W paczce skrypt, instrukcja instalacji i changelog (tyle ile istnieje).
WAŻNE! Dla poprawnego skryptu należy wpisać na Arkadii :
opcje szerokosc 0
(w przeciwnym wypadku wyjścia mogą być dzielone na wiele linii na raz, więc triggery będą tylko początek wyłapywać.)
Witam,
Chcąc oszczędzić wszystkim czasu i uniknąć pisania tych samych, czasami znacznie czasochłonnych kodów przez wiele osób, zdecydowałem się zamieścić kilka ze stworzonych przeze mnie skryptów ku powszechnemu użytkowi. Jako pierwsze prezentuje rysowanie kierunków na lokacji w wersji w końcu wystarczająco szybkiej by była użyteczna.
Skrypt inspirowany wyglądem skryptów thc.
Podziękowania dla Ysar i Daheda za beta testy.
Skrypt składa się z dwóch części. Pierwsza część automatycznie subuje wyjścia z lokacji, zamieniając poludnie na S, polnocny-wschod na NE i tak dalej oraz skraca cala linie wyjścia do |Wyjscia|==>. Wyjścia traktowe są kolorowane inaczej niż normalne. Słowo pomiędzy kreskami zmienia się w zależności czy jest to trakt, ścieżka, ziemie czaszki, pajaki ect.
Druga i pewnie bardziej interesująca część automatycznie rysuje wyjścia z lokacji. Trakt jest rysowany w odmiennym kolorze niż inne, nietraktowe wyjścia, nawet jeżeli wyjście nietraktowe jest zejściem z traktu. Jako, że obraz jest wart całkiem sporej ilości słów, na dole załączam jak to w praktyce wygląda. Rysowanie można na szybko wyłączyć i włączyć buttonem x---.
Dodatkowo, pierwsze niestandardowe wyjście (czyli na przykład przysłowiowe 'wyjscie') z lokacji jest podpisywane pod zmienna, rysowane w nawiasach kwadratowych przy wyjściach normalnych i wysyłane do zmuda po wciśnięciu 0 na klawiaturze numerycznej.
Skrypt był testowany głównie w Imperium, więc większa ilość nieobsługiwanych lokacji pojawi się zapewne w Ishtar.
- Znalazłeś błąd w skrypcie albo nieobsługiwaną lokacje ?
- Przydał ci się skrypt ?
Skrypt wrzucam na zasadzie 'jak jest', więc nie gwarantuje dalszego jego rozwijania ani poprawiania błędów. Postaram się na ile czas i chęci pozwolą. Chwilowo nie ma planów dodania obsługi Ebino.