Drobne pomysly

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Drobne pomysly

Post autor: Merkava » 30 sty 2013 03:39

Uzbieraj wóz urobku i napisz po Kupca żeby przyszedł.

Awatar użytkownika
Hiof
Posty: 100
Rejestracja: 25 gru 2011 20:33

Re: Drobne pomysly

Post autor: Hiof » 31 sty 2013 17:41

Zdaje sobie sprawe z takiej mozliwosci, jednak zglaszajac pomysl nie o to mi chodzilo.

Andacanvar
Posty: 30
Rejestracja: 16 paź 2012 18:38

Re: Drobne pomysly

Post autor: Andacanvar » 03 lut 2013 16:55

Proponowalbym wprowadzic zewnetrzne opisy zmeczenia,
np. Ktos ciezko dyszy/ pot leje sie z kogos strumieniami itd.
Jest to pomoc zarowno dla gracza, jak i prowadzacego druzyne.

Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Drobne pomysly

Post autor: Gerdia » 03 lut 2013 17:19

re up:
Mi się pomysł nie podoba. Nie chce, żeby moja postać była kodowo zmuszana do dyszenia, spadania czy czegoś takiego.
Drużyna sama powinna pilnować swojego zmęczenia. W każdej chwili można użyć odpowiedniej komendy 'sapnij/odetchnij' itp. lub poprostu poinformować prowadzącego o swoim zmęczeniu.

G. :evil:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Drobne pomysly

Post autor: Werbat » 05 lut 2013 14:06

Nazira pisze:Czy można by wprowadzić komendę "ugryz"? ;)

I przysłówek, którego strasznie mi brakuje "z rozmarzeniem".

Bardzo ślicznie proszę, bardziej o drugie niż pierwsze :D
Polecam ?zglos do takich rzeczy. Moje "brzydko" zakodowali w kilka dni.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 228
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Drobne pomysly

Post autor: Ralandil » 06 lut 2013 17:00

Górników z pewnością ucieszyłaby możliwość stawiania stempli. Takie rozwiązanie funkcjonowało na Barsawii. Ustawienie trzech stempli, pozyskanych przez ścięcie i ociosanie drzewa zapewniało bezpieczne kucie.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Drobne pomysly

Post autor: Herenvarno » 07 lut 2013 01:19

Ralandil pisze:Górników z pewnością ucieszyłaby możliwość stawiania stempli. Takie rozwiązanie funkcjonowało na Barsawii. Ustawienie trzech stempli, pozyskanych przez ścięcie i ociosanie drzewa zapewniało bezpieczne kucie.
Lub w miare bezpieczne. Stemple czasem pekały. (Nie wiem jak tu z gornictwem, nigdy mnie tam masochistyczno/samobojczo/wydobywczy rozrywek nie interesowal), Lecz czy w kopalniach nastepuja tgz "tąpniecia" spowodowane zbyt wielka iloscia wybranego urobku na ponizszych pokladach (ktore to powinny byc zasypywane/zalewane piachem+zwirem+wodą)?
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!

Fantaji
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2011 06:20

Re: Drobne pomysly

Post autor: Fantaji » 07 lut 2013 02:44

Ralandil pisze:Górników z pewnością ucieszyłaby możliwość stawiania stempli. Takie rozwiązanie funkcjonowało na Barsawii. Ustawienie trzech stempli, pozyskanych przez ścięcie i ociosanie drzewa zapewniało bezpieczne kucie.
Nie wiem jak to wygląda na Barsawii, ale mam wrażenie, że stemple sprawią, że nagle zacznie kopać sporo osób idlujących przez większość czasu, a prawdziwi zapaleńcy, którzy teraz najbardziej cieszą się z kopania zaczną uznawać to zajęcie za zbyt nudne.

Lepszym i wystarczającym do szczęścia rozwiązaniem byłoby wyeliminowanie zawałów, przed którymi nie da się uciec:
1) rozwiązanie problemu, gdy ktoś wchodzi do kopalni po komunikacie ostrzegającym,
2) zawały jednoczesne na wszystkich lokacjach, które obejmują (wyeliminowanie sytuacji gdy w tym samym czasie pojawia się informacja o odcięciu jedynej drogi ucieczki i o tym, że zaraz będzie zawał)
3) wydłużenie minimalnego czasu pomiędzy komunikatem ostrzegającym, a zawałem do takiego, w którym przeciętna osoba jest w stanie wpisać "przestan" + drogę do wyjścia + 1 sekunda na reakcję (aliasy powinny być udogodnieniem, a nie jedyną szansą na przeżycie).

Z tym, że piszę to tylko jako odpowiedź na post Ralandila, mnie tam się już wystarczająco podoba tak jak jest (tylko krzyk górniczy bardzo bym chciała, żeby działał).
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."

Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Drobne pomysly

Post autor: Herenvarno » 07 lut 2013 05:17

Ponoc dziala :D
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 228
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Drobne pomysly

Post autor: Ralandil » 07 lut 2013 11:03

Możliwe, że dzięki stemplom więcej osób będzie się zajmować górnictwem i bardzo dobrze. Rozwiązanie musi być grywalne i sprawiać przyjemność. W tej chwili na podstawie pojawiających się opinii można powiedzieć, że jest to jedynie zajęcie dla masochistów, kogoś zupełnie nieprzejmującego się zgonami. Prawdziwych zapaleńców nuda nigdy nie dopadnie, a nowe osoby szybko się wykruszą jeśli będą to robić bez przekonania.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

ODPOWIEDZ