TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Forum techniczne Arkadii.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien »

uruchom sobie arke w kliencie ze strony i zobacz jak wygląda pokolorowanie komenda kolory pozostali, i na to zrób #hi zlbo zmien terminal z xterm na vt100 w ustawieniach mintty tez powinno zadzialac choc nie wiem
Orror
Posty: 40
Rejestracja: 12 lut 2012 19:59

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Orror »

Dzięki za podpowiedż ale zmiana terminala nic nie daje. Odpuszczam sobie te kolory.
Legas
Posty: 13
Rejestracja: 19 lip 2013 21:43

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Legas »

Czesc, moze mi ktos powiedziec jak pokolorowac i zamienic nazwy kierunkow? Przykladowo, kiedy istnieje wyjscie na polnoc pokazywaloby [N].
Orror
Posty: 40
Rejestracja: 12 lut 2012 19:59

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Orror »

http://tintin.sourceforge.net/manual/ - tutaj masz instrukcje TinTin++.

Wydaję mi się, że w tym przypadku musisz użyć #substitute. Coś w stylu:
#substitute {polnoc} {<kod koloru>[N]<099>}
Miałem dłuższą przerwe od muda, także nie jestem pewny tej rady. Nie wiem też czy uda ci się w ten sposób zrobić kierunki SW, NW, SE, NE.

Edit: Jesli chodzi o kierunki, gdzieś wcześniej w tym temacie jeden z kolegów zamieścił kod róży wiatrów. Jak dla mnie jest to wygodniejsze rozwiązanie.
Legas
Posty: 13
Rejestracja: 19 lip 2013 21:43

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Legas »

Owszem #sub dziala lecz podmienia i koloruje także fragmenty opisów, czego chce uniknac. wpisywalem jeszcze #help regex ale ni widze tam niczego co mogloby mi pomoc. Byc może róża wiatrów będzie lepszym wyjsciem. W takim razie teraz bede walczyl z przejrzystym systemem walki
, oraz mapperem którego także nie moge opanować. szczególnie wejścia takie jak KARCZMA czy KAPLICA, lub punkt startowy w novi gdzie jest problem z poziomami.
Orror
Posty: 40
Rejestracja: 12 lut 2012 19:59

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Orror »

W subach spróbuj używać kodu <099> np. #sub {Orror} {<030>Srorror<099>}
Co do mappera sprawdź:
- w startowej karczmie w Novigradzie, będąc na parterze - #map dig {u} {new}
- wejdź na piętro (komenda "u"), następnie daj #map dig {d} {vnum pokoju na parterze skąd przyszedłeś (sprawdzisz to komendą #map info)}
- Karczma, Kaplica analogicznie - #map dig {karczma} {vnum pokoju do którego chcesz wyjść} np. #map dig {karczma} {3201}
Legas
Posty: 13
Rejestracja: 19 lip 2013 21:43

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Legas »

Poradzilem sobie. Teraz pozostaje mi tylko kwestia walki i uczynienia jej bardziej czytelna. :)
Orror
Posty: 40
Rejestracja: 12 lut 2012 19:59

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Orror »

Prosty kalkulator monet dla totalnie początkujących. ;)

Kod: Zaznacz cały

#action {Wydaje ci sie, ze jest wart{a|} okolo %1 miedziakow.} 
{
#math {wsrebro} {(%1 + 0.0) / 12};
#math {wzloto} {$wsrebro / 20};
#sh {<039>%1 Miedzi = $wsrebro Srebra = $wzloto Zlota}
}
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil »

Prosty kalkulator monet dla średnio-zaawansowanych :)

Kod: Zaznacz cały

#action {Wydaje ci sie, ze {jest|sa} {warte|warta|warty|wart} okolo %1 {miedziakow|miedziaki}.}
{
#var {monety}{@przelicz{%1}};
#delay {1} {#echo {<120>Szybko obliczasz, ze %1 miedziakow to $wartosc<070>}}
}

#function {przelicz}{
#var {mi}{%1};
#math {sr}{$mi / 12};
#math {r_mi}{$sr * 12};
#math {mi_k}{$mi - $r_mi};
#math {zl_k}{$sr / 20};
#math {r_sr}{$zl_k * 20};
#math {sr_k}{$sr - $r_sr};
#var {wartosc}{$zl_k zlota, $sr_k srebra, $mi_k miedziakow.};
#return $wartosc;
#var {zl_k} {};
#var {sr_k} {};
#var {mi_k} {};
#var {mi} {};
#var {sr} {};
#var {zl} {};
#var {r_mi} {};
#var {r_sr} {}
}
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Orror
Posty: 40
Rejestracja: 12 lut 2012 19:59

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Orror »

Nic dodać, nic ująć. :)
Przy okazji, masz może zrobione statystyki sprzetu?
ODPOWIEDZ