Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Ellax
Posty: 62
Rejestracja: 14 lis 2012 21:28

Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Ellax » 14 lis 2012 21:34

Proponuje wprowadzenie wierzchowcow na muda. Jak to widze?
Np. chodzenie piechota po traktach mogloby sporo bardziej meczyc, przez co mniej by sie oplacalo. Konno bylby to mniejszywysilek.
Po miescie zmeczenie byloby nieco mniejsze, a w budynku to juz standardowe.
Sadze, ze byloby to nietrudne do zakodowania. Ja sam nie znam sie na jezykach programowania, ale glupi nie jestem, wiem co jest mozliwe, a co nie. Moze fakt, ze gralem np. w Nightala, gdzie konie byly przekonal mnie do nich mocno.
Strasznie sie dziwie, ze przez te kilkanascie lat, ktore istnieje Arkadia wierzchowce sie nie pojawily w naszym swiecie.
Uwazam, ze jazda i walka konna dodalaby niesamowitego klimatu! Pomyslcie tylko, szanowni czarodzieje, jakies moznaby wyprawy uzadzac, walki rycerzy, gonce mogliby poczuc szybkosc pieknych koni wyscigowych...
Achh, rozmazylem sie. Naprawde warto je wprowadzic!
Zawsze musi być jakiś cel, żeby odczuwało się chęć.

Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 368
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Ilane » 14 lis 2012 21:52

Konie i magię! Że też nikt na to nie wpadł ;)
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479

Awatar użytkownika
Lubomira
Posty: 26
Rejestracja: 15 sie 2012 11:43

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Lubomira » 14 lis 2012 22:43

I jeszcze wódę, dziwki i lasery!

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Haern » 14 lis 2012 23:19

Dziwki i wóda są!

Ellax: Ilane chciał(a) powiedzieć, że ten pomysł był proponowany na przestrzeni tych kilkunastu lat dziesiątki jak nie setki razy. Jeśli miałby być zakodowany, to już zapewne by był. Tak samo wałkowane i proponowane i opisywane i chwalone były magia i łuki - i także się nie pojawiły.
Od strony technicznej zakodowanie tego wcale nie jest takie proste, żeby wszystko działało dobrze, zwłaszcza na skalę tak dużego muda jak Arkadia (w porównaniu do Nightala, gdzie zresztą konie były mocno pobugowane, zasyfione, niezbalansowane... ale tak, fajne:) ). I wymagałyby gruntownego rebalansu całego systemu oraz świata pod względem ciężaru, udźwigu i zmęczenia, nie mówiąc nawet o walce. Póki co są wozy, spełniające technicznie funkcję potencjalnych rumaków (choć oczywiście nie spełniające jej pod względem klimatu i niejakiej swobody).

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Zurwen » 15 lis 2012 08:50

Ależ konie i jeździectwo są zakodowane, co zresztą Rafgart wspominał w innym temacie ;)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Ellax
Posty: 62
Rejestracja: 14 lis 2012 21:28

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Ellax » 15 lis 2012 09:28

Hael,

skoro konie są zakodowane, czemu nie wprowadzono ich jeszcze na muda?
Chodzi o ten cały balans tak?
Przez te kilka lat dałoby się go już zakodować odpowiednio. Chyba nie trudno jest zrobić jakiegoś klona arkadii, gdzie można by to wszystko przetestować, a potem tylko podstawić zamiast tego, a pliki postaci skopiować do podstawionego muda. :)

Pozdrawiam, Ellax
Zawsze musi być jakiś cel, żeby odczuwało się chęć.

Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Merkava » 15 lis 2012 09:41

Z tego co wiem z jakiegoś powodu nie ma testowego worlda, wszystkie zmiany wprowadzane są na żywej tkance świata. Taka reforma wymagała by zamknięcia na jakiś czas MUDa (czego nikt z nas nie chce), zaowocowała by zapewne rebalansem ('znowu ch*je obcieli expowiska!'), bugami, cofkami ('ale jak to trzy dni gry w plecy?') a do tego nie wiadomo czy w ogóle by się udała. Gdyby implementacja jeździectwa była taka łatwa, wprowadzono by je wtedy kiedy padła taka propozycja, na początku lat 90tych.

Też żałuje, polatał bym na wyvernie... Albo czarnym pegazie... ;)

Moira
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2012 19:37

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Moira » 15 lis 2012 13:50

O raju ależ się młoda poczułam ;) No nic się nie zmieniło przez 10 lat ;)

I co tam wierzchowce! Domagam się wyspy Thanedd i Aretuzy! Jak będę umiała portal otworzyć to już mi wierzchowiec nie będzie potrzebny!

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Werbat » 16 lis 2012 01:30

Haern pisze:w porównaniu do Nightala, gdzie zresztą konie były mocno pobugowane, zasyfione, niezbalansowane...
Jak to? Mój ważył 30 gramów i był super!
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Wiśtaaa, Wiiiioooo! Czyli pomysł w sprawie wierzchowców.

Post autor: Gerdia » 16 lis 2012 11:21

Ale Wy jesteście niemili.
Kolega chciał zaproponować coś dla ogólnego dobra a Wy go tak brutalnie na ziemie sprowadzacie.

Ale światelkiem w tunelu jest fakt, że Werbat nikogo jeszcze w tym temacie nie pojechał :P

G. :twisted:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.

ODPOWIEDZ