Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Benantar » 22 wrz 2016 15:20

Vicentil pisze:Niestety /ui_restart nie wyrownuje paska (pewnie kwestia wersji 3.0.0), dlatego uzywam aktualizacji. Sprawdze raz jeszcze, kiedy zrestartuje Mudleta ponownie.
Dziwne bo u mnie aktualizacja skryptow zupełnie nie zmienia wyglądu paska.
Poza tym jeżeli robisz /aktualizuj_skrypty to później musisz przesuwać pliki ustawienia_skryptów i ustawienia_mappera,
poniżej skrypty_master - uciążliwe na maxa :/
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 235
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 22 wrz 2016 15:26

Benantar pisze:Poza tym jeżeli robisz /aktualizuj_skrypty to później musisz przesuwać pliki ustawienia_skryptów i ustawienia_mappera,
poniżej skrypty_master - uciążliwe na maxa :/
Nie musisz.

Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil » 22 wrz 2016 17:38

Ok, /ui_restart już śmiga, nie muszę aktualizować za każdym razem skryptów.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 27 wrz 2016 10:25

Odnosnie bazy

Jezeli mamy jakas gildie na bindach i dodamy nowa osobe z niej. To nie dorzuca jej do bindow automatycznie tylko trzeba recznie dorzucac.

Mozna by to usprawic jesli nie wymaga duzego nakladu pracy.

Tak samo czesto jak jest np 5 wrogow w druzynie i sa dodani na bindy to nie wszystkich zalapuje i wyswietla imie.

=====
> /zap
Probujesz zapalic gornicza lampe, ale ci sie nie udaje... jest wyczerpana.

i trzeba recznie ja napelniac.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 28 wrz 2016 17:27

dalszy ciag problemow z lampa... nie daje sie napelnic, klikajac z paska. Probuje ja caly czas zapalac.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral » 01 paź 2016 06:55

Em moze dac ktos screena jak to wyglada z wszystkimi paskami aktualnie i ile z tego da sie wylaczyc bo mam swoj conf i zawsze robilem mixa a tetaz z tym automatem update to sie zgubie na ten moment.
Tęczowe serce... :oops:

Jorgat
Posty: 2
Rejestracja: 15 lip 2016 18:15

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Jorgat » 01 paź 2016 10:12

Może mi ktoś wytłumaczyć czemu 90% ludzi zamiast normalnie grać to używa tego bota. Po co w takim razie są aliasy i makra (co i tak jest ułatwieniem) jak jedziecie na tym szicie. 1 kretyn z rozkazami czy czymś tam gra całą grupą a reszta patrzy w ten ekran i nie wie o co chodzi. Równie dobrze ktoś może zrobić 6 postaci i sam toczyć walki czy expić.

W Tibie se grajcie jak chcecie mieć rozrysowanie wszystkie mapy, widzieć paski hp itp...

Nie pozdrawiam cziterów :?

Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald » 01 paź 2016 10:22

Paski, mapy i udogodnienia są również (o zgrozo!) w oficjalnym kliencie Arkadii, ale przecież zawsze możesz grać przez telnet.
Więc czego tak płaczesz?
Dobranoc - powiedział diabeł.

Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil » 01 paź 2016 10:25

Tak, a w książkach jest jeden kolor fonta, więc jak można grać z ASCII kolorkami?

https://www.youtube.com/watch?v=zrzMhU_4m-g

Skalfli
Posty: 17
Rejestracja: 11 lis 2015 09:26

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Skalfli » 01 paź 2016 11:27

Ald

Nie jestem jakimś starym wyjadaczem Arkadii. Nie brałem też udziału w jakiś epickich bitwach czy czymś takim. Ot kilka zwykłych potyczek 5 vs 5 z mutkami. Nie zwiedzałem też nie wiadomo jakich miejsc. No ale razi mnie to że ludzie grają za pomocą Mudletów czy innych programów, robią na nich mapy etc. Mi się wydaje że jak jakaś lokacją jest zasłonięta (mam na myśli brak kwadratów i kresek na minimapie) to chyba raczej powinna być taka a nie robimy sobie mapę w mapperze czy innym programie i dawaj biegiem przez Pustkowia czy inne Góry Krańca Świata ( no choć góry nie są jakąś strasznie skomplikowaną lokacją skoro nawet ja jestem w stanie je zapamiętać a nie gram po te kilka godzin dziennie) bo przecież mapa gotowa w programie. Co innego jak ktoś zrobi sobie mapę na kartce czy pergaminie w arkadii lub też w rzeczywistości poświęci te kilka zasranych minut żeby se narysować na kartce A4 te kilka kresek i kwadratów. Bo trzeba zadrzeć tą głowę w inną stronę lub chociaż spojrzeć w innym kierunku niż ekran komputera/poświęcić kilka chwil na wpisanie komendy żeby przeczytać odpowiedni pergamin z odpowiednią mapą. Mamy przecież mapę pod tym linkiem "http://www.mudy.republika.pl/Arka/index.swf". Mamy takie udogodnienia a dla was to i tak mało. Gdyby wszyscy łaskawie grali na oficjalnym kliencie z pewnością walki wyglądały by zupełnie inaczej niż teraz.

Pozdrawiam Ja czyli osoba która przegrała w arkadię 28 dni i próbuje się wymądrzać.

ODPOWIEDZ