MUSH pomoc

Forum techniczne Arkadii.
Talal
Posty: 1
Rejestracja: 10 mar 2015 14:29

Re: MUSH pomoc

Post autor: Talal » 15 mar 2015 16:06

Posiada ktos moze podmiane opisow specow GP?

Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 201
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: MUSH pomoc

Post autor: Enefghar » 16 mar 2015 09:48

Podrzuc opisy z pierwszej, trzeciej i na siebie to cos sklece.

Pozdro^600
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Kagn
Posty: 1
Rejestracja: 18 lut 2015 00:10

Re: MUSH pomoc

Post autor: Kagn » 02 maja 2015 17:25

Ma ktoś może podmiane specy legiona z pierwszej osoby i jest w stanie się podzielić? :)

Gryffith
Posty: 14
Rejestracja: 21 sie 2010 06:09

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gryffith » 11 cze 2015 01:40

Czolko,

Posiada moze ktos aktualny licznik poziomu postaci?

Albo czy ten ze strony:

http://licznik-arkadia.rhcloud.com/

byl moze sprawdzony przez kogos i potwierdzi, ze dobrze liczy?

Pozd
Gryfu

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: MUSH pomoc

Post autor: Trfog » 11 cze 2015 08:07

Dobrze liczy.

Gryffith
Posty: 14
Rejestracja: 21 sie 2010 06:09

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gryffith » 11 cze 2015 13:03

Czolko,

Jak dobrze liczy to na jego podstawie sklepalem taki sobie pluginek...

Lekkie zaklamanie dla postaci, u ktorych pojawiaja sie epiki i nadludzie (podlicza tak jakby postac miala epika i bardzo duzo do nadludzia oraz tak samo z nadludzkimi cechami).

alias: med

Kod: Zaznacz cały


<!-- Plugin "Licznik_poziomu_doswiadczenia" generated by Plugin Wizard -->

<muclient>
<plugin
   name="Licznik_doswiadczenia"
   author="Gryfu"
   id="f3d905ac6950b5f34bedc615"
   language="VBscript"
   purpose="ocenia_poziomu_postaci"
   date_written="2015-06-11 05:05:07"
   requires="3.00"
   version="1.0"
   >

</plugin>


<!--  Get our standard constants -->

<!--  Triggers  -->

<triggers>

  <trigger
   enabled="y"
   match="^(> )?Jestes (.*), (.*), (.*), (.*) i (.*)\.$"
   omit_from_output="y"
   regexp="y"
   script="Licznikcech"
   sequence="1113"
  >
  </trigger>

  <trigger
   enabled="y"
   match="^(> )?Masz epick(a|i) (.*)\.$"
   regexp="y"
   script="Liczeniepodcech1"
   sequence="100"
  >
  </trigger>

  <trigger
   enabled="y"
   match="^(> )?(Twa|Twoj) (.*) osiagn(ela|al) nadludzki poziom\.$"
   regexp="y"
   script="Liczeniepodcech3"
   sequence="100"
  >
  </trigger>

<trigger
   enabled="y"
   keep_evaluating="y"
   match="^(> )?Wydaje ci sie, ze (.*) ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic sw(|a|oj) (.*)\.$"
   regexp="y"
   script="Liczeniepodcech2"
   sequence="1113"
  >
  </trigger>
 
<trigger
   enabled="y"
   keep_evaluating="y"
   match="^(> )?Wydaje ci sie, ze (.*) ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic sw(|a|oj) odwage\.$"
   regexp="y"
   script="Liczeniepoziomu"
   sequence="1113"
  >
  </trigger>


</triggers>

<aliases>
  <alias
   match="med"
   omit_from_output="y"
   enabled="y"
   sequence="100"
  >
  <send>cechy
medytuj
ocen sile
ocen zrecznosc
ocen wytrzymalosc
ocen intelekt
ocen odwage
powstan</send>
  </alias>
</aliases>


