Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 184
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gunnar » 27 maja 2013 11:15

Siv, ale ja mowie o mega tajnych projektach, ktorych odtajnienie by bylo kluczem do wspolpracy na linii gracz-wiz.
Otwarcie gildii, podpakowanie wymierajacych elitarek, zwrocenie wycofki zakonowi, mcobrony fanatykom, uberprzestraszania ztkom, itp. A nie jakies tam dodatkowe fajki albo inne pierdolki.

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Zurwen » 27 maja 2013 11:38

Paulie pisze:Czy to, ze arlekin, rycerze bretonscy i karawany kupieckie rozplywaja sie w powietrzu to blad, ktory nalezy zglaszac, czy nowy trend kodowania?

Re dol: Tez, ale nie tylko.
Pisz jeszcze bardziej ogólnikowo a na pewno ktoś Ci odpisze.

Dobry przykład:
To, że cośtam się dzieje gdzieśtam na Arkadii to błąd, który należy zgłaszać, czy nowy trend kodowania?
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Thornag » 27 maja 2013 11:47

Chodzi chyba o to co przy np Lorenzie mozna zauwazyc.

Po wycofanu sie z walki i powrocie na lokacje Lorenza nie widac, uciekl w krzaki ;)

Deli
Posty: 349
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Deli » 27 maja 2013 11:49

Z Lorenzem to zależy od tego, jak bardzo obijesz jego pomagierów.

Zdaje się, że zamysł kodera był taki, żeby się nie dało ich po jednym zabijać.

Podobnie jest u navajeros i innych, nowych, grupek mobów łażących/stojących po/na traktach lub okolicach.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 958
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Rafgart » 27 maja 2013 12:15

Gunnar pisze:Siv, ale ja mowie o mega tajnych projektach, ktorych odtajnienie by bylo kluczem do wspolpracy na linii gracz-wiz.
Otwarcie gildii, podpakowanie wymierajacych elitarek, zwrocenie wycofki zakonowi, mcobrony fanatykom, uberprzestraszania ztkom, itp. A nie jakies tam dodatkowe fajki albo inne pierdolki.
Zostana usuniete zawody elitarne, umiejetnosci beda spadac po odejsciu z gildii, ogrom zblansujemy cechy, lesnym nie zakodujemy zielonej kolczugi w kuzni, w kupcach po raz piaty zmienimy wladze, a ohmowi pozwolimy legitymowac kmy.
Teraz mozecie przejsc do realizacji wspolpracy na linii gracz-wiz.

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie » 27 maja 2013 12:19

Zurek: Twoj przyklad nie jest porownywalny z moimi, jako ze wiadomo gdzie i co sie dzieje. Nie podalem jednak okolicznosci, wiec juz spiesze z uzupelnieniem:

1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:

Kod: Zaznacz cały

Traim na gniadym przysadzistym koniu, dlugoreki ponury mezczyzna, Nortiv i Derhen podazaja na polnoc.
Dwukonny czerwony powoz wiozacy oschlego grubego kupca jedzie tuz za nimi.
## Ide: "n".
Skrzyzowanie ulic Nadbrzeznej i Zbozowej.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Najwyrazniej znikaja nie tylko przed bramami miast, ale tak po prostu.


Raf: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013 15:48 przez Paulie, łącznie zmieniany 1 raz.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 184
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gunnar » 27 maja 2013 12:37

Hola Hola, Rafgarcie.
O ile z kilkoma punktami oczywiscie sie zgadzam o tyle usuniecie zawodow elitarnych byloby gigantycznym bledem dla calego muda. Nic tak nie nakreca koniunktury jak kolejne kosmiczne wyniki wykrecane przez umy elitarne.
Poszedlbym nawet w strone elitarki dla mas. W kazdej gildii byloby stanowisko, ktore by takie umiejetnosci dostawalo. Stracic by je moglo tylko w bezposredniej walce wewnatrz gildiowej. Daloby to pole do popisu dla wszelakiej masci skrytobojcow, szpiegow, itp. Nagradzani by byli gracze, ktorzy spedzili dlugie godziny na oraniu swojego lvlu!

Edit1:
OCzywiscie walka i zabicie jest tutaj tylko przenosnia. Co prawda u ogrow, wybijanie sie i szefostwo najsilniejszego jest jak najbardziej OK, w MC np. taki tzeentch moglby przebiegle zlapac na idlu Dagjera i go uciupac zyskujac mega umy, to np. w gildiach pacyfistycznych mogloby chodzic o cos innego, np. u SIgmarow konkurs na najlepsza modlitwe do swojego boga, u halflingow wygrywa ten, kto zje najwiecej ciastek czy u elfow z lasu najlepsza solowka na flecie. Pomyslow jest multum.

Awatar użytkownika
Seren
Posty: 149
Rejestracja: 13 lut 2009 14:32

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Seren » 27 maja 2013 13:08

Nathaniel pisze:
Bam pisze: Nie wiem czy już odpowiadaliście na to pytanie, ale spytam, bo może zechcesz odpowiedzieć. Co stoi na przeszkodzie, żeby po komendzie 'cechy' pokazywały się epiki i nadludzie, a także co stoi na przeszkodzie, żeby je później móc ocenić dokładniej medytując?
Podbijam pytanie. Czy będzie kiedyś taka możliwość, by podczas medytacji widać było dokładnie ile podcech brakuje do nadludzia? I dalej - żeby widać było ile podcech ponad nadludzia się zrobiło? Ewentualnie czy istnieje szansa na dodanie jakichś dodatkowych cech (np. jestes legendarnie silny?)?

Edyta: Ewentualnie tak jak pisze niżej Buluar - przeskalowanie. Myślę, że wielu graczom ułatwiłoby życie (no mi milej by się expiło na wyższych poziomach, gdyby faktycznie było widać, że coś się zmienia poza postępami, a nie opierać się na przypuszczeniach lub niedokładnych wyliczeniach).
Dyskusja się potoczyła, a pytania jakby nie było.
Czy możliwe jest rozszerzenie informacji w medytacji o podceszki również na epikach i wyżej?
There must be some way out of here, said the joker to the thief
There's too much confusion, I can't get no relief
No reason to get excited, the thief, he kindly spoke
There are many here among us who feel that life is but a joke

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Miuosh » 27 maja 2013 14:29

w gildiach pacyfistycznych (...), np. u Sigmarow
LOL
Ogre!

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie » 27 maja 2013 14:42

Miuosh: Co by nie mowic, to maja najlepsze narzedzia do pacyfikacji. ;-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Zablokowany