CMUD
Re: CMUD
Witam
Dzieki działa a nie da sie tego zmienic globalnie ? troche tych triggerow mam szczegolnie z GPS-em
po zmianach do tego triggera z okna wali doszla taka linijka tektu
{
#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}
i od momentu jak ona się pojawiła pojawił się też problem z tymi triggerami
jak zmienię tą linijkę z sayp na zwykle say
{
#say %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}
to działa dobrze ale linijki na ekranie gry nie jedna pod druga tylko z odstepami
Postawny wymalowany hobgoblin jest ledwo zywy. Atakujesz go.
Postawny wymalowany hobgoblin umarl.
Zabiles postawnego wymalowanego hobgoblina.
Woda zdaje sie powoli plynac na polnoc.
Dzieki działa a nie da sie tego zmienic globalnie ? troche tych triggerow mam szczegolnie z GPS-em
po zmianach do tego triggera z okna wali doszla taka linijka tektu
{
#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}
i od momentu jak ona się pojawiła pojawił się też problem z tymi triggerami
jak zmienię tą linijkę z sayp na zwykle say
{
#say %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}
to działa dobrze ale linijki na ekranie gry nie jedna pod druga tylko z odstepami
Postawny wymalowany hobgoblin jest ledwo zywy. Atakujesz go.
Postawny wymalowany hobgoblin umarl.
Zabiles postawnego wymalowanego hobgoblina.
Woda zdaje sie powoli plynac na polnoc.
Re: CMUD
Kod: Zaznacz cały
$msg = %json(%0)
#if (%len($msg.text) > 4) {
$text = %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}
Globalnie chyba nie da się zmienić, wyszukałbym na drzewie wszystkie #print i po kolei otwierał triggery, wyszukiwał i zamieniał (ctrl+h) #print na #sayp.
Re: CMUD
To ja jeszcze do mapy pytanie dorzucę. Jak w Cmudzie rozwiązaliście problem płynnego przechodzenia przez wrota w miastach?
Trueno de Karak Varn fortaleza.
Niechaj broda twej matki długo ogląda piękno tego świata,
a kilof twój zgniata skałę przez długie lata.
Niechaj broda twej matki długo ogląda piękno tego świata,
a kilof twój zgniata skałę przez długie lata.
Re: CMUD
Re: CMUD
Albo domyslną komendą do otwierania bram, jest jeszcze mozliwosc dodania bindu do roomu.
Istnieją też jescze inne możliwości, lecz już trochę bardziej skomplikowane, gdyż wymagają dodatkowego skryptu kontrolującego by gracz nie otwierał bram nieświadomie.
Istnieją też jescze inne możliwości, lecz już trochę bardziej skomplikowane, gdyż wymagają dodatkowego skryptu kontrolującego by gracz nie otwierał bram nieświadomie.
他に方法はありません
Re: CMUD
Czy możesz pokazac zakładke "exits' w 'properties' tej lokacji z bramą?
Vyrg pisze: ↑11 lut 2019 19:11
Kierunkiem uzupelnionym o komende. O tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d019f8339f9d8b89
Trueno de Karak Varn fortaleza.
Niechaj broda twej matki długo ogląda piękno tego świata,
a kilof twój zgniata skałę przez długie lata.
Niechaj broda twej matki długo ogląda piękno tego świata,
a kilof twój zgniata skałę przez długie lata.
Re: CMUD
Poprostu tak:Gromowlad pisze: ↑12 lut 2019 18:33 Czy możesz pokazac zakładke "exits' w 'properties' tej lokacji z bramą?
Vyrg pisze: ↑11 lut 2019 19:11
Kierunkiem uzupelnionym o komende. O tak:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d019f8339f9d8b89
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0e4f432c722fe029
Re: CMUD
Hej.
Probuje z bolem przeniesc sie ze starenkiego zmuda na cmuda, ale ogrom zmian w skladni mnie rozwala.
Moze ktos mi wytlumaczyc, dlaczego trigi takiego typu jak ponizej nie dzialaja w cmudzie.
Albo chociaz
Mam cale mnostwo triggerow opierajacych sie na wychwytywaniu fraz z uzyciem (*) i podpisywaniu je w zmienne albo wyswietlaniu je za pomoca #show albo #say. Nie dziala nic mi z tego na cmudzie i nie mam pojecia o co chodzi. Z gory dziekuje za wskazowki.
Probuje z bolem przeniesc sie ze starenkiego zmuda na cmuda, ale ogrom zmian w skladni mnie rozwala.
Moze ktos mi wytlumaczyc, dlaczego trigi takiego typu jak ponizej nie dzialaja w cmudzie.
Kod: Zaznacz cały
trigger pattern "Jestes (*), (*) oraz (*)."
@jaki1 = %1
@jaki2 = %2
@jaki3 = %3
Kod: Zaznacz cały
trigger pattern "Jestes (*), (*) oraz (*)."
#show %2