Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Forum techniczne Arkadii.
Moira
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2012 19:37

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Moira » 01 wrz 2014 01:41

Jak juz ogarnalam podstawy... To na goraco znalezione bledy:

- komendy sa odwrotnie opisane w pomocy: ctrl-alt-key1-0 wykonuje wycofanie sie, ctrl-shift-key1-0 rozkaz zasloniecia.

- rozkaz zasloniecia ma blad: "wskaz X jako cel obronyrozkaz druzynie zaslonic X" - brakuje srednika, wiec sie wysyla jako jedna komenda

- CTRL-A - mnie nie dziala, nie wiem dlaczego, musze dodawac wszystkie odmiany przez dodaj_odmiane, ale moze znow cos robie zle :P

- nie wszystkie opisy walki wyrzuca do okna walki. Z szybkich obserwacji zostaja mi spece nozownika (innych zawodow jeszcze nie testowalam) oraz niektore z niestandardowych opisow ciosow wrogow (zjawy w Brugge, pajaki w Verden)

- po kazdym wklepaniu druzyna wyrzuca mi "ODMIEN ty!" jak mam tego dokonac? dodaj_odmiane moira nie rozwiazuje problemu ;)

- brakuje mi przypominajki ktory klawisz oznacza kogo, albo ja przeoczylam. Zeby mi dajmy na to po wklepaniu druzyna (albo czegos innego) mowilo ze 1 oznacza krysie, 2 asie, a 3 wojtka.

- po wyjsciu z druzyny i wklepaniu druzyna usuwaja sie makra tylko na zaslanianie, te na rozkaz i wycofanie sie dopiero po wejsciu w nowa druzyne


Co do upragnionego przeze mnie zielnika:
- baze sobie recznie wklepie, byle mi ktos powiedzial jak ;)
- wazne zeby dalo sie ta baze przeszukac po fragmencie shorta/nazwy (w sensie zeby lapalo szukanie i "babka" i "babka lancetowata" analogicznie z shortami)
- jakby automatycznie wyswietlalo linie co-short-dzialanie, w momencie w ktorym znajduje albo ktos mi daje to ziolo/ziola byloby rewelacyjnie
- a jakby mialo jakis sprytny licznik zliczajacy co mam w woreczkach i w jakich... to juz bylby calkiem wypas...

Friendsy:
- lapacz przedstawionych mi postaci/npcy z mozliwoscia pokolorowania ich i przeszukania bazy o fragmencie opisu badz imieniu na liscie marzen :)

Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Gruul » 01 wrz 2014 19:06

niech sie ktos wypowie bo nie wiem czy to legalne ale po mojemu bardzo ladnie uzupelnia co jest:

Kod: Zaznacz cały

nielegalne ;)
edit: zakladam ze nikt nie chce sie podzielic mapa?:D

za moich czasow nie bylo takich fikusny opcji na arkadi:D
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2014 19:12 przez Gruul, łącznie zmieniany 1 raz.

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Zurwen » 01 wrz 2014 19:10

Nie jest legalne, do tego jest brzydkie i niepotrzebne.

Wystarczy włączyć opcje wyświetlanie zmiany stanu na rozszerzoną, żeby mieć pełnie informacji.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Awatar użytkownika
Galatea
Posty: 113
Rejestracja: 24 maja 2013 12:54

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Galatea » 13 wrz 2014 15:25

Mam problem z maperem i lokacjami typu:

1
| \
| 2
| /
3

Maper zakłada w takim przypadku, że lokacje 1 i 3 widocznie muszą być oddzielone o dwa pola (podczas gdy jest jedno) i cała rysowana mapka się w takim przypadku krzaczy. Jest na to jakieś rozwiązanie, czy po prostu omijać te lokacje?
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.