<!--  Script  -->

<script>
<![CDATA[

Dim b,m
Sub Licznikcech (Name,Line,wc)
b=0
m=0
If wc(2)="watly" Then b=b+5
If wc(2)="slaby" Then b=b+10
If wc(2)="krzepki" Then b=b+15
If wc(2)="silny" Then b=b+20
If wc(2)="mocny" Then b=b+25
If wc(2)="potezny" Then b=b+30
If wc(2)="mocarny" Then b=b+35
If wc(3)="niezreczny" Then b=b+5
If wc(3)="niezgrabny" Then b=b+10
If wc(3)="sprawny" Then b=b+15
If wc(3)="zwinny" Then b=b+20
If wc(3)="zreczny" Then b=b+25
If wc(3)="gibki" Then b=b+30
If wc(3)="akrobatyczny" Then b=b+35
If wc(4)="rachityczny" Then b=b+5
If wc(4)="mizerny" Then b=b+10
If wc(4)="dobrze zbudowany" Then b=b+15
If wc(4)="wytrzymaly" Then b=b+20
If wc(4)="twardy" Then b=b+25
If wc(4)="muskularny" Then b=b+30
If wc(4)="atletyczny" Then b=b+35
If wc(5)="tepy" Then m=m+5
If wc(5)="ograniczony" Then m=m+10
If wc(5)="pojetny" Then m=m+15
If wc(5)="inteligentny" Then m=m+20
If wc(5)="bystry" Then m=m+25
If wc(5)="blyskotliwy" Then m=m+30
If wc(5)="genialny" Then m=m+35
If wc(6)="strachliwy" Then m=m+5
If wc(6)="niepewny" Then m=m+10
If wc(6)="zdecydowany" Then m=m+15
If wc(6)="odwazny" Then m=m+20
If wc(6)="dzielny" Then m=m+25
If wc(6)="nieugiety" Then m=m+30
If wc(6)="nieustraszony" Then m=m+35
End Sub

Sub Liczeniepodcech1 (Name,Line,wc)
If wc(3)="sile" or wc(3)="zrecznosc" or wc(3)="wytrzymalosc" Then
   b=b+5
Else 
   m=m+5
 End If
End Sub

Sub Liczeniepodcech3 (Name,Line,wc)
If wc(3)="sile" or wc(3)="zrecznosc" or wc(3)="wytrzymalosc" Then
   b=b+10
Else 
   m=m+10
 End If
End Sub

Sub Liczeniepodcech2 (Name,Line,wc)
t=0
If wc(2)="duzo" Then t=1
If wc(2)="troche" Then t=2
If wc(2)="niewiele" Then t=3
If wc(2)="bardzo niewiele" Then t=4
If wc(4)="sile" or wc(4)="zrecznosc" or wc(4)="wytrzymalosc" Then
   b=b+t
Else 
   m=m+t
 End If
End Sub

Sub Liczeniepoziomu (Name,Line,wc)
   notecolour 5
   t=b+m
   If t<58 Then 
     note "Masz "&(58-t)&" podcech do 'ktos kto widzial juz to i owo'."
   ElseIf t=58 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'niedoswiadczony', a 'widzial juz to i owo'."
   ElseIf t<70 Then note "Suma "&t&". Masz "&(70-t)&" podcech do 'pewnie stapa po swiecie'."
   ElseIf t=70 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'widzial juz to i owo', a 'pewnie stapa po swiecie'."
   ElseIf t<82 Then note "Suma "&t&". Masz "&(82-t)&" podcech do 'niejedno widzial'."
   ElseIf t=82 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'pewnie stapa po swiecie', a 'niejedno widzial'."
   ElseIf t<94 Then note "Suma "&t&". Masz "&(94-t)&" podcech do 'swoje przezyl'."
   ElseIf t=94 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'niejedno widzial', a 'swoje przezyl'."
   ElseIf t<106 Then note "Suma "&t&". Masz "&(106-t)&" podcech do 'doswiadczony'."
   ElseIf t=106 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'swoje przezyl', a 'doswiadczony'."
   ElseIf t<118 Then note "Suma "&t&". Masz "&(118-t)&" podcech do 'wiele przeszedl'."
   ElseIf t=118 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'doswiadczony', a 'wiele przeszedl'."
   ElseIf t<130 Then note "Suma "&t&". Masz "&(130-t)&" podcech do 'widzial kawal swiata'."
   ElseIf t=130 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'wiele przeszedl', a 'widzial kawal swiata'."
   ElseIf t<142 Then note "Suma "&t&". Masz "&(142-t)&" podcech do 'bardzo doswiadczony'."
   ElseIf t=142 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'widzial kawal swiata', a 'bardzo doswiadczony'."
   ElseIf t<154 Then note "Suma "&t&". Masz "&(154-t)&" podcech do 'zwiedzil caly swiat'."
   ElseIf t=154 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'bardzo doswiadczony', a 'zwiedzil caly swiat'."
   ElseIf t<166 Then note "Suma "&t&". Masz "&(166-t)&" podcech do 'wielce doswiadczony'."
   ElseIf t=166 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'zwiedzil caly swiat', a 'wielce doswiadczony'."
   ElseIf t<178 Then note "Suma "&t&". Masz "&(178-t)&" podcech do 'widzial i doswiadczyl wszystkiego'."
   ElseIf t=178 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'wielce doswiadczony', a 'widzial i doswiadczyl wszystkiego'."
   ElseIf t<190 Then note "Suma "&t&". Masz "&(190-t)&" podcech do 'LEGENDY'."
   ElseIf t=190 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'widzial i doswiadczyl wszystkiego', a 'LEGENDA'."
   Else note "Suma "&t&". Masz "&(t-190)&" podcech ponad 'LEGENDA'."
   End If
End Sub

