Nowe, lepsze placze na Magów

Archiwum zamkniętych tematów.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Buluar » 03 cze 2013 16:24

Re up:

Z uporem maniaka powtorze sie po raz kolejny: skoro akceptujemy ogry w ohemie, to dlaczego nie akceptujemy ogrow w komandzie?

A co do ohm i km to zdaje sie, ze juz szarpalismy sie na forum o kwestie ich dublowania sie.
Warianty sa dwa, przy wykorzystaniu opisow jakie juz sa gotowe:
- zrobic z ohm-u elitarny klub, do ktorego mieszkancy mahakamu mogliby przystepowac,
- wywalic km, a o ich opisy wzbogacic pochodzeniowke.

W zwolniony w ten sposob slot, mozna byloby wkoncu zakodowac nilfgard! :mrgreen:
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Paulie » 03 cze 2013 18:39

Przypominam sie:
Paulie pisze:Zurek: Twoj przyklad nie jest porownywalny z moimi, jako ze wiadomo gdzie i co sie dzieje. Nie podalem jednak okolicznosci, wiec juz spiesze z uzupelnieniem:

1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:

Kod: Zaznacz cały

Traim na gniadym przysadzistym koniu, dlugoreki ponury mezczyzna, Nortiv i Derhen podazaja na polnoc.
Dwukonny czerwony powoz wiozacy oschlego grubego kupca jedzie tuz za nimi.
## Ide: "n".
Skrzyzowanie ulic Nadbrzeznej i Zbozowej.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Najwyrazniej znikaja nie tylko przed bramami miast, ale tak po prostu.
dodajac za kolejny przyklad druzyne z Profesorem. Po wyjsciu z lokacji, gdy jeszcze ktorys z nich zyje, po prostu znikaja.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Awatar użytkownika
Awram
Posty: 5
Rejestracja: 21 lis 2012 12:10

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Awram » 03 cze 2013 23:33

Kod: Zaznacz cały

Gosciniec.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
W duzym kupieckim karawanie siedzi siwiejacy muskularny mezczyzna.
Duzy kupiecki karawan.
Iggav, mlody jasnowlosy mezczyzna, lysy przysadzisty mezczyzna i Traim na gniadym przysadzistym koniu.
> s

Gosciniec.
Zamkniete wrota prowadzace na poludnie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
> 
Traim na gniadym przysadzistym koniu, Iggav, mlody jasnowlosy mezczyzna i lysy przysadzisty mezczyzna przybywaja z polnocy.
Duzy kupiecki karawan wiozacy siwiejacego muskularnego mezczyzne przyjezdza tuz za nimi.
Otoczony przez ludzi duzy kupiecki karawan wjezdza do miasta.
Oni nie wyparowują magicznie, po prostu wjeżdżają do danego miasta ;)

Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Zurwen » 03 cze 2013 23:36

Paulie pisze:Przypominam sie:
Paulie pisze:Zurek: Twoj przyklad nie jest porownywalny z moimi, jako ze wiadomo gdzie i co sie dzieje. Nie podalem jednak okolicznosci, wiec juz spiesze z uzupelnieniem:

1.) Druzyna paca arlekina, jeden musi uciec, druzyna zostaje. Npc wybiega za uciekinierem, jednak juz nie wraca, ba nawet nie zostaje tam gdzie pogonil - nie ma go juz wcale.
2.) Rycerze bretonscy jezdza miedzy Quenelles, a promem w polnocej Bretonii. Kiedy dojada do promu to rowniez znikaja, zamiast zawrocic, rozbic jakis oboz czy cokolwiek innego.
3.) Karana kupiecka, ktora ochrania Traim jezdzi po calym Isthar. Gdy do jezdza do bram miasta (nie wiem czy wszystkich, na pewno Novigradu) rowniez wyparowuje.
EDIT:

Kod: Zaznacz cały

Traim na gniadym przysadzistym koniu, dlugoreki ponury mezczyzna, Nortiv i Derhen podazaja na polnoc.
Dwukonny czerwony powoz wiozacy oschlego grubego kupca jedzie tuz za nimi.
## Ide: "n".
Skrzyzowanie ulic Nadbrzeznej i Zbozowej.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Najwyrazniej znikaja nie tylko przed bramami miast, ale tak po prostu.
dodajac za kolejny przyklad druzyne z Profesorem. Po wyjsciu z lokacji, gdy jeszcze ktorys z nich zyje, po prostu znikaja.
Jeżeli zgłosiłeś błąd i nie zostało nic od tego czasu zmienione, to nie ma błędu. Proste ;)

Co do KM i OHM - jak tak dalej będziecie trzymać chłopaki (i dziewczyny), to problem się sam rozwiąże w iście CKNowym stylu, jak wspomniał Mistrz Rafgart ;)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Gość

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Gość » 04 cze 2013 00:06

Zurwen pisze:Co do KM i OHM - jak tak dalej będziecie trzymać chłopaki (i dziewczyny), to problem się sam rozwiąże w iście CKNowym stylu, jak wspomniał Mistrz Rafgart ;)
To znaczy zastąpicie obecne władze gorszymi? :P

Lepiej pokombinujcie jak zrobić z nich jedna gildię z jednym szefem odpowiedzialnym za całość.
Skoro Zakon może mieć rycerzy i strażników, Raugeny - gladiatorów i gwardzistów, Skelligańczycy - flotę korsarską i flotę jarla, to mahakamczycy klanowych i hufcowych w jednej gildii :ugeek:

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Coronius » 04 cze 2013 10:21

Skasować KM i OHM, zakodować kopalnię dla gnomów!

Torgen
Posty: 389
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Torgen » 04 cze 2013 11:44

Skasowac wszystko! Potem zakodowac wszystko!

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Coronius » 04 cze 2013 15:51

Jakie wszystko? Bez elitarek.

Janis
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2010 01:42

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Janis » 04 cze 2013 23:57

Jestem najmniej odpowiedzialną do pisania w tym temacie i o tych tematach, o których tu piszecie. ALE!

Co do ogra w OHMach, to dla mnie jest to metafora do sytuacji, jaka wydarzyła się w prawdziwym świecie, a mianowicie - Niedźwiedź Wojtek w armii :)

Tutaj więcej szczegółów, a najlepiej przeczytać całą książkę, którą znajdziecie w bibliotekach tak myślę.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojtek_(ni ... ied%C5%BA)

Maskotki w drużynie, to maskotki. ;p

Pozdrawiam i już się nie udzielam.

Awatar użytkownika
Irelia
Posty: 55
Rejestracja: 18 lut 2013 10:26
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowe, lepsze placze na Magów

Post autor: Irelia » 05 cze 2013 00:34

Ten ogr to bardziej kapitan niż maskotka.
Irelia, Niesmiala Pakerka z Miejskiej Silowni, czlowiek.

Zablokowany