Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
TER: u mnie lazenie po ciemku za druzyna dziala bez zarzutu
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Spróbuj zainstalować 3.0.0 jeszcze.Dwinrim pisze:Bez zmian, nadal pierwsza linijka lekko przycieta od gory. Tak jakby zmiana czcionki zupelnie nie dzialala w tym oknie, bo testowalem z roznymi innymi i zawsze wyglada tak samo :/Adremen pisze: Spróbuj Courier New, wielkość 14. Anti-aliasing włączony.
Możesz też sprawdzić Scripts, następnie Skrypty110a -> ui -> states_window
I tam jest:
Kod: Zaznacz cały
setMiniConsoleFontSize("team_console", 11)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Chodzenie za druzyna po ciemku u mnie tez dziala.
Chodzilo mi o samowolne wyjscie z ciemnej lokacji na ktorej jest twoja druzyna i chodzenie po mapie.
Chodzilo mi o samowolne wyjscie z ciemnej lokacji na ktorej jest twoja druzyna i chodzenie po mapie.
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzieki Adremen, przy ustawieniuAdremen pisze: Możesz też sprawdzić Scripts, następnie Skrypty110a -> ui -> states_window
I tam jest:
Możesz spróbować powiększyć i zobaczyć czy to coś daKod: Zaznacz cały
setMiniConsoleFontSize("team_console", 11)
Kod: Zaznacz cały
setMiniConsoleFontSize("team_console", 14)
edit: W Mudlet 3.0 dziala dobrze bez zmienia.
Nima gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Arkadia skrypty, wersja 1.11
1. Zmiany w UI
Od teraz zmiany w UI nie wymagaja restartu Mudleta. Wystarczy zmienić ustawienia w 'ustawienia-skrypty' i zapodać komendę '/ui_restart'.
Mała uwaga: niestety czasami zdarza się tak, że po wykonaniu '/ui_restart' czcionka w głównym oknie jest w niektórych miejscach lekko rozjechana. Wtedy wystarczy lekko zmniejszyć (lub powiększyć okno) i powrócić do oryginalnej wielkości. Chodzi o to, że wtedy Mudlet na nowa zsynchronizuje wszystkie ui z oknem Arkadii i będzie już w porządku.
W dodatku, dochodzi możliwość zmiany wielkości okna kondycji (nowy plik 'ustawienia-wzor.txt' w paczce). Nowa część odpowiadająca za to:
40 i 50 to procenty, kolejno procentowa wysokość i szerokość okna kondycji. Po zmianie tego również '/ui_restart' aby zastosować.
Ponadto:
- Od teraz dodawanie/usuwanie ludzi na bindy jest robione automatycznie, restart mudleta nie jest potrzebny. Ponadto, przy użyciu '/nabindy' lub '/nabindy_gildia' pojawi się precyzyjna informacja, które osoby zostały dodane/usunięte (jeśli przy dodawaniu gildii na bindy mamy już pojedyncze osoby na bindach, te osoby zostaną usunięte). Wygląda to tak:
- usunięte komendy typu '/belka', '/pasek' itp, gdyż teraz jest to konfigurowalne w ustawieniach
- Dodane gagi Miecznika dla 1 os.
- poprawki w dolnym pasku
- poprawki stabilizacyjne
Paczka znajduje się tutaj: Skrypty 1.11
1. Zmiany w UI
Od teraz zmiany w UI nie wymagaja restartu Mudleta. Wystarczy zmienić ustawienia w 'ustawienia-skrypty' i zapodać komendę '/ui_restart'.
Mała uwaga: niestety czasami zdarza się tak, że po wykonaniu '/ui_restart' czcionka w głównym oknie jest w niektórych miejscach lekko rozjechana. Wtedy wystarczy lekko zmniejszyć (lub powiększyć okno) i powrócić do oryginalnej wielkości. Chodzi o to, że wtedy Mudlet na nowa zsynchronizuje wszystkie ui z oknem Arkadii i będzie już w porządku.
W dodatku, dochodzi możliwość zmiany wielkości okna kondycji (nowy plik 'ustawienia-wzor.txt' w paczce). Nowa część odpowiadająca za to:
Kod: Zaznacz cały
-- Konfiguracja paska stanow
--
-- height to wysokosc, width to dlugosc
-- wartosci to wartosci procentowe okna.
scripts.ui["states_window_height"] = 40
scripts.ui["states_window_width"] = 50
Ponadto:
- Od teraz dodawanie/usuwanie ludzi na bindy jest robione automatycznie, restart mudleta nie jest potrzebny. Ponadto, przy użyciu '/nabindy' lub '/nabindy_gildia' pojawi się precyzyjna informacja, które osoby zostały dodane/usunięte (jeśli przy dodawaniu gildii na bindy mamy już pojedyncze osoby na bindach, te osoby zostaną usunięte). Wygląda to tak:
Kod: Zaznacz cały
/nabindy 624
(skrypty): Ok, osoba 624 (Symon) dodana do wrogow
(skrypty): Triggery na wrogow przeladowane
/wrogowie
(skrypty): Wrogowie:
(...)