]]>
</script>

</muclient>


Awatar użytkownika
Sgroz
Posty: 7
Rejestracja: 05 wrz 2010 15:05
Lokalizacja: Włocławek / Poznań

Re: MUSH pomoc

Post autor: Sgroz » 18 sty 2016 10:43

Gummi pisze:Ma ktoś może skrypt do muscha który robi takie coś jak poniżej i jest skłonny się podzielić?

ocen bron
KROTKIE PORECZNE SZYDLO(bron drzewcowa) wywazenie(14|14) skutecznosc(6|14) (7600|2100) (5|7)
ocen wszystkie zbroje
CIEZKA PLYTKOWA PARA NAUDZIAKOW(Srednia Zbroja) klute(8|12) obuchowe(8|12) ciete(8|12) (2400|650) (MAX|5)
LAZUROWY SMUKLY LEWY NARAMIENNIK(Ciezka Zbroja) klute(8|12) obuchowe(7|12) ciete(8|12) (2700|420) (4|5)
HEMATYTOWY SMUKLY PRAWY NARAMIENNIK(Ciezka Zbroja) klute(9|12) obuchowe(11|12) ciete(9|12) (2700|420) (MAX|5)
CZARNY LUSKOWY HELM(Srednia Zbroja) klute(4|12) obuchowe(7|12) ciete(7|12) (4900|1300) (2|5)
STALOWY CIEZKI NAPIERSNIK(Ciezka Zbroja) klute(3|12) obuchowe(3|12) ciete(7|12) (10000|3100) (4|5)
Swojego czasu Gummi prosił o taki jak powyżej skrypt do MUSHa. Moje pytanie nr. 1: czy ktoś taki posiada i zechce się podzielić? Od zawsze jestem ciamajdą mudową, coś takiego pomogło by jak jasna cholera ;).
Druga sprawa: szukałem długo i wytrwale, ale nie udało mi się znaleźć i odzyskać wszystkich skryptów ze stronki Liseva. Trochę tam mam, coś tam po chomikach udało się wygrzebać, ale jest jeden skrypt który zawsze był dla mnie niesamowicie pomocny, a którego znaleźć już, cholera, nie mogę. Chodzi o resetowanie zmęczenia i liczenie, po ilu sekundach wskoczy z powrotem kolejny poziom. Jeżeli ktoś gdzieś na dysku ma, to proszę o info.
Z góry dzięki za pomoc.

Gryffith
Posty: 14
Rejestracja: 21 sie 2010 06:09

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gryffith » 17 kwie 2016 02:30

Siema Sgroz,

W odpowiedzi na twoje dawno juz zadane pytanie :D

Pod swoje potrzeby napisalem plugin, ktory przy ocenie pojedynczego sprzetu podmienia tylko poziomy jakosci zbroi, przyklad ponizej:

Oceniasz starannie posrebrzany mocny kirys.
Zbroja ta na pewno nie ulatwia ruchow, w zamian jednak zapewnie dobra ochrone tak przed ciosami zadawanymi lekka bronia jak i ta bardziej solidna. Wykonano ja z mocnej, stalowej blachy oksydowanej srebrem i wypolerowanej az do polysku. Przod kirysu zdobi niewielki, wypukly ornament ukladajacy sie na ksztalt morskiej fali i wynurzajacej sie z niej reki trzymajacej harpun lub moze trojzab.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie.