Rork

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Rork » 13 wrz 2014 19:15

Można przeciągać lokacje ręcznie na dowolną odległość (kliknąć, przytrzymać, przeciągnąć), a potem dopasować łączenia do odpowiednich rogów kwadracików (ręcznie lub linkując po ID lokacji)

Beniamin
Posty: 4
Rejestracja: 26 sie 2014 16:49

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Beniamin » 21 wrz 2014 17:59

Zurwen pisze:Paczke można znaleźć pod adresem:
https://www.sendspace.com/file/gmwe4k
Wielkie dzięki Zurwen za paczuszkę. Stanowi podstawę moich dalszych udziwnień i upiększeń.

Jedna ciekawostka na którą się natknąłem w czasie testów.
Gdy pojawia się większa liczba wyjść z lokacji to skądś do stringu z wyjściami dodaje się "&#27" - czyli esc ANSI z tego co zdążyłem wygooglać.
Nie ma tego w zmiennej $wyjscia bo już to czyściłem %stripansi i różne inne cuda wyczyniałem. Ostatecznie #sub'uje całą linię i na chama wyświetlam #sh $wyjscia.
Cała zabawa po to by trigger ==> (*) zadziałał i mapper dostał taga z exitami.

Zaznaczam, że ten esc'ejp pojawia się tylko przy większej liczbie wyjść. Poniżej debug:

Kod: Zaznacz cały

0.0068 | l   skrypty |  Func "opisz_wyjscia" compiled (Normal) : $wyjscia = %replace($a, ". Mozna jednak z niego zejsc i u...
0.0059 | n   skrypty |  Exec Func "opisz_wyjscia"
0.0118 | n   skrypty |  Exec Func "composite2list"
0.0174 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0047 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0046 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0047 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0048 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0047 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0048 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0048 | n   skrypty |  Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0051 | g   skrypty =[1;32m==> E N NE NW S SE SW W[0m
No i moja popraweczka, która jak na razie rozwiązuje problem (choć wolałbym znać przyczynę :))
W funkcji: opisz_wyjscia
#if (@opcje.wyjscia) {
#sub $wyjscia
#gag
#sh $wyjscia

}
To co na czerwono trza wywalić i zostawić spację. To co na zielono dodać.

Moira
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2012 19:37

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Moira » 03 paź 2014 19:32

Zurwenie,

bo ze mnie znow wychodzi wiedza... Ogrom po prostu :P

Maper nie dziala przy przemykaniu i podazaniu za dowodzca druzyny? czy ja cos znow zle robie? ;)

Hurio
Posty: 108
Rejestracja: 12 maja 2014 08:53

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Hurio » 03 paź 2014 23:27

Moira pisze:Zurwenie,

bo ze mnie znow wychodzi wiedza... Ogrom po prostu :P

Maper nie dziala przy przemykaniu i podazaniu za dowodzca druzyny? czy ja cos znow zle robie? ;)

Kod: Zaznacz cały

<pattern>podazasz {|skradajac sie }za * na (*).</pattern>
<value>#mo %1</value>
U mnie to zalatwia sprawe.

Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Gleanevall » 27 sty 2015 18:35

Zurwenku, próbowałeś sam ten zestaw od zera postawić na nowej instalacji cmuda? Mnie za każdym razem pokazują się oznaki tak zwanego package corruption. A sądząc po niektórych postach nie tylko mnie.

Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3

Post autor: Herenvarno » 28 sty 2015 17:40

Galatea pisze:Mam problem z maperem i lokacjami typu:

1
| \
| 2
| /
3

Maper zakłada w takim przypadku, że lokacje 1 i 3 widocznie muszą być oddzielone o dwa pola (podczas gdy jest jedno) i cała rysowana mapka się w takim przypadku krzaczy. Jest na to jakieś rozwiązanie, czy po prostu omijać te lokacje?
Tylko jedno:
Przejsc lokacje w kolejnosci 1, 2, 3.. Utwoza Ci sie niepolaczone wyjscia z:
1 na S
3 na N
Pozniej juz recznie RELINK, by polaczyc 1 i 3.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!

ODPOWIEDZ