Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adrasteja
Posty: 25
Rejestracja: 12 gru 2014 22:22

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Adrasteja » 18 wrz 2016 20:42

Rafgart pisze:Interesuje mnie menu rozwijane jak klikniesz na ten przycisk z tickiem na prawo od przycisku okna pomocniczego.
Obrazek
"Patrzajcież, jaki to mądry i jaki miły pomidorek..."

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 957
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Rafgart » 18 wrz 2016 21:20

Otworz konsole w Chrome:
CTRL SHIFT i

I tam wpisujesz dwa polecenia:
$.jStorage.storageAvailable()
$('html').hasClass('storage')

Oba powinny zwrocic 'true'.
Jesli nie zwracaja, to sprobuj w ustawieniach Chrome przywrocic domyslne (ustawienia, pokaz zaawansowane, resetowanie ustawien na samym dole).

Awatar użytkownika
Adrasteja
Posty: 25
Rejestracja: 12 gru 2014 22:22

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Adrasteja » 18 wrz 2016 21:32

Już jest dobrze. Dziękuję za pomoc :)
"Patrzajcież, jaki to mądry i jaki miły pomidorek..."

Awatar użytkownika
Stanno
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2016 10:10
Lokalizacja: Oberbayern

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Stanno » 20 wrz 2016 13:49

Też miałem problem z logami, taki jak Adrasteja.
W konsoli wyskoczyło mi:
$.jStorage.storageAvailable()
false
$('html').hasClass('storage')
false
więc zrobiłem według zaleceń. Rzecz w tym, że nie mam teraz żadnych logów, np z wczoraj.
Da się to jakoś w ogóle odzyskać? :)

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 957
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Rafgart » 20 wrz 2016 21:20

Jesli localstorage jest wylaczony, to klient nie loguje.
Jesli historia przegladania zostanie usunieta, to rowniez i logi i nie da sie ich odzyskac.

Dodalem separator komend (znak do wyboru lub SHIFT ENTER) oraz poprawilem logowanie, bo lagowalo po calym dniu uzywania klienta.
Problem z zapisem logow do pliku jest zwiazany z najnowsza wersja Google Chrome, trzeba poczekac az naprawia.

Mungr
Posty: 5
Rejestracja: 15 gru 2015 19:08

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Mungr » 21 wrz 2016 13:06

Swietna robota z nowym klientem!

Czy mozna dodac linka w menu 'Mapy' do obecnej mapy? Pomogloby to troche w orientacji w terenie grajac przez telefon.
edit: i jeszcze byloby super jakby zagniezdzanie aliasow dzialalo

Awatar użytkownika
Talhar
Posty: 38
Rejestracja: 27 maja 2014 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Talhar » 22 wrz 2016 13:59

Od 2 dni mam taki problem z połączeniem.
Wbija tło grafiki oraz "Nawiązywanie połączenia". Po ok 30 sek wyskakuje taki komunikat:
"Nie udało się nawiązać połączenia. Powodem może być zamknięcie portu 12346 lub poprzez zablokowanie możliwości łączenia poprzez protokół Websocket."
Wczoraj miałem tak w domu na Mozilli, na IE zadziałało.
Dziś w pracy taki problem pojawił się na Mozilli, Chromie i IE.
Wiem, że jeszcze komuś taki błąd się pojawił.

Villon
Posty: 44
Rejestracja: 27 sie 2016 20:00

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Villon » 23 wrz 2016 15:33

Swietna zmiana w klienice na komórke - widac mapke!

Dzieki wielkie.

Intia
Posty: 14
Rejestracja: 07 lut 2016 23:45

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Intia » 23 wrz 2016 23:16

Talhar pisze:Od 2 dni mam taki problem z połączeniem.
Wbija tło grafiki oraz "Nawiązywanie połączenia". Po ok 30 sek wyskakuje taki komunikat:
"Nie udało się nawiązać połączenia. Powodem może być zamknięcie portu 12346 lub poprzez zablokowanie możliwości łączenia poprzez protokół Websocket."
Wczoraj miałem tak w domu na Mozilli, na IE zadziałało.
Dziś w pracy taki problem pojawił się na Mozilli, Chromie i IE.
Wiem, że jeszcze komuś taki błąd się pojawił.
Kto mnie zna, ten wie, że szczęście omija mnie szerokim łukiem.

Do tej pory podobny błąd wyświetlił mi się kilka razy, ale w nieco innej formie, bo nie na tle grafiki, a po odświeżeniu strony było wszystko dobrze i normalnie mogłam się zalogować. Teraz jednak zdarzyła mi się sytuacja identyczna do powyższej, tyle że utknęłam na bagnie... Całkiem dosłownie jak nie patrzeć. Skutek opłakany, a trochę szkoda, bo nie czuję się temu winna. Czy za takie coś jest szansa na cofkę postaci? Zgłosić błąd na Arce? I w ogóle z czym jest to związane? Ja korzystam z Chroma, na innych do tej pory nie miałam potrzeby sprawdzać.

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Oficjalny klient - skargi wnioski zazalenia

Post autor: Haern » 23 wrz 2016 23:31

Niestety, błędy wynikające z przeglądarki/połączenia/komputera/prądu/czynników zewnętrznych nie są podstawą do cofnięcia stanu postaci w przypadku jej śmierci.

ODPOWIEDZ