GMCP na Arkadii - pomysły

Forum techniczne Arkadii.
Dina
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2016 17:05

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Dina » 05 lut 2016 14:37

Cześć. Skoro można włączyć wyróżnienie żółtodziobów osobnym kolorem to może dało by się ta informacje zawrzeć również w Objects.Data

Nevare
Posty: 49
Rejestracja: 22 paź 2009 19:27

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Nevare » 07 lut 2016 20:50

Informacja o ogluszeniu w Objects.Data.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Adremen » 11 lut 2016 22:08

Witam,

piszę tutaj, bo nie chcę zakładać kolejnego wątku. Czy "attack_target" jest na bieżąco aktualizowany? Gdy na lokacji jest walka i wskazuję kogoś jako cel ataku, następnie zmieniam cel ataku na kogoś innego to te dwa obiekty mają "attack_target" jako true:

Kod: Zaznacz cały

 objects = {
    data = {
      ["90939"] = {
        team_leader = false,
        defense_target = false,
        attack_target = true,
        desc = "prymitywny rozdrazniony mezczyzna",
        attack_num = 81573,
        living = true,
        hp = 5,
        enemy = true,
        team = false
      },
      ["81573"] = {
        team_leader = false,
        defense_target = false,
        attack_target = false,
        desc = "Werd",
        attack_num = 90939,
        team = true,
        living = true,
        hp = 2,
        enemy = false
      },
      ["90959"] = {
        team_leader = false,
        defense_target = false,
        attack_target = true,
        desc = "pleczysty grozny mezczyzna",
        attack_num = 81573,
        team = false,
        living = true,
        hp = 6,
        enemy = true
      },
      ["79203"] = {
        attack_num = 90939,
        team_leader = true,
        avatar = true,
        living = true,
        defense_target = false,
        hp = 4
      },
      ["90949"] = {
        team_leader = false,
        defense_target = false,
        attack_target = false,
        desc = "smukly rozgniewany mezczyzna",
        attack_num = 81573,
        living = true,
        hp = 6,
        enemy = true,
        team = false
      }
    },
    nums = {
      81573,
      79203,
      90959,
      90949,
      90939
    }
  }
90939 i 90959 mają razem "attack_target" jako true.
czy jest to błąd czy pożądane działanie? Jeśli jest to pożądane działanie to w jaki sposób zadziała "zabij cel ataku"?

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 943
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Rafgart » 29 lut 2016 09:11

Wydaje mi sie, ze to w koncu poprawilem.
Prosze jednak zglaszac bledy na Arkadii, bo te tutaj latwo przeoczyc.

Dina
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2016 17:05

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Dina » 29 lut 2016 11:20

Wydaje mi się że jeszcze jest coś nie tak z flaga enemy.

sytuacja:
Dwuosobowa drużyna. Trzech przeciwników na lokacji. 1 atakuje mnie. 2 i 3 atakuje kolegę z drużyny. my bijemy 1

1 enemy =true
2 enemy = true
3 enemy = false

Chyba wszyscy przeciwnicy powinni mieć enemy na true?

Ktoś to może jeszcze zauważył?

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Zurwen » 29 lut 2016 11:47

Ważne jest z kim ty walczysz, a nie z kim walczą członkowie twojej drużyny. Gdy zabijesz 1 to skoncentrujesz się na walce z 2. Gdy zabijesz 2 to przestaniesz walczyć.

I tak jak pisał Rafgart, błędy zgłaszamy na Arkadii, nie na forum.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Dina
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2016 17:05

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Dina » 29 lut 2016 12:07

Chciałem w pierwszej kolejności pobudzić jakąś dyskusje przed zgłoszeniem błędu. Bo jak rozumiem to jednak nie jest błąd tylko tak ma być.
Gdy zabije 1 skoncentruje się na walce z 2 ale po jego zabici już nie zacznę bić 3 bez komendy - tak to rozumiem teraz.
Teraz ciekawi mnie czemu wchodząc na lokacji czasami wszystkich przeciwników mam jako enemy (chodź mnie nie leja, ja leje jednego.) a czasami tylko niektórych - ale to już nie kwestia GMCP.

Dzięki.

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Zurwen » 29 lut 2016 15:07

Jeżeli przeciwnik cię zaatakował i zmienił swój cel to będzie twoim enemy, chociaż ze sobą nie walczycie. Nie działa w drugą stronę, z tego co pamiętam.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Norcerno
Posty: 88
Rejestracja: 31 sty 2016 21:40

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Norcerno » 29 lut 2016 18:35

Można by dodać aktualizację gmcp.room.info przy logowaniu. Albo potraktować wyświetlenie długiego opisu na początku jako odpowiedź na komendę "spojrz".

Awatar użytkownika
Jardir
Posty: 13
Rejestracja: 21 lut 2016 20:58

Re: GMCP na Arkadii - pomysły

Post autor: Jardir » 04 mar 2016 11:17

Kiedy ktoś MNIE zasłania lub przebija DO MNIE, idzie to przez GMCP Messages.Emotes. Jeśli te same czynności są wykonywane na kimkolwiek innym, omija to GMCP.

Byłoby świetnie, gdyby zmiany szyku szły albo osobnym pakietem np. Messages.Combat.Szyk lub żeby wszystkie szły przez Messages, odpowiednim dla nich Combat. A już w ogóle byłyby miód i orzeszki, gdyby to niosło za sobą jeszcze ID związanych z tym obiektów na lokacji :D

ODPOWIEDZ