Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ravald » 29 lis 2012 09:21

Ulik pisze:Tu się akurat zgodzę, bo dawn temu zginąłem w ten sam spsób (ale tu ładnie, kwiatki, motylki, pląsanie boso po porannej rosie... jeden krok i zgon). Nie dość, że wpada sie 'z nienacka' to jeszcze wyjście jest na innej lokacji (do dziś nie wiem której).

W takich przypadkach faktycznie przydałoby się ostrzeżenie jakieś, kawalek opisu sugerujacy, że coś może być nie tak, albo chociaz szybka droga wyjścia typu 'gora'.

I od razu mała uwaga, że to wszystko jest bazowane na doświadczeniach zdobytych pare lat temu, może teraz się tam conieco zmieniło.
Bazujac na doswiadczeniach zdobytych wczoraj, niewiele sie zmienilo. Bach, posadzka usuwa sie spod stop, nagle jestem "w jeziorze", brak widocznych kierunkow wyjscia.

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Miuosh » 29 lis 2012 09:28

Ravald pisze:
Ulik pisze:Tu się akurat zgodzę, bo dawn temu zginąłem w ten sam spsób (ale tu ładnie, kwiatki, motylki, pląsanie boso po porannej rosie... jeden krok i zgon). Nie dość, że wpada sie 'z nienacka' to jeszcze wyjście jest na innej lokacji (do dziś nie wiem której).

W takich przypadkach faktycznie przydałoby się ostrzeżenie jakieś, kawalek opisu sugerujacy, że coś może być nie tak, albo chociaz szybka droga wyjścia typu 'gora'.

I od razu mała uwaga, że to wszystko jest bazowane na doświadczeniach zdobytych pare lat temu, może teraz się tam conieco zmieniło.
Bazujac na doswiadczeniach zdobytych wczoraj, niewiele sie zmienilo. Bach, posadzka usuwa sie spod stop, nagle jestem "w jeziorze", brak widocznych kierunkow wyjscia.
Zgłoś na Arce z prośbą o cofkę. Opisz dokładnie całą sytuację. Pewnie nic z tego nie będzie, ale płacz na forum nie da nic na 100%. Generalnie jest teraz tendencja do zmieniania lokacji 'z dużym prawdopodobieństwem zgona', więc może przynajmniej uratujesz zad kolejnemu podróżnikowi.
Ogre!

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Trfog » 29 lis 2012 09:52

Czy to nie przesada, ze woz, ktory ma, prawdopodobnie, sluzyc do transportowania ekwipunku etc., sluzy jako magazyn i schowek gildiowy ze sprzetem obok expowiska? Taki magazyn, ktorego nie mozna okrasc, bo 12 ogrow boi sie jednego mezczyzny z batem?

Panowie..? :(

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Buluar » 29 lis 2012 10:26

Ano obecnie wozy sa nawet lepsze od statkow korkow, ktore w odpowiednich warunkach mozna spalic.
Nie lepiej dla grywalnosci byloby stworzenie jakiegos systemu obrony i lupienia wozow? Przykladowo wynajecie wozu z paroma najemnikami do jego obrony. Dla 2-3 napastnikow byloby to nie do przejscia, ale powiedzmy 7 spokojnie lupiloby taki woz.

Generalnie placzecie, ze zli nic nie robia tylko morduja biednych niezainteresowanych pk, a jak jest mozliwosc stworzenia im jakiegos alternatywnego zajecia i wyzwania w postaci napadow na wozy, no to rozwiazywane jest to na zasadzie pocalowania w klamke.

Tak, tak, wiem, jak bedzie mozliwosc rabowania wozow to nikt nie bedzie ich wynajmowal itp. itd.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Trfog » 29 lis 2012 11:10

Niech se wynajma ten woz, ida po ten sprzet na wsiowe, a pozniej go zabiora z powrotem. A nie, ze on stoi tam pare dni nie do ruszenia, bo typ ma bat i odstrasza watache ogrow, czy kogokolwiek innego.

To jest wybitnie chamskie wykorzystywanie przychylnosci wizow do pomyslu wozow. Chyba, ze TAK MA BYC, to bedzie oznaczalo kolejne nieporozumienie w systemie Arkadii. :)

Gothrin
Posty: 151
Rejestracja: 05 paź 2011 16:35
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gothrin » 30 lis 2012 10:20

Podpisuję się pod powyższymi. Dając immunitet woźnicy zabrano arce bardzo dużo ciekawego erpega. Najemnicy, płatna eskorta, transporty czy karawany kupieckie... Ech.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.

Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Merkava » 30 lis 2012 10:53

Wy nie pamiętacie że na początku dało się woźniców zabijać, ale okazało się to niegrywalne?

Goldfinger
Posty: 231
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Goldfinger » 30 lis 2012 11:20

Zmienić woźnicę na woźnicę z Drachen i problem się sam rozwiąże! (albo jego odpowiednik)

Korzystając z sytuacji 2 szybkie pytania z kategorii (urban legends):

- Podobno exp (zmiany poziomów) wolniej rośnie niektórym rasom. ? . Zawsze myslałem, że bezwzględny przyrost jest taki sam, co innego rozdzielanie na podcechy. edit dół: Nie, nie... to co piszesz wiadome. Ale to się przekłada na bezwzględny wynik ~nieznak. A mnie chodzi o ilość takowych na rase, żeby poziom skoczył.

- Czy jeśli mamy różne bronie jednoręczne z kategorii miecz,topór,maczuga,młot (wykluczam sztylety bo to inna bajka), to bronie które mają taką samą ocene skuteczności będą zadawać różne obrażenia? (nie mówie tu o walce ze stworami wrażliwymi na któryś z rodzajów obrażeń tylko pytam ogólnie).
Ostatnio zmieniony 30 lis 2012 12:34 przez Goldfinger, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Merkava » 30 lis 2012 11:38

Moje domniemania:

1. Rasy mają różny rozkład podcech. Mając więcej w bojówkach ma się wyższą wartość bojową, ergo elf na tym samym poziomie co ogr ma mniej w bojówkach więc minimalnie więcej expa dostaje. Inne czynniki mogą wpływać na efekt ostateczny, mówimy tu tylko i wyłącznie o różnicy 'rasowej'.

2. Twoje doswiadczenie i umiejetnosci podpowiadaja ci, ze jak na sztylet jest on srednio wywazony i wyjatkowo skuteczny.
Każdy rodzaj broni ma inny dmg bazowy i inny trak0. Zabójczy sztylet ma mniejszy dmg niż zabójczy miecz, ale dobrze wyważony sztylet ma lepszy hit niż dobrze wyważony topór. Nie wiem czemu wykluczasz sztylety, taka sama kategoria jak inne bronie. Ale dobrze - zabójczy miecz ma niższy dmg niż zabójczy topór ale będąc średnio wyważony ma lepszy hit niż średnio wyważony topór.

Silkathas
Posty: 50
Rejestracja: 28 mar 2009 16:36

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Silkathas » 30 lis 2012 18:14

Merkava pisze:Nie wiem czemu wykluczasz sztylety, taka sama kategoria jak inne bronie.
Sztylety mają "wbudowanego" wyższego skilla, w zamian za niższy dmg który zadają.
Stąd nie do końca taka sama kategoria jak mniemam.

Mając wszystkie skille od broni na jednym poziomie - weźmiesz do ręki miecz, do drugiej sztylet - sztyletem będziesz lepiej władać.

Zablokowany