Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

Pytanie dot. emocji do zabijania.

Czy jeśli postać posiada więcej niż 1 emocję do ataku (xxzabij), to można ustawić by mudlet losowo korzystał ze wszystkich dostępnych?
Chodzi o ustawienie tej emocji w pliku konfiguracyjnym
Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Walkirr »

Ethian pisze:Czy jeśli postać posiada więcej niż 1 emocję do ataku (xxzabij), to można ustawić by mudlet losowo korzystał ze wszystkich dostępnych?
Chodzi o ustawienie tej emocji w pliku konfiguracyjnym
Nie wiem jak w pliku konfiguracyjnym, skoro się pytasz to na pewno sprawdziłeś i Ci nie działa, za to możesz zrobić sobie taki alias:

Kod: Zaznacz cały

pattern: ^zab (.*)$

local commands = {"zabij ", "gzzabij ", "itdzabij " }
local which = math.random(#commands)

send(commands[which] .. matches[2])
Teraz jeśli dasz zab x y z to mudled wybierze losową komendę z tych wpisanych w local commands = { } i podstawi resztę z tego co tam wpisałeś czyli np. zab orka - zabij; gzzabij; itdzabij orka. Zamiast 'zab' możesz wstawić sobie co chcesz, to tylko przykład.
Awatar użytkownika
Ceorl
Posty: 3
Rejestracja: 08 sie 2017 09:55

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Ceorl »

Witam,
Niedawno przesiadłem się z klienta webowego na mudleta. I wszystko byłoby dobrze, ale mudlet nie zapisuje mi logów.
Próbowałem na różnych wersjach od 3.2 do 3.4. Wiecie może co może być powodem?
Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Walkirr »

Ceorl pisze:Witam,
Niedawno przesiadłem się z klienta webowego na mudleta. I wszystko byłoby dobrze, ale mudlet nie zapisuje mi logów.
Próbowałem na różnych wersjach od 3.2 do 3.4. Wiecie może co może być powodem?
A jak chcesz to zrobić? Mudlet ma takie ikonki obok pola gdzie wpisujesz komendy, jedna z nich aktywuje logowanie.
Wulgor
Posty: 59
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Wulgor »

Jak dokladnie ustawic wlasna lokacje na mapperze, bazujac na komendzie /lok (lokacja bez GMPC)? Jesli pytanie bylo, to przepraszam :)

Re down:
Moze inaczej, czy jest jakas mozliwosc, aby odczytac info o lokacji, komenda /lok podaje info o lokacji na ktorej sie znajdujemy wedlug mappera, jesli dobrze roumiem. Przykladowo, jesli zgubie sie np. w Brokilionie, jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
Ale zagmatwalem :D
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017 10:55 przez Wulgor, łącznie zmieniany 1 raz.
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Drubin »

A nie chodzi Ci o /ustaw?
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
klikasz lewym raz na lokacje zeby ja zaznaczyc ("Nie dwa bo ci chodzik sie zalaczy") a pozniej prawym i z menu wybierasz "ustaw te lokacje". O to chodzilo?
Tęczowe serce... :oops:
Orrgar

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

a na terenach z gmcp wystarczy wklepac /zlok
Wulgor
Posty: 59
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: RE: Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Wulgor »

Tercoral pisze:
jest mozliwosc odczytania id faktycznej lokalizacji i ustawienia tejze na mapperze?
klikasz lewym raz na lokacje zeby ja zaznaczyc ("Nie dwa bo ci chodzik sie zalaczy") a pozniej prawym i z menu wybierasz "ustaw te lokacje". O to chodzilo?
No wlasnie nie, chodzi mi o to, jak szanowny mapper sie zgubi, bedzie pokazywal niewlasciwa lokacje zrobic myk by znac swoje wlasciwe polozenie i zaznaczyc wlasciwa lokacje [emoji846]

Re down: No nic, bede kombinowal, dzieki wszystkim :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 09 paź 2017 09:23 przez Wulgor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Raenn
Posty: 97
Rejestracja: 01 sty 2016 16:27
Lokalizacja: Kraków/Toruń

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Raenn »

Jesli nie ma na lokacji gmcp i nie mozesz uzyc /zlok, o czym pisal Orrgar, musisz stety-niestety powolac sie na wlasna bystrosc umyslu i domyslic sie - po wyjsciach/opisach/ostatnich akcjach ktorych np. jakims cudem nie wylapaly skrypty - gdzie jestes. Po czym albo uzyc /ustaw albo zrobic to jak pisal Tercoral.
ODPOWIEDZ