TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Ralandil, dzieki.
Przy okazji, znacie może jakieś fajne, czytelne czcionki do Wintina w stylu "fixedsys", tylko ciut większe? Pobrałem kilkanaście czcionek typu monospaced ale nieliczne "poszły" na mintty.
Przy okazji, znacie może jakieś fajne, czytelne czcionki do Wintina w stylu "fixedsys", tylko ciut większe? Pobrałem kilkanaście czcionek typu monospaced ale nieliczne "poszły" na mintty.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Została wydana nowa wersja tintina++ 2.00.9. Zachęcam wszystkich do aktualizacji. Lista zmian jest dostępna tutaj.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Wymyśliłem pewien sposób na odpalenie dodatkowych okien w Wintinie++. Wystartowałem "czysty" terminal mintty z tt++. Załadowałem do niego:
W moim podstawowym terminalu z Arkadią załączyłem coś w ten deseń:
Kolejność odpalania: 1. podstawowy terminal z Arkadia; 2. alias {chatwl} 3. odpalenie terminala drugiego.
Robione na prędce przez totalnego laika, zapewne wymaga totalnego przekształcenia i gruntownej poprawy.
Kod: Zaznacz cały
#chat {init} {4051}
#chat {name} {czat}
#sub {<CHAT> %1 chats to you, '%2'} {%2}
#chat call localhost
Kod: Zaznacz cały
#alias {chatwl}
{
#chat {init} {4050};
#chat {name} {arka};
#chat {call} {localhost} {4051};
#gag {<CHAT>};
#action {{Mowisz|Szepczesz}{:|} %%1} {#chat {message} {czat} {Ja -> %%1}};
#action {%%1 {brzeczy|burczy|bulgocze|dudni|krzyczy|mowi|spiewa|syczy|piszczy|nuci|szepcze|marudzi|mruczy|skrzypi}{:|} %%2} {#chat {message} {czat} {%%1 -> %%2}};
}
Robione na prędce przez totalnego laika, zapewne wymaga totalnego przekształcenia i gruntownej poprawy.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Orror:
Skrypt wymaga jedynie uporządkowania, wyrzucenia aliasu. Najlepiej stwórz sobie pliki:
okno2.tin
okno1.tin
action.tin
Później wystarczy uruchomić, zachowując kolejność:
To jest ciekawy sposób wykorzystania komendy #chat, stworzonej z myślą o rozmowach i przesyłaniu plików
Pod linuksem, obsługa drugiego okna jest o wiele prostsza. Wystarczy #run i #session.
Skrypt wymaga jedynie uporządkowania, wyrzucenia aliasu. Najlepiej stwórz sobie pliki:
okno2.tin
Kod: Zaznacz cały
#chat {init}{4051};
#chat {name}{okno2};
#sub {<CHAT> %1 chats to you, '%2'}{%2};
#chat {call}{127.0.0.1}
Kod: Zaznacz cały
#chat {init}{4050};
#chat {name}{okno1};
#chat {call}{127.0.0.1}{4051};
#gag {<CHAT>};
#class action read action.tin
Kod: Zaznacz cały
#action {{Mowisz|Szepczesz}{:|} %1} {#chat {message} {okno2} {Ja -> %1}};
#action {%1 {brzeczy|burczy|bulgocze|dudni|krzyczy|mowi|spiewa|syczy|piszczy|nuci|szepcze|marudzi|mruczy|skrzypi}{:|} %2} {#chat {message} {okno2} {%1 -> %2}}
Kod: Zaznacz cały
tt++ -r okno1.tin
tt++ -r okno2.tin
Pod linuksem, obsługa drugiego okna jest o wiele prostsza. Wystarczy #run i #session.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Ralandil wielkie dzięki za "rzucenie okiem"
Jest też drugi sposób, wykorzystujący programy typu Snaketail, Wintail.
Jest też drugi sposób, wykorzystujący programy typu Snaketail, Wintail.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
panie Orror genialne, juz wrzucam jak zrobic mape w nowym oknie w wintinie
okno glowne:
okno z mapa:
nalezy jeszcze gdzies ustawic zmienna chat==1 jesli chat jest otwarty
mozna manualnie #var chat 1
w zasadzie w podobny sposob mozna zrobic wszystko, walke, rozmowy, plecak, druzyne hmmm
okno glowne:
Kod: Zaznacz cały
#chat {init}{4050};
#chat {name}{Ja};
#chat {call}{127.0.0.1}{4051};
#gag {<CHAT>};
#class action read action.tin
#action {{Mowisz|Szepczesz}{:|} %1} {#chat {message} {okno2} {%1}};
#action {%1 {brzeczy|burczy|bulgocze|dudni|krzyczy|mowi|spiewa|syczy|piszczy|nuci|szepcze|marudzi|mruczy|skrzypi}{do ciebie:|:|} %2} {#chat {message} {okno2} {%1 -> %2}}
#EVENT {MAP ENTER ROOM}
{
#if {$chat==1} {
#chat message okno2 {run #map goto %0};
#chat message okno2 {display}
};
}
Kod: Zaznacz cały
#split;
#gag {display}
#gag {run}
#map read mapa; // czy jaki tam plik z mapa mamy
#chat {init}{4051};
#chat {name}{okno2};
#sub {<CHAT> Ja chats to you, '%2'} {Ja > %2}
#sub {<CHAT> Ja chats to you, '%2 -> %3'} {%2 > %3}
#chat {call}{127.0.0.1}
#action {run %0} {%0}
#action {display} {
#format {C} {%C};
#format {R} {%R};
#math {C} {$C-3};
#math {R} {$R-1};
#map map $Cx$R;
}
mozna manualnie #var chat 1
w zasadzie w podobny sposob mozna zrobic wszystko, walke, rozmowy, plecak, druzyne hmmm
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Wow. Po co nam "tail" na Windowsie?
W tym dodatkowym oknie rozmowy oraz mapkę można pogodzić też #splitem oraz #map flag vtmap on. Przy okazji, czy to normalne, że nie mogę złapać #actionem tekstu bezpośrednio z chatu - np. "<CHAT> xyz chats to you, 'blabla'? U siebie muszę to wszystko wcześniej subować ....
Co do całego mechanizmu - chat, wydaje mi się, że ten sposób szybciej działa, niż #line log + np. Wintail. Jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat?
W tym dodatkowym oknie rozmowy oraz mapkę można pogodzić też #splitem oraz #map flag vtmap on. Przy okazji, czy to normalne, że nie mogę złapać #actionem tekstu bezpośrednio z chatu - np. "<CHAT> xyz chats to you, 'blabla'? U siebie muszę to wszystko wcześniej subować ....
Co do całego mechanizmu - chat, wydaje mi się, że ten sposób szybciej działa, niż #line log + np. Wintail. Jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat?
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Wrzuccie screena jak to wyglada z tymi dodatkowymi oknami.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
jedno okno nie zrobione jeszcze
- Załączniki
-
- arka.PNG (89.21 KiB) Przejrzano 3249 razy
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Ładnie wygląda, ale powoli upodabnia się do tego co mam
- Załączniki
-
- screen_zmud.PNG (24.06 KiB) Przejrzano 3217 razy