Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

TER: u mnie lazenie po ciemku za druzyna dziala bez zarzutu
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Dwinrim pisze:
Adremen pisze: Spróbuj Courier New, wielkość 14. Anti-aliasing włączony.
Bez zmian, nadal pierwsza linijka lekko przycieta od gory. Tak jakby zmiana czcionki zupelnie nie dzialala w tym oknie, bo testowalem z roznymi innymi i zawsze wyglada tak samo :/
Spróbuj zainstalować 3.0.0 jeszcze.
Możesz też sprawdzić Scripts, następnie Skrypty110a -> ui -> states_window

I tam jest:

Kod: Zaznacz cały

  setMiniConsoleFontSize("team_console", 11)
Możesz spróbować powiększyć i zobaczyć czy to coś da
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Tercoral »

Chodzenie za druzyna po ciemku u mnie tez dziala.

Chodzilo mi o samowolne wyjscie z ciemnej lokacji na ktorej jest twoja druzyna i chodzenie po mapie.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Dwinrim
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2011 14:37

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Dwinrim »

Adremen pisze: Możesz też sprawdzić Scripts, następnie Skrypty110a -> ui -> states_window

I tam jest:

Kod: Zaznacz cały

  setMiniConsoleFontSize("team_console", 11)
Możesz spróbować powiększyć i zobaczyć czy to coś da
Dzieki Adremen, przy ustawieniu

Kod: Zaznacz cały

  setMiniConsoleFontSize("team_console", 14)
wyglada lepiej
Screenshot 2016-08-25 23.34.04.png
Screenshot 2016-08-25 23.34.04.png (28.16 KiB) Przejrzano 3792 razy
edit: W Mudlet 3.0 dziala dobrze bez zmienia.
Nima gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Arkadia skrypty, wersja 1.11

1. Zmiany w UI

Od teraz zmiany w UI nie wymagaja restartu Mudleta. Wystarczy zmienić ustawienia w 'ustawienia-skrypty' i zapodać komendę '/ui_restart'.
Mała uwaga: niestety czasami zdarza się tak, że po wykonaniu '/ui_restart' czcionka w głównym oknie jest w niektórych miejscach lekko rozjechana. Wtedy wystarczy lekko zmniejszyć (lub powiększyć okno) i powrócić do oryginalnej wielkości. Chodzi o to, że wtedy Mudlet na nowa zsynchronizuje wszystkie ui z oknem Arkadii i będzie już w porządku.

W dodatku, dochodzi możliwość zmiany wielkości okna kondycji (nowy plik 'ustawienia-wzor.txt' w paczce). Nowa część odpowiadająca za to:

Kod: Zaznacz cały

-- Konfiguracja paska stanow
--
-- height to wysokosc, width to dlugosc
-- wartosci to wartosci procentowe okna.
scripts.ui["states_window_height"] = 40
scripts.ui["states_window_width"] = 50
40 i 50 to procenty, kolejno procentowa wysokość i szerokość okna kondycji. Po zmianie tego również '/ui_restart' aby zastosować.

Ponadto:

- Od teraz dodawanie/usuwanie ludzi na bindy jest robione automatycznie, restart mudleta nie jest potrzebny. Ponadto, przy użyciu '/nabindy' lub '/nabindy_gildia' pojawi się precyzyjna informacja, które osoby zostały dodane/usunięte (jeśli przy dodawaniu gildii na bindy mamy już pojedyncze osoby na bindach, te osoby zostaną usunięte). Wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

/nabindy 624
(skrypty): Ok, osoba 624 (Symon) dodana do wrogow
(skrypty): Triggery na wrogow przeladowane

/wrogowie
(skrypty): Wrogowie:

(...)

 (624) Symon (RA)
      plomiennooki smagly mezczyzna
      Symon Inzaghi, mezczyzna.

/nabindy_gildia RA
(skrypty): Ok, osoba 338 (Marvolo) dodana do wrogow

(...)

(skrypty): Ok, osoba 624 (Symon) usunieta z wrogow

(...)
- usunięte komendy typu '/belka', '/pasek' itp, gdyż teraz jest to konfigurowalne w ustawieniach
- Dodane gagi Miecznika dla 1 os.
- poprawki w dolnym pasku
- poprawki stabilizacyjne

Paczka znajduje się tutaj: Skrypty 1.11
Awatar użytkownika
Sadriviel
Posty: 79
Rejestracja: 23 mar 2016 07:37

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Sadriviel »

Zupełnie się nie znam na Mudlecie, radzę tak na chłopski rozum:

- żeby było równo potrzebujesz czcionki Monospace, jak pisano wyżej - Fixedsys, Courier, Courier New, Consolas, Monaco.
- czy to może być tak, że to okno jest "zadokowane" do czegoś wyżej i dlatego coś Ci je zasłania?
- czy żeby zmienić czcionkę nie musisz najpierw jakoś zaznaczyć tego okna?
- nie wystarczy w skrypcie od tego okna wrzucić pustą linie na początku, żeby wszystko przesunęło się w dół?
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Awatar użytkownika
Dwinrim
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2011 14:37

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Dwinrim »

- żeby było równo potrzebujesz czcionki Monospace, jak pisano wyżej - Fixedsys, Courier, Courier New, Consolas, Monaco.
Oczywiscie sprawdzalem z czcionkami mono.
- czy to może być tak, że to okno jest "zadokowane" do czegoś wyżej i dlatego coś Ci je zasłania?
Nic nie zaslania okna, a po prostu pierwsza linia jest ucinana od gory wewnatrz okna.
- czy żeby zmienić czcionkę nie musisz najpierw jakoś zaznaczyć tego okna?
Mudlet ma tylko jedna opcje w ustawieniach do zmiany czcionki.
- nie wystarczy w skrypcie od tego okna wrzucić pustą linie na początku, żeby wszystko przesunęło się w dół?
Innym dziala, u mnie na mudlet 3.0 rowniez, wiec taka pusta linia moglaby popsuc wyglad tym, u ktorych problem nie wystepuje.
Nima gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie.
Awatar użytkownika
Dwinrim
Posty: 14
Rejestracja: 20 mar 2011 14:37

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Dwinrim »

Po restarcie systemu wszystko zaczelo dzialac z kazda czcionka i kazdym rozmiarem. :)
Dziekuje wszystkim za pomoc i pomysly.
Nima gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie.
Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil »

Ja chcialem polecic font Envy Code R, moj Mudlet 3.0 wyglada tak:

http://i.imgur.com/Ltt0qWQ.png

Tzn. lepiej, ale kompresja robi swoje ;)
Reinhardt
Posty: 4
Rejestracja: 01 sie 2016 19:23
Lokalizacja: 3miasto

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Reinhardt »

We wzorze ustawień skryptów w komentarzu o numerach pojemników wkradł się błąd.

-- Dozwolone wartosci:
-- - 1 (to jest "plecak")
-- - 2 (to jest "worek")
-- - 3 (to jest "torba")
-- - 4 (to jest "sakiewka")
-- - 5 (to jest "mieszek")

Torba to tak naprawdę nr 2, a worek nr 3.
W wolnej chwili do pojemników można dodać jeszcze sakwę.

Cudowne skrypty milordzie.
ODPOWIEDZ