Blowtorch
Re: Blowtorch
Jesli Dan wam dal skrypty,a zakladam ze tak, skoro wspominacie o status barach i mapie to dostosowanie ich do ekranu telefonu jest mordega ktora przechodze za kazdym razem kiedy zmieniam telefon na nowy (mam juz wprawe wiec opanowalem to dosc dobrze )
Nie pamietam ile czasu spedzilem nad budowa malego obszaru mapy ale ze wzgledu na kompletny brak dokumentacji jest ciezko... Calosc jest zapisana w bazie sqllite3 o nazwie 'mapper-db' - sama struktura bazy jest bardzo rozbudowana i 80% rzeczy ktore trzeba skonfigurowac jest nieprzydatne na arkadii, natomiast konfiguracja ustawien ekranu (podzial na okna) znajduje sie w 'config' w czesci chronionej OS (bez root'a sie nie wejdzie tam)
Status bary sa stosunkowo proste, calosc tj. podzial na okna, mapper etc. jest obslugiwana przez layout_manager_ui.
Podstawa jest wlaczenie GMCP w BT zeby cokolwiek wiecej dzialalo oraz nalezy dokonfigurowac odpowiednie cap'y w skryptach.
BT zostal napisany pod konkretnego mud'a, ktory poza GMCP wystawia po czesci API, wiec dostosowanie BT do gry w arkadie bez napisania wlasnego kodu i paru przerobek moze byc niekiedy prawie niemozliwe :> mowie tu o czyms wiecej niz buttony/aliasy/triggery etc.
Bardzo fajny feature ktory jest zalaczony przez Dan'a to autoupdater, a wlasciwie kawalek kodu w java do polaczenia z serwerem www i zassaniem plikow z niego jest to jedna z najlepszych rzeczy, ktore tam sa i ktorej systematycznie uzywam - robisz poprawke w skryptach klikasz update i kazdemu samo sie aktualizuje - i wszyscy maja zbiezna wersje skryptow :>
Osobiscie nie udostepniam ani wlasnych skryptow (poza kilkoma beta testerami :>) ani mapy.
/G.
Nie pamietam ile czasu spedzilem nad budowa malego obszaru mapy ale ze wzgledu na kompletny brak dokumentacji jest ciezko... Calosc jest zapisana w bazie sqllite3 o nazwie 'mapper-db' - sama struktura bazy jest bardzo rozbudowana i 80% rzeczy ktore trzeba skonfigurowac jest nieprzydatne na arkadii, natomiast konfiguracja ustawien ekranu (podzial na okna) znajduje sie w 'config' w czesci chronionej OS (bez root'a sie nie wejdzie tam)
Status bary sa stosunkowo proste, calosc tj. podzial na okna, mapper etc. jest obslugiwana przez layout_manager_ui.
Podstawa jest wlaczenie GMCP w BT zeby cokolwiek wiecej dzialalo oraz nalezy dokonfigurowac odpowiednie cap'y w skryptach.
BT zostal napisany pod konkretnego mud'a, ktory poza GMCP wystawia po czesci API, wiec dostosowanie BT do gry w arkadie bez napisania wlasnego kodu i paru przerobek moze byc niekiedy prawie niemozliwe :> mowie tu o czyms wiecej niz buttony/aliasy/triggery etc.
Bardzo fajny feature ktory jest zalaczony przez Dan'a to autoupdater, a wlasciwie kawalek kodu w java do polaczenia z serwerem www i zassaniem plikow z niego jest to jedna z najlepszych rzeczy, ktore tam sa i ktorej systematycznie uzywam - robisz poprawke w skryptach klikasz update i kazdemu samo sie aktualizuje - i wszyscy maja zbiezna wersje skryptow :>
Osobiscie nie udostepniam ani wlasnych skryptow (poza kilkoma beta testerami :>) ani mapy.
/G.
Re: Blowtorch
Ja nie mam nic, prawda jest taka że sama nie wiem od czego zacząć.
Jeżeli powstaje projekt to super, dla mnie wystarczył by jakiś poradnik jak to przegryźć. Żeby korzystać z pełni mocy.
Jeżeli powstaje projekt to super, dla mnie wystarczył by jakiś poradnik jak to przegryźć. Żeby korzystać z pełni mocy.
Re: Blowtorch
hym projekt to juz sie skonczyl w sumie rozmawialem z Danem nad przyszloscia BT i poki co raczej nie ma planow na dalszy rozwoj, powod oczywisty - brak czasu, oraz ogromny dlug technologiczny. Musialby napisac to od nowa a po co skoro u niego dziala ?
Od czego zaczac ? Od nauki programowania w LUA chyba ze chcesz sie ograniczyc do podstaw czyli buttony/aliasy/triggery/button set'y etc.