(624) Symon (RA)
plomiennooki smagly mezczyzna
Symon Inzaghi, mezczyzna.
/nabindy_gildia RA
(skrypty): Ok, osoba 338 (Marvolo) dodana do wrogow
(...)
(skrypty): Ok, osoba 624 (Symon) usunieta z wrogow
(...)
- Dodane gagi Miecznika dla 1 os.
- poprawki w dolnym pasku
- poprawki stabilizacyjne
Paczka znajduje się tutaj: Skrypty 1.11
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Zupełnie się nie znam na Mudlecie, radzę tak na chłopski rozum:
- żeby było równo potrzebujesz czcionki Monospace, jak pisano wyżej - Fixedsys, Courier, Courier New, Consolas, Monaco.
- czy to może być tak, że to okno jest "zadokowane" do czegoś wyżej i dlatego coś Ci je zasłania?
- czy żeby zmienić czcionkę nie musisz najpierw jakoś zaznaczyć tego okna?
- nie wystarczy w skrypcie od tego okna wrzucić pustą linie na początku, żeby wszystko przesunęło się w dół?
- żeby było równo potrzebujesz czcionki Monospace, jak pisano wyżej - Fixedsys, Courier, Courier New, Consolas, Monaco.
- czy to może być tak, że to okno jest "zadokowane" do czegoś wyżej i dlatego coś Ci je zasłania?
- czy żeby zmienić czcionkę nie musisz najpierw jakoś zaznaczyć tego okna?
- nie wystarczy w skrypcie od tego okna wrzucić pustą linie na początku, żeby wszystko przesunęło się w dół?
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Oczywiscie sprawdzalem z czcionkami mono.- żeby było równo potrzebujesz czcionki Monospace, jak pisano wyżej - Fixedsys, Courier, Courier New, Consolas, Monaco.
Nic nie zaslania okna, a po prostu pierwsza linia jest ucinana od gory wewnatrz okna.- czy to może być tak, że to okno jest "zadokowane" do czegoś wyżej i dlatego coś Ci je zasłania?
Mudlet ma tylko jedna opcje w ustawieniach do zmiany czcionki.- czy żeby zmienić czcionkę nie musisz najpierw jakoś zaznaczyć tego okna?
Innym dziala, u mnie na mudlet 3.0 rowniez, wiec taka pusta linia moglaby popsuc wyglad tym, u ktorych problem nie wystepuje.- nie wystarczy w skrypcie od tego okna wrzucić pustą linie na początku, żeby wszystko przesunęło się w dół?
Nima gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Po restarcie systemu wszystko zaczelo dzialac z kazda czcionka i kazdym rozmiarem.
Dziekuje wszystkim za pomoc i pomysly.
Dziekuje wszystkim za pomoc i pomysly.
Nima gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ja chcialem polecic font Envy Code R, moj Mudlet 3.0 wyglada tak:
http://i.imgur.com/Ltt0qWQ.png
Tzn. lepiej, ale kompresja robi swoje
http://i.imgur.com/Ltt0qWQ.png
Tzn. lepiej, ale kompresja robi swoje
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
We wzorze ustawień skryptów w komentarzu o numerach pojemników wkradł się błąd.
-- Dozwolone wartosci:
-- - 1 (to jest "plecak")
-- - 2 (to jest "worek")
-- - 3 (to jest "torba")
-- - 4 (to jest "sakiewka")
-- - 5 (to jest "mieszek")
Torba to tak naprawdę nr 2, a worek nr 3.
W wolnej chwili do pojemników można dodać jeszcze sakwę.
Cudowne skrypty milordzie.
-- Dozwolone wartosci:
-- - 1 (to jest "plecak")
-- - 2 (to jest "worek")
-- - 3 (to jest "torba")
-- - 4 (to jest "sakiewka")
-- - 5 (to jest "mieszek")
Torba to tak naprawdę nr 2, a worek nr 3.
W wolnej chwili do pojemników można dodać jeszcze sakwę.
Cudowne skrypty milordzie.