Oceniasz, ze posrebrzany mocny kirys wazy 15 kilogramow, zas jego objetosc wynosi 2700 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 2200 miedziakow. = 9 zlota.
Zaklada sie go na korpus.
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi, niezle [7/12] przed klutymi i przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi.

dorzucajac plugin Liseva "Stat_items" daje to taki efekt:

SREBRZYSTY PRAWY NARAMIENNIK: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami klutymi i obuchowymi oraz dosc dobrze [8/12] przed cietymi.

WYTRZYMALY SREBRZYSTY HELM: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on niezle [7/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz dobrze [9/12] przed obuchowymi.

ZLOCISTA LUSKOWA PARA SPODENEK: jest w znakomitym stanie
Jak na SREDNIA ZBROJE chroni ona bardzo dobrze [10/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz doskonale [11/12] przed obuchowymi.

POSREBRZANY MOCNY KIRYS: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi, niezle [7/12] przed klutymi i przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi.

WZMACNIANA DREWNIANA TARCZA: jest lekko podniszczona
TARCZA --> niezle [7/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi, dosyc skuteczna [8/14] w parowaniu ciosow.

WZMACNIANA DREWNIANA TARCZA: jest w znakomitym stanie
TARCZA --> przyzwoicie [6/12] przed obrazeniami cietymi, kiepsko [5/12] przed klutymi i dobrze [9/12] przed obuchowymi, calkiem skuteczna [9/14] w parowaniu ciosow.

SREBRZYSTY LEWY NARAMIENNIK: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi i obuchowymi oraz dosc dobrze [8/12] przed klutymi.

SREBRZYSTA KOLCZA PARA REKAWIC: jest w znakomitym stanie

Co do drugiej sprawy to mam gdzies plugin o ktorym piszesz.

Daj znac jak jestes zainteresowany.

Pozd.
Gryf

Cochis
Posty: 119
Rejestracja: 13 lut 2009 14:58
Lokalizacja: San Antonio

Re: MUSH pomoc

Post autor: Cochis » 26 lip 2016 12:28

Witam
Odświeżam nieco temat musha.
Szukam pluginu do listy wrogów. Mam jakiś ladny z 2003 roku Liseva albo Fronia ale coś mi sie krzaczy i wywala błędy.
A że jestem prostym userem to ... nie radze sobie z czyms takim.
Ktoś pomoże?
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]

Awatar użytkownika
Cyzel
Posty: 87
Rejestracja: 26 sie 2014 18:41

Re: MUSH pomoc

Post autor: Cyzel » 30 maja 2017 21:04

Troche stary temat ale jakby ktos czegos szukal do oceniania itemkow to prosze:
https://www.dropbox.com/s/hj1etcuovxi20 ... w.xml?dl=0
(Skrypt robi cos jeszcze, ale nie pamietam. Zdaje sie ogarnia ladnie pojemniki.)

A przy takzwanej okazji. Ktory element moge wywalic, zeby w gnome_talku nie wywalalo spacji z gadania?

Kod: Zaznacz cały

Function capitalize (x)
   if len(x) < 2 then
      capitalize = ucase(x)
      exit function
   end if
   
   capitalize = ucase(left(x, 1)) & lcase(right(x, len(x) - 1))   
End function

sub gnome_talk_person(name, output, array)
   dim aTalk, response, i
   
   aTalk = Split(array(2), " ")
   
   For i = lbound(aTalk) to ubound(aTalk)
       response = response & capitalize(aTalk(i))
   Next
   world.send "powiedz do " & array(1) & " " & response

end sub

sub gnome_talk(name, output, array)
   dim aTalk, response, i
   
   aTalk = Split(array(1), " ")
   
   For i = lbound(aTalk) to ubound(aTalk)
       response = response & capitalize(aTalk(i))
   Next
   world.send "powiedz " & response

end sub
Z gory dzieki!
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.

ODPOWIEDZ