Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Sumar
Posty: 9
Rejestracja: 12 lut 2009 22:30
Lokalizacja: Ełk

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Sumar » 16 cze 2015 20:05

Tercoral pisze: No i potrzebuje odmienionej listy wszystkich dostepnych przy tworzeniu postaci przymiotnikow. (Nie chce mi sie tego robic.)
Hmmm... W sumie ja to mogę zrobić. To i tak niewiele, te skrypty pisałbym chyba z kilka lat, zanim bym ogarnął wszystko, to powiedzmy ze w ramach rewanżu ogarne odmiany tych przymiotników.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 16 cze 2015 22:48

Sumar pisze:
Tercoral pisze: No i potrzebuje odmienionej listy wszystkich dostepnych przy tworzeniu postaci przymiotnikow. (Nie chce mi sie tego robic.)
Hmmm... W sumie ja to mogę zrobić. To i tak niewiele, te skrypty pisałbym chyba z kilka lat, zanim bym ogarnął wszystko, to powiedzmy ze w ramach rewanżu ogarne odmiany tych przymiotników.

Jak znajde w zeszycie gdzies zapisane jak ma wygladac wzor tabeli to wrzuce na PRV.
Tęczowe serce... :oops:

Esze
Posty: 20
Rejestracja: 29 kwie 2015 23:57

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Esze » 30 cze 2015 01:23

Okej, problematyka powstała wczoraj koło godziny 20.
Mianowicie przy próbie zalogowania się, nie mam takiej możliwości - skrypty wysyłają jakąś wiadomość zanim zdążę wpisać imię i połączenie zostaje przerwane (testowałem już na kliencie www i bez skryptów, działa wówczas bezproblemowo). Do tej pory nie ustawiałem w skryptach imienia ani hasła, tylko w samym mudlecie przy ustawieniu profilu mudleta. Ustawiłem, nie działa, wyłączyłem nawet "POCZĄTEK" oraz "NIE RUSZAC" i nie rozwiązało to zagadnienia.

[ OK ] - Lua module rex_pcre loaded
[ OK ] - Lua module zip loaded
[ OK ] - Lua module lfs loaded
[ OK ] - Lua module sqlite3 loaded
[ OK ] - mudlet-lua API & Geyser Layout manager loaded.
[ INFO ] - looking up the IP address of server:arkadia.rpg.pl:23 ...
[ INFO ] - The IP address of arkadia.rpg.pl has been found. It is: 188.165.19.40
[ INFO ] - trying to connect to 188.165.19.40:23 ...
[ INFO ] - A connection has been established successfully.



=== Wczytano mape

START

=== Mapowanie wlaczone
=== INSTRUKCJA [/help]

=== ver. 0.9

Tu wpisz imiona sekondow po przecinku zeby pamietac wszystkie ewentualnie skasuj ta linijke
Witaj w swiecie Arkadii

Zapraszamy na strone Arkadii: http://www.arkadia.rpg.pl/

Aby zalogowac sie na swoje konto lub jesli jeszcze go nie masz - podaj adres
email.

Aby zalogowac sie na istniejaca postac - podaj jej imie.


Nie ma postaci o takim imieniu. Zaloguj sie na konto, aby stworzyc nowa.

Do zobaczenia!
Zresetowalem licznik expa.
[ INFO ] -
[ INFO ] - Socket got disconnected. The remote host closed the connection
[ INFO ] - connection time: 00:00:00.056
[ INFO ] -

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 30 cze 2015 08:52

wersja 1
Literowka w zmiennej

wersja 2
Zle zapisana zmienna. Powinno byc tak mniej wiecej: (wszystkie "" i = sa wazne)

HasloDoPostaci = "jakieshaslo"

wersja 3

Wyszukaj w skryptach cos takiego: (Da sie recznie i da sie automatem)

Aby zalogowac sie na istniejaca postac - podaj jej imie.


Wklej mi mniej wiecej co tam pisze.

Chociaz jak wczesniej dzialalo to musiales cos zmienic w skryptach mudlet sam sie nie psuje... Hmm a jak sobie zmieniales to ja juz nie bardzo wiem co mogles popsuc.


wersja 4

Zainstalowales moze Mudleta 3.0.0 ? I odpalac go cos nie dziala?


Wersja 5

Mudlet zapisuje backupy confow. (Profile history przy logowaniu do profilu) wybierz jakis i sobie zrestoruj.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Aran
Posty: 34
Rejestracja: 07 lut 2009 02:14

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Aran » 30 cze 2015 09:02

Mogły się zmienić jakieś szczegóły przebiegu logowania po stronie MUDa. Na tyle drobne, ze nie odczuwalne dla ludzi na czystym kliencie. Musicie sprawdzić skrypty.

Polecam zwłaszcza rzucić okiem, czy nie jest wysyłana pusta linia przed imieniem.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 30 cze 2015 09:47

wersja 6
Jak dzis dziala to znow przy gmcp cos wizowie majstrowali


edit:
Acha. To ja nie wiem. Ale sadze ze nie wysyla jakis linii mudlet.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 30 cze 2015 11:21

MAPA I SKRYPTY

Zakladamy nowy profil i wszystko tak samo jak w poprzedniej instrukcji tylko z nowymi plikami.

Obrazek
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Galatea
Posty: 113
Rejestracja: 24 maja 2013 12:54

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Galatea » 30 cze 2015 19:43

Dzięki, wygląda na to, że działa. :)
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 15 lip 2015 14:48

Mam durne pytanie. Dziala wam odnajdywanie sie GMCP?
Tęczowe serce... :oops:

Trooph
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2013 21:52

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Trooph » 16 lip 2015 22:02

drobne durne pytanie...

zakoncz

[C:\Users\lisc\.config\mudlet\profiles\arkadia/glowna_mapa.dat] Zapisano mape.

i tak za kazdym razem... jak zakonczyc?

ODPOWIEDZ