Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat » 30 sty 2017 04:45

Adremen pisze:Próbowałeś usunąć ręcznie katalogi tych profilów? W sensie z poziomu Findera/eksploratora.
Nie ma ich tam. Jest 'default_host' oraz to, co sobie stworzyliśmy dla Arkadii.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 241
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 06 lut 2017 18:19

Wersja 2.16c

Rysowanie róży wiatrów z tekstu arkadiowego

Od teraz róża wiatrów jest rysowana na podstawie wyjść, które są przekazywane przez Arkadię. Zmiana ta była niezbędna w stosunku do terenów takich jak pewne łąki w Bretonii, które mają różne wyjścia z lokacji co apokalipsę. Została dodana znaczna większość wzorców, lecz jeśli któregoś brakuje (a niektórych na pewno brakuje) i róża na jakiejś lokacji nie rysuje się poprawnie, poproszę o wiadomość.

Mapper w trakcie pisania/czytania listów, czytania ksiąg itp

Problem ten został rozwiązany za pomocą pauserów. Zdefiniowane są czynności włączające i wyłączające pausery. Włączony pauser powoduje, że naciśnięcie jakiegokolwiek keybinda do chodzenia/aliasu, mapper nie poruszy się.

Na chwilę obecną obsługuje takie sytuacje jak:

- tryb kontekstowy poczty: pisanie/czytanie/przeglądanie
- siadanie za stołami/ladami itp
- czytanie ksiąg/zglebianie wiedzy
- szukanie czegokolwiek
- tropienie
- wspinaczka

Poproszę o raportowanie czynności, które powinny powodować pausowanie mappera. Tak samo, jeśli któreś z powyższych nie działają poproszę o kontakt z logiem.

Odpadnięcie od ściany

Skrypt wyłąpuje, czy wchodziło się na górę czy schodziło na dół i w zależności od tego przy odpadnięciu cofnie lub nie.

/abeep [opcja]

Dodany został dźwięk na atakowanie, są trzy tryby:

'/abeep 0' - wyłącza całkowicie
'/abeep 1' - beepnie jeśli zaatakuje nas ktoś z listy wrogów
'/abeep 2' - beepnie jeśli zaatakuje nas ktokolwiek

/talias na tymczasowe kolorowanie

Kod: Zaznacz cały

| KOLORY TYMCZASOWE:                                                             |
| /talias [regex] - dodaje tymczasowy tekst, ktory bedzie kolorowany.            |
| Kolor, ktory bedzie uzyty to 'orange', mozna go zmienic w pliku konf.          |
| Regex to perl regex.                                                           |
Ustawianie koloru w pliku konfiguracyjnym (wzór w paczce). Kolory te po restarcie klienta są resetowane.


W razie problemów pytań proszę o kontakt.

Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.16c

Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Walkirr » 07 lut 2017 10:42

Od poprzedniej wersji mam problem z dobywaniem i opuszczaniem broni. Niezaleznie czy klikam czy uzywam /db /ob zawsze jest wykonywan komenda:
dobadz wszystkich broni
opusc wszystkie bronie

Moj plik konfiguracyjny wyglada tak:

Kod: Zaznacz cały

scripts.inv.weapons.case = {"pochwy"}
scripts.inv.weapons.click_id = 1
scripts.inv.weapons.shield_id = false
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
scripts.inv.main_weapons_action = {1}
scripts.inv.weapon1_action_on = "powyjmij bron z <pojemnika>;gzdobadz broni"
scripts.inv.weapon2_action_on = false
scripts.inv.weapon3_action_on = false
scripts.inv.weapon1_action_off = "powsun bron do <pojemnika>"
scripts.inv.weapon2_action_pff = false
scripts.inv.weapon3_action_off = false
Bede wdzieczny za pomoc.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat » 07 lut 2017 14:50

A ładuje Ci się profil poprawnie w ogóle? Może gdzie indziej masz błąd.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Nobia » 08 lut 2017 09:18

Witajcie,
Nie wiem czy to problem globalny, czy zależny od klienta, ale zdarza mi się tak, że po zerwaniu linka i ponownym połączeniu do serwera Arkadii przestaje działać GMCP. Dzieje się tak nawet po ponownym wysłaniu "komunikatu powitalnego" do muda określającego z jakich modułów się korzysta.

Coś, ktoś?

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 956
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Rafgart » 08 lut 2017 10:49

Zobacz czy nie masz tego samego co Ingwar viewtopic.php?p=50765#p50765.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat » 08 lut 2017 12:46

GMCP po zerwaniu nie działa 'przez jakiś czas', po chwili (minuta-dwie jakoś na oko) wraca.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Garkain
Posty: 36
Rejestracja: 31 sty 2017 19:29

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Garkain » 09 lut 2017 12:21

Witam. Dziękuję za udostępnienie skryptów i ogólnie tego kombajnu.. Chyba najbardziej odpowiada mi ze wszystkich :) Problem w tym że nigdy specjalnie nie uważałem na programowaniu i jestem totalnym betonem jeśli chodzi o takie sprawy. Może ktoś poratować? Bo wymieniam się pomiędzy oficjalnym klientem a mudletem..Czytałem trochę faq, ale z niewiedzy, program jest dla mnie złośliwy :mrgreen:

1. Obraził się jak tworze własne aliasy, według zaleceń robię to poza "folderem" z głównymi skryptami. Po prostu jak utworzę alias, wszystko ładnie wygląda a jak go odpalę to wyskakuje mi windowsowe okienko (win 10) i informacja ze mudlet przestał działać i zostanie zamknięty. Przeinstalować to wszystko na nowo? :)

2. > /zabici2
(skrypty): Korzystanie z bazy zabitych po ustawieniu 'scripts.character_name' w configu

Jak to to ogarnąć? Wrzuciłem do folderu ten plik txt z "imieniem", znalazłem w nim wiersz dot. powyższego, wpisałem tam imię, co jeszcze powinienem zrobić? Bo dalej mi to wyświetla. Proszę możliwie jak najbardziej łopatologicznie :mrgreen:

Dziękuję za ewentualną odpowiedź.

Villon
Posty: 42
Rejestracja: 27 sie 2016 20:00

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Villon » 09 lut 2017 18:44

Garkain pisze:
1. Obraził się jak tworze własne aliasy, według zaleceń robię to poza "folderem" z głównymi skryptami. Po prostu jak utworzę alias, wszystko ładnie wygląda a jak go odpalę to wyskakuje mi windowsowe okienko (win 10) i informacja ze mudlet przestał działać i zostanie zamknięty. Przeinstalować to wszystko na nowo? :)

Miałem podobny problem. Mudlet wymaga po prostu specjalnego podejścia w tworzeniu aliasów.

Orrgar wkleił mi screena - pomogło. Pewnie i Tobie pomoże

Tak należy tworzyć aliasy w Mudlecie czyli ważne są te znaczki ^ oraz $
http://imgup.pl/di/1000/screen.jpg

Garkain
Posty: 36
Rejestracja: 31 sty 2017 19:29

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Garkain » 10 lut 2017 11:30

Villon: Dzieki :) Chyba dziala! :mrgreen:

Jeszcze jakby ktos mi wytlumaczyl ta druga kwestie.. Dot. globalnych postepow itd to juz w ogole bylby "mjut" .

ODPOWIEDZ