Imiona i Opisy.

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Krobelus
Posty: 113
Rejestracja: 25 mar 2009 12:39

Imiona i Opisy.

Post autor: Krobelus » 22 mar 2013 23:10

Witam,
Mój pomysł to możliwość zmiany opisu i imiona postaci z odpowiednimi ograniczeniami.
+ zmniejszenie ilości sekond'ów
+ nie tracimy czasu na "robienie" nowych postaci
+ możliwość rozpoczęcia nowego epizodu dla danej postaci
+ często zdarzało się, że gracze ze starymi bazami opisów atakowali bez pytania początkujące postacie, jeśli będą świadomi, że opisy się zmieniają to zaczną oceniać postacie a nie atakować z bind'ów

- postacie co Cie zapamiętały tracą Cie w pamięci - uważam to za minus ze względu na to, że robisz się nie widoczny dla swojego stowarzyszenia/znajomych a jak chcesz się ukrywać w kto przed wrogami to nie ma aktualnie problemu teraz.

Jak ma to działać:

1. Imiona
Możliwość zmiany u npca u którego masz pochodzenie. "( Wykorzystaniue odrazu npcy które są zakodowane)
Przekupienie npca - np 10 20 50 100 ? mithrylowych monet ( do wyboru przez wizów) . Po zmianie imiona blok na 1 rok.

2. Opis postaci.

Mozliwość zmiany jednego opisu postaci raz na 50 - 100 dni postaci tez u npca z pochodzenia - tutaj staz sie liczy postaci. Np. Tworzymy młodego jasnookiego elfa, po 50 dniach zmieniamy mu na dojrzalego jasnookiego elfa.

PS: Jeśli będzie zainteresowanie ze strony wizów, warto poszerzyć bazę opisów postaci - uważam, że jest uboga i często można spotkać postacie o podobnych opisach.

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Buluar » 23 mar 2013 11:10

Moim zdaniem pomysl daje szerokie pole do naduzyc.
Jestem kochajacym dobro pokurczem, ktory expi gdzies z elfami rok czasu robiac ultra poziom, po czym ide do enpeca w nuln, place worek zlota i staje sie niedobrym ogrem, mordujacym dla przyjemnosci?
To nie fair! No i co na to powiedza elfi koledzy?

Poza tym przy obecnych realiach stworzenie nowej postaci i osiagniecie nia poziomu pozwalajacego sie swobodnie poruszac po swiecie (kawal swiata/b.dosw) trwa calkiem przyzwoity czas.

Reasumujac, Twoj pomysl uwazam za slaby.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Krobelus
Posty: 113
Rejestracja: 25 mar 2009 12:39

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Krobelus » 23 mar 2013 22:53

Buluar pisze:Moim zdaniem pomysl daje szerokie pole do naduzyc.
Jestem kochajacym dobro pokurczem, ktory expi gdzies z elfami rok czasu robiac ultra poziom, po czym ide do enpeca w nuln, place worek zlota i staje sie niedobrym ogrem, mordujacym dla przyjemnosci?
To nie fair! No i co na to powiedza elfi koledzy?

Poza tym przy obecnych realiach stworzenie nowej postaci i osiagniecie nia poziomu pozwalajacego sie swobodnie poruszac po swiecie (kawal swiata/b.dosw) trwa calkiem przyzwoity czas.

Reasumujac, Twoj pomysl uwazam za slaby.
Pamiętajmy, ze ten ultra poziom nigdy nie trzyma się wiecznie a kara za zgon jest spora. A co do twojego przykładu, nie pisałem nic o zmianie rasy. Założyć sekonda, którego nikt nie bije i wyexpić nim ultra level też nie problem jak jesteś kochającym dobro pokurczem expiącym gdzieś z elfami.
Reasumując , Twój argument o nadużyciu oceniam †eż za bardzo słaby.

Augustin
Posty: 52
Rejestracja: 03 cze 2012 21:56

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Augustin » 23 mar 2013 22:58

E tam w sumie nie bylo, by takie zle. Zlo na dobra strone tez moze sie nawrocic.

Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.

Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag

Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.

No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.

Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Ravald » 24 mar 2013 01:19

Augustin pisze:E tam w sumie nie bylo, by takie zle. Zlo na dobra strone tez moze sie nawrocic.

Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.

Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag

Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.

No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.
Paliles cos przed pisaniem tej notki?

Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Fuggazi » 25 mar 2013 09:53

Ravald pisze:
Augustin pisze:E tam w sumie nie bylo, by takie zle. Zlo na dobra strone tez moze sie nawrocic.

Ale sadze, ze lepiej bylo, by takie cos powiazac odrazu z kontem.

Dodatkowe rasy jak np: wampir, skaven, rycerz chaosu, mag
Nie wiem nowy zawód typu: mag

Kultysci MC, zmieniajacy opisy co jakis czas... No tego zakon, by nie przewidzial, a mozliwosci RPG spore.

No i nie dalo, by sie miec 2 kont. Bo np: progi do np rycerza chaosu byly, by wygorowane.
Paliles cos przed pisaniem tej notki?
Lepiej żeby tego Werbat nie czytał ;)
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec

Gość

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Gość » 26 mar 2013 12:20

Augustin to postać Piotra Żyły?

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Werbat » 30 mar 2013 23:02

Fuggazi pisze:Lepiej żeby tego Werbat nie czytał ;)
Przeczytałem, żałuję :(
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Trfog » 01 cze 2013 01:42

re up.

Nie napisales kropki na koncu swojego wpisu.

Awatar użytkownika
Thorffin
Posty: 62
Rejestracja: 05 lis 2012 20:08

Re: Imiona i Opisy.

Post autor: Thorffin » 01 cze 2013 09:47

Jedyny dobry pomysł, jaki pojawił się w pierwszym poście, to rozszerzenie bazy opisów do wyboru przy tworzeniu postaci. Tutaj jednak warto by było otrzymać informację zwrotną od Wizów, czy w ogóle warto to zgłaszać.

I widzę to w formie projektu, gdzie zgłaszamy różne shorty przez np. pół roku, a potem każdy gracz na Arce ma możliwość zmienić cały swój short.

ODPOWIEDZ