CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Kherith
Posty: 25
Rejestracja: 17 mar 2015 11:31
Lokalizacja: Karond Kar

Re: CMUD

Post autor: Kherith »

Operacje na zmiennych za pomocą #VARIABLE abc {%3} zamiast abc=%3 też zapobiegają dublowaniu się zmiennych. Przełączaniem klas można łatwo wprowadzić sobie niezły syf, więc lepiej tego nie używać (i pyknąć #CLASS 0, jak napisał Haern).
Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: CMUD

Post autor: Talisa »

Nie wiem czy bylo, ale nie znalazlem w koncu odpowiedzi, jesli chodzi o samoupdatujacy sie trigger typu GMCP do dynamicznego statusu postaci po GMCP, ale Zugg i kolesie z Aetolii zrobili:

pattern podobno musi byc niestety w Regexie:

Kod: Zaznacz cały

<trigger name="lapaczhp" type="GMCP" param="201" priority="81450" regex="true" prompt="true" id="8145">
  <pattern>char\.state</pattern>
  <value>#var hape %gmcp.char.state.hp
#show "Lapiem!"</value>
</trigger>
value przykladowe, param jest dowolne i mi swietnie dziala przy kazdej zmianie statusu, nawet przy wylaczonych opcjach.

Miodzio!
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: CMUD

Post autor: Talisa »

Idac za ciosem probuje wydostac to samo dla dla gmcp.room, ale pattern room\.info nic nie lapie. :mrgreen:. Ktos kiedys sie nad tym glowil?
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

gmcp.room.info zawiera tylko exits (widoczne i oczywiste wyjścia).

Zobacz sobie #sh %gmcp.room.info

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="7770" id="777">
  <pattern>room.info</pattern>
  <value>#sh %gmcp.room.info.exits</value>
</trigger>
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: CMUD

Post autor: Talisa »

#sh %gmcp to prosta zabawa, nie oto chodzi.

Lopatologicznie:

Kod: Zaznacz cały

<trigger name="lapaczhp" type="GMCP" param="1" priority="81450" regex="true" prompt="true" id="8145">
  <pattern>char\.state</pattern>
  <value>#var hape %gmcp.char.state.hp
#var zmecz {%abs((%gmcp.char.state.fatigue)-9)}
</value>
</trigger>
Dziala super, a:

Kod: Zaznacz cały

<trigger name="lapaczpokoi" type="GMCP" param="1" priority="81580" regex="true" prompt="true" id="8158">
  <pattern>room\.info</pattern>
  <value>#sh %gmcp.room.info.exits
#sh KRAKRAKUKUURFACYTODZIALA</value>
</trigger>


Juz nie (wlaczajac jakiekolwiek kombinacje patternow jakie przychodza do glowy), wiec jest pytanie czy jest jakis bug, czy literowka?
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Nie wiem po co się bawisz regexpem, zmodyfikuj to co ja tam wkleiłem po prostu i tyle.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: CMUD

Post autor: Talisa »

:shock: :shock: :shock: :shock:

Wiesz, co? #SH po prostu nie dziala z jakiegos powodu... #echo pokazalo dopiero...


edit: K....A.... #SH nie dziala i dlatego mi ANSI trigger "nie odpalal" przez ostatnia godzine. Chcialem rzucic o podloge kompem, bo kiedys dzialalo.
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: CMUD

Post autor: Gleanevall »

Wyświetlanie rzeczy z triggera gmcp generalnie nie działa z technicznych powodów (http://forums.zuggsoft.com/forums/viewt ... 565#164565). Komendy typu echo powinny zdaniem Zugga działać, ale i tak zauważałem różne problemy z wyświetlaniem linijek (miganie znikanie). Rozwiązuję to ostatecznie wyświetlając tekst z alarmu #alarm {+0.001} {#show rzeczy}
Talisa pisze:pattern podobno musi byc niestety w Regexie
A to nieprawda, jak pokazał Zurwen.
Awatar użytkownika
Egvene
Posty: 103
Rejestracja: 23 kwie 2015 18:41

Re: CMUD

Post autor: Egvene »

Jeśli gdzieś tutaj to było to proszę o nie krzyczenie tylko wskazanie gdzie, bo stron od groma a czasu brak na wertowanie. Jak mogę ustawić żeby mi kropa szła za prowadzącym?
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: CMUD

Post autor: Herenvarno »

Zrob triggery wylapujace to, gdzie podaza cala druzyna, wychwyc kierunek marszu.
Pozniej w Value dodaj:

Kod: Zaznacz cały

#Move @Kierunek_marszu_druzyny
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
ODPOWIEDZ