Kiedy bylo forum ale zostalo skompromitowane i Dan je wylaczyl, proboje go naklonic zeby je zreanimowac ale jak bedzie nie wiem. Tam bylo mase przykladow co i jak robic. Takze poradnika nie ma, zreszta jedyna dokumentacja jest na stronie projektu BT - uboga, i do wersji 1.3 ale zawsze cos
Chyba ze znajda sie chetni prowadzenia dyskusji technicznej tu, tak jak w przypadku cMUD'a/zMud'a/TF'a czy innego Mudleta
Z pelni mocy to jedynie mozna skorzystac majac kod BT, jak na razie Dan nie chce go udostepnic ;( chociaz nie pytalem czy nie chce sprzedac
Jak dla mnie najlepszym rozwiazaniem byla by opcja polaczenia ssh, wtedy UI z BT a oskryptowanie z TF'a - polaczenie idealne...
/G.
Od czego zaczac ? Od nauki programowania w LUA chyba ze chcesz sie ograniczyc do podstaw czyli buttony/aliasy/triggery/button set'y etc.
Kiedy bylo forum ale zostalo skompromitowane i Dan je wylaczyl, proboje go naklonic zeby je zreanimowac ale jak bedzie nie wiem. Tam bylo mase przykladow co i jak robic. Takze poradnika nie ma, zreszta jedyna dokumentacja jest na stronie projektu BT - uboga, i do wersji 1.3 ale zawsze cos
Chyba ze znajda sie chetni prowadzenia dyskusji technicznej tu, tak jak w przypadku cMUD'a/zMud'a/TF'a czy innego Mudleta
Z pelni mocy to jedynie mozna skorzystac majac kod BT, jak na razie Dan nie chce go udostepnic ;( chociaz nie pytalem czy nie chce sprzedac
Jak dla mnie najlepszym rozwiazaniem byla by opcja polaczenia ssh, wtedy UI z BT a oskryptowanie z TF'a - polaczenie idealne...
/G.
Re: Blowtorch
Ten Dan to jakby jakaś mistyczna postać co najmniej Mnie by wystarczyła do szczęścia mapka główna na tym etapie , będę kombinować. Dzięki za info
Which would be worse - to live as a monster?
Or to die as a good man?
Or to die as a good man?
Re: Blowtorch
nie mistyczna postac to Dan Block tworca programu BlowTorch
Re: Blowtorch
No dobra ale czy bez tej tajemnej wiedzy można coś tam porobić czy generalnie lipa?
Re: Blowtorch
mapy nie zrobisz, status barow nie zrobisz,
z mala pomoca ogarniesz zaawansowane triggery i funkcje, moze cos z gmcp np. roze wiatrow - to dosc proste.
fajne i proste sa button sety,
nie wiem co chcesz konkretnie ? - mapy i status bar'ow jak juz pisalem nie zrobisz samodzielnie :/
/G.
z mala pomoca ogarniesz zaawansowane triggery i funkcje, moze cos z gmcp np. roze wiatrow - to dosc proste.
fajne i proste sa button sety,
nie wiem co chcesz konkretnie ? - mapy i status bar'ow jak juz pisalem nie zrobisz samodzielnie :/
/G.
Re: Blowtorch
Najbardziej by mnie interesował status bar albo chociaż wyciągnąć hp z gcmp żeby nie musieć spamowac 'k' oraz info jak dodać pusta linie.
Pokolorowanie tekstu w subie też by było niezle.
I pewnie jeszcze z 20 innych rzeczy które mi wpadną podczas grania.
Pokolorowanie tekstu w subie też by było niezle.
I pewnie jeszcze z 20 innych rzeczy które mi wpadną podczas grania.
Re: Blowtorch
cos takiego?
https://www.vrankom.com/s7/bt/gmcp_statusbar.png
statusbar jest feedowany z gmcp, ale moze byc tez szybciej z trigerow gmcp mialo jakiegos laga chyba 1 sek ?
zolte komunikaty to tylko debug do wylaczenia ;D
https://www.vrankom.com/s7/bt/gmcp_statusbar.png
statusbar jest feedowany z gmcp, ale moze byc tez szybciej z trigerow gmcp mialo jakiegos laga chyba 1 sek ?
zolte komunikaty to tylko debug do wylaczenia ;D
Re: Blowtorch
kolorowanie tekstu jest banalane o ile dobrze sie rozumie sposob kodowania
ja osobiscie korzystam ze sciagawki https://en.wikipedia.org/wiki/ANSI_escape_code#3/4_bit
ja osobiscie korzystam ze sciagawki https://en.wikipedia.org/wiki/ANSI_escape_code#3/4_bit