bardziej zalezne od jej wywazenia"

Partyzant może teraz walczyć 2 toporami/maczugami/młotami/mieczami tak dobrze jak nożownik swoimi sztylecikami i tylko te zmienne style ratują go przed mianem "upośledzona wersja partyzanta".
Stellan pisze:jego spec jest tak samo silny?
Ty mi powiedz czy spec (oraz atak z zaskoczenia) nożownika zadany 2 sztyletami jest tak samo silny jak spec partyzanta zadany 2 toporami?

I jak to wszystko ma się do tego, że jeden zawód ma limit obciążenia, a drugi nie?

Awatar użytkownika
Adventicus
Posty: 177
Rejestracja: 17 sty 2017 23:00

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Adventicus » 02 kwie 2017 22:48

Miril pisze:Masz jeszcze coś błyskotliwego do dodania? Ty pewnie z tych co to jak usłyszą krytykę czegoś w Polsce, to ich pierwszą reakcją jest "Nie podoba się to spadaj na Białoruś!" zamiast zastanowić się jak sprawy naprawić.
Generalnie moim odnośnikiem wyboru jest Irak, Afghanistan lub Arabia Saudyjska, w zależności z kim rozmawiam. Tak dla zasady, moja wypowiedz była cyniczno ironiczna, ograniczenia obciążenia dla nożownika wynikają z bilansu i mają pewne zadanie. Odnośnie tego co się dzieje w Polsce, to w tym temacie przestałem się wypowiadać 10 lat temu. Wyjechałem dawno temu, mam paszport innego kraju i tam robie kariere. Wybraliście najpierw Leszka później Bronka itd, jak sobie waszmoście pościelicie taki sen wasz bedzie ... I'm out.


Miril, pytanie do Ciebie mam następujące: Kto Ci naopowiadał bzdur, że wszystkie zawody na arce mają być jednakowo wypasione? Idąc droga twojego rozumowania to każdy zacznie tu zaraz płakać o coś. Jeżeli ów partyzant jest o tyle lepszy, graj partyzantem. Pare miesięcy temu chwaliłeś się ile to mithryla masz w banku, 250 złotych monet nie powinno być problemem a sporo um i tak sie przełoży. Generalnie dyskusja na temat która ukrywajka jest lepsza i o ile nożownik jest lepszy of partyzanyta i na odwrót toczy sie od czasu uwolnienia zawodów, o ile nie dłużej.

Stellan
Posty: 33
Rejestracja: 02 kwie 2017 19:23

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Stellan » 03 kwie 2017 09:20

Nożownik kryje się tak dobrze w miastach jak partyzant kryje się w lasach. Do tego partyzant ma o 10 treningów więcej skradania/ukrywania się niż nożownik. Jak uzasadnisz to, że nożownik ma bardzo restrykcyjny limit obciążenia przy ukrywaniu, a partyzant nie?
Sam sobie odpowiedziales. Jest to zawod, ktory ladnie kryje sie w miastach, gdzie masz w wiekszosci mniej lokacji niz w dziczy, gdzie zawsze dostajesz koordynaty gmcp mappera i sie nie zgubisz, gdzie sa bramy, zaprzyjazniona straz itp. Nawet na chlopski rozum, nie wyobrazam sobie, ze ktos w ciezkiej plytowce wchodzi niezauwazony na poczte i bije mnie z zaskoczenia. Trener uczy Cie jak w lekkiej zbroji wykorzystac gre swiatel, zludzenie optyczne i takie tam, by pieknie skradac sie miedzy budynkami, w pomieszczeniach, a nie w "lesie". Masz za to wiecej treningow blokowania i duzo wiecej walki w ciemnosci i ocen.
Ty mi powiedz czy spec (oraz atak z zaskoczenia) nożownika zadany 2 sztyletami jest tak samo silny jak spec partyzanta zadany 2 toporami?
Nie wiem dokladnie jak jest po zmianach, ale nie wydaje mi sie, zeby z pierwszej linii partyzant mial mocniejszego speca. Mysle, ze w pojedynku nozownik z wysoka zrecznoscia kladzie wiekszosc zawodow. Ma przeciez wyzsze uniki i dual, ale nawet nie o to chodzi, czy ma 50, czy tez 55 w danym umie. Tu jest glebszy kod i nie zawsze dwa sztylety zadaja mniejsze dmg niz dwa topory. Dochodzi ich mniejsza waga, co z wyzszym dualem pewnie daje wieksza czestotliwosc trafien razy jeden wzor na magik/trucizne/srebro dzielone przez inna wartosc itd.
Masz trzy ukrywajki, kazda jest do czegos innego. Wez to na intuicje, wybierz taka, ktora pasuje Ci do stylu gry.

Miril
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2017 23:09

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Miril » 03 kwie 2017 14:15

No dobra, przekonałeś mnie :) Już milknę :)

Gromir
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2017 14:13

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Gromir » 11 kwie 2017 20:52

Witam serdecznie

oceniając zbroje, "widzę" przed jakimi typami obrażeń powinna chronić (zapewne, aktualnie jakość mojej oceny jest niewielka, biorąc pod uwagę poziom mojej postaci oraz umiejętność 'ocena obiektu'). Widziałem kilka broni i tak miecz może zadawać kłute, bądź cięte, broń drzewcowa obuchowe, etc ...

Jaki typ obrażeń zadają wrogowie (nie gracze), którzy nie mają żadnej broni - np. zombi ze swoimi paznokciami, czy też gremliny ze swoimi zębami lub paznokciami? Jako kłute czy cięte? Bo obuchowe wydają się mało prawdopodobne.

Pozdrawiam,
G.

Jahir
Posty: 10
Rejestracja: 05 kwie 2017 09:23

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Jahir » 13 kwie 2017 15:07

Mam pytanie o oswajanie zwierząt pocztowych. Kupiłem gwarka i karmie go owocami. Najpierw wypróbowałem owoce dostępne w karczmach.
Kupiłem jabłko, oswoiłem, nie mogę przez jakiś czas. Kupiłem gruszkę, oswoiłem, nie mogę przez jakiś czas itd.
Następnie postanowiłem wypróbować zioła (malina, jeżyną, poziomka) i tu pojawił się zonk.
Kupiłem jagodę, oswoiłem i teraz nie mogę oswajać ani jagodą, ani maliną, ani jeżyną. Czy tak ma być, czy to jednak błąd?

Pozdrawiam,
Jahir.

Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 225
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Airhil » 13 kwie 2017 15:11

Najwyraźniej wszystkie je traktuje zbiorczo jako "owoc" :/
Miau.

Jahir
Posty: 10
Rejestracja: 05 kwie 2017 09:23

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Jahir » 13 kwie 2017 15:27

Widocznie tak, ale to chyba bulba z takim działaniem. :/

Duar
Posty: 61
Rejestracja: 05 paź 2014 12:49

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Duar » 13 kwie 2017 15:55

Zgłoś jako błąd.
Malinę i jeżynę można by przełknąć, ale co ma do tego jagoda?

ODPOWIEDZ