Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Daggerro
Posty: 77
Rejestracja: 15 lut 2009 15:22

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Daggerro » 04 sie 2013 13:04

Loptak pisze:Daggerro:

Ja czerpie większa przyjemność z fajnych długich walk bez fragów, niż z zabicia pojedynczego gracza całą hordą. Nic nie wmawiam, każdy gra jak lubi:)
Ciesze sie ale powtarzam. Wychodzcie na nas 5 w 5 to wtedy powalczymy.
A nie zwolujecie kazdego kogo sie da i potem mowicie o pieknie walki jak jest was o kilku wiecej.

Awatar użytkownika
Einholt
Posty: 157
Rejestracja: 15 lut 2009 15:29

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Einholt » 04 sie 2013 13:07

Araf blagam Cie wklej logi z autoszarza. Bo kazdy moze rzucic oskarzenie bez jakiekolwiek podstawy.

Co do tematu, tak mi sie wydaje, ze sprawy popsuly sie w momencie zmian w expie. Kiedys expa bylo pelno wszedzie, wilki, niedzwiedzie, krasne, trolle cokolwiek sie bilo expa szalo zawsze duzo. Wtedy to nie bylo zal firstem zwiedziac, walczyc w duzych grupach bo jak sie padlo starczyly 2-3 tyg (zaleznie od lvlu) i zgon byl odrobiony. Obecnie taki Throg pewnie w rok nie odrobi. Sadze, ze w tamtym mniej wiecej okresie stosunki miedzyludzkie na Arkadii ulegly znacznemu pogorszeniu.

Miggh
Posty: 14
Rejestracja: 22 lip 2013 10:47

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Miggh » 04 sie 2013 13:08

Popieram Daggerra w części tego co napisał.

Zamiast dawać broń z trucizną powinny być jakieś flaszeczki z nią które sobie możesz nałożyć na dowolna ( niemagiczną ) broń i tyle.

Nie wiem na ile starcza na trucizna na tych skavenskich sztyletach ale mam nadzieje ze nie ma tam za dużo ładunków jednak..sama w sobie jest przegięta pod względem długości trwania, zresztą ta druga oślepiająca też jest trwa za długo.

Generalnie to coś w dobrą stronę zmierza bo ciekawiej zaczyna być.
Chciałbym podziękować w tym miejscu za zmianę w pewnym magiku, który przestaje specować po 24h od zdobycia - i chociaż zapewne wynika to z błędu i za częstego grzebania w samym owym magicznym przedmiocie - to jest moim zdaniem dokładnie tak jak powinno być.
Masz magiczną broń i ograniczoną ilość speców z niej i tyle- magiki same w sobie są i tak już bardzo przegięte bez specy nawet.

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Buluar » 04 sie 2013 13:09

Z tym expianiem to sie zgadza - ja dopiero niedawno skonczylem odexpiac zgon od Grunga w szacie.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Tharr
Posty: 16
Rejestracja: 14 cze 2013 18:27

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Tharr » 04 sie 2013 13:14

Panadol

Jesli jestesmy w temacie logow i zgloszen, to ciekawe, ze na 1 dniowego czy tam 1 tygodniowego a moze nawet 1 miesiecznego seka noname, wizowie interweniuja po 15m. Natomiast zgloszenia o auto szarzy wiadomo kogo od kilkunastu osob z roznych stowarzyszen milcza i nabieraja wody w usta. Temat szarzy, autoszarzy nie istnieje dalej niz w zgonach mutantow, tak bylo i bedzie. To temat Tabu przez duze T. Pamietam tez Twoje zale odnosnie szarzy czy je tez powinienem przytoczyc by byc wiarygodnym?

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Loptak » 04 sie 2013 13:34

Daggerro:

Szanse były nie równe 5 na 5:) (1 gp 2 x wiele, 1 bez maxa zawodu, sztylet:P)
Więc wsparcie musiało być.
Mimo wszystko dzięki za walki, poczekamy aż zbalansują trute i się pobijemy znowu:)
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Awatar użytkownika
Throg
Posty: 19
Rejestracja: 10 wrz 2010 02:11

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Throg » 04 sie 2013 16:49

Jesli chcesz fajnych walk to nie wychodzcie na nas 5 w 8 bo przeciez wtedy nie ma piekna tylko kazdy kombinuje jak moze.
Arkadia to nie jest mecz pilkarski gdzie zaczynamy 11 na 11, a gdy trzech dostanie czerwona kartke to walka sie konczy przegrana. Do tej pory wypowiadales sie calkiem sensownie i spokojnie, wiec nie rozumiem po co ulegac emocjom. Zaatakowaliscie wczesniej Nuln, mieliscie wtedy znaczaca przewage liczebna, zabiliscie Bianika. Ja probowalem za wszelka cene zorganizowac obrone miasta, a pozniej przeniesc walki poza nie. Traktujmy arke jak fajna przygode, bo wydaje mi sie ze takich dlugich i fajnych walk jak wczoraj dawno nie bylo. Nie wiem czemu od razu sie klocicie, gz udanej akcji a co do cofki to nawet do glowy mi nie przyszlo ze moglbym ja dostac.

Pozdrawiam uczestnikow wczorajszej akcji,
M.

Daggerro
Posty: 77
Rejestracja: 15 lut 2009 15:22

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Daggerro » 04 sie 2013 17:44

Throg:

Jedyne co napisalem to to, ze przy mocno nierownych skladach ciezko mowic o pieknych i dlugich potyczkach - niezbyt rozumiem w jaki sposob to pokazuje moje emocje czy tez gdzie tu jest klotnia.
Wydaje mi sie, ze to po prostu oczywiste.

Do nastepnego.

Ulav
Posty: 318
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Ulav » 04 sie 2013 18:33

Przepraszam płaczkow(Nie plakac na trute bo was zniszcze) za OT:

Dzieki za oddanie jasniaczka. Co prawda miejscowka nieoczekiwana, ale lubie niespodzianki.

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie » 04 sie 2013 20:30

Musze Cie rozczarowac Pipku, ale wszystkie rzeczy, o ktore gildie z serca imperium podnosily raban w ostatnim czasie zostaly uciete. Wiec niestety i to czeka trutki zapewne, a szkoda. Chociaz z drugiej strony, o ile fajniejsze bylyby naprawde silne trucizny, wytwarzane przez jakiegos alchemiko-zatruwacza z produktow zdobytych z jadowitych monstrow przez mysliwego, a mozliwe do nasaczenia kazdej broni siecznej/klutej.

Swoja droga rozumiem, ze elitarki bronia swoich umow. To naturalne. Ale plakanie na kazda rzecz, ktora pozwala waszym wrogom nawiazac nieco "rowniejsza" ( :mrgreen: ) walke, a w tym przypadku dostepna dla wszystkich, jest po prostu smieszne.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Zablokowany