MUSH pomoc
Re: MUSH pomoc
Posiada ktos moze podmiane opisow specow GP?
Re: MUSH pomoc
Podrzuc opisy z pierwszej, trzeciej i na siebie to cos sklece.
Pozdro^600
Pozdro^600
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Re: MUSH pomoc
Ma ktoś może podmiane specy legiona z pierwszej osoby i jest w stanie się podzielić?
Re: MUSH pomoc
Czolko,
Posiada moze ktos aktualny licznik poziomu postaci?
Albo czy ten ze strony:
http://licznik-arkadia.rhcloud.com/
byl moze sprawdzony przez kogos i potwierdzi, ze dobrze liczy?
Pozd
Gryfu
Posiada moze ktos aktualny licznik poziomu postaci?
Albo czy ten ze strony:
http://licznik-arkadia.rhcloud.com/
byl moze sprawdzony przez kogos i potwierdzi, ze dobrze liczy?
Pozd
Gryfu
Re: MUSH pomoc
Czolko,
Jak dobrze liczy to na jego podstawie sklepalem taki sobie pluginek...
Lekkie zaklamanie dla postaci, u ktorych pojawiaja sie epiki i nadludzie (podlicza tak jakby postac miala epika i bardzo duzo do nadludzia oraz tak samo z nadludzkimi cechami).
alias: med
Jak dobrze liczy to na jego podstawie sklepalem taki sobie pluginek...
Lekkie zaklamanie dla postaci, u ktorych pojawiaja sie epiki i nadludzie (podlicza tak jakby postac miala epika i bardzo duzo do nadludzia oraz tak samo z nadludzkimi cechami).
alias: med
Kod: Zaznacz cały
<!-- Plugin "Licznik_poziomu_doswiadczenia" generated by Plugin Wizard -->
<muclient>
<plugin
name="Licznik_doswiadczenia"
author="Gryfu"
id="f3d905ac6950b5f34bedc615"
language="VBscript"
purpose="ocenia_poziomu_postaci"
date_written="2015-06-11 05:05:07"
requires="3.00"
version="1.0"
>
</plugin>
<!-- Get our standard constants -->
<!-- Triggers -->
<triggers>
<trigger
enabled="y"
match="^(> )?Jestes (.*), (.*), (.*), (.*) i (.*)\.$"
omit_from_output="y"
regexp="y"
script="Licznikcech"
sequence="1113"
>
</trigger>
<trigger
enabled="y"
match="^(> )?Masz epick(a|i) (.*)\.$"
regexp="y"
script="Liczeniepodcech1"
sequence="100"
>
</trigger>
<trigger
enabled="y"
match="^(> )?(Twa|Twoj) (.*) osiagn(ela|al) nadludzki poziom\.$"
regexp="y"
script="Liczeniepodcech3"
sequence="100"
>
</trigger>
<trigger
enabled="y"
keep_evaluating="y"
match="^(> )?Wydaje ci sie, ze (.*) ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic sw(|a|oj) (.*)\.$"
regexp="y"
script="Liczeniepodcech2"
sequence="1113"
>
</trigger>
<trigger
enabled="y"
keep_evaluating="y"
match="^(> )?Wydaje ci sie, ze (.*) ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic sw(|a|oj) odwage\.$"
regexp="y"
script="Liczeniepoziomu"
sequence="1113"
>
</trigger>
</triggers>
<aliases>
<alias
match="med"
omit_from_output="y"
enabled="y"
sequence="100"
>
<send>cechy
medytuj
ocen sile
ocen zrecznosc
ocen wytrzymalosc
ocen intelekt
ocen odwage
powstan</send>
</alias>
</aliases>
<!-- Script -->
<script>
<![CDATA[
Dim b,m
Sub Licznikcech (Name,Line,wc)
b=0
m=0
If wc(2)="watly" Then b=b+5
If wc(2)="slaby" Then b=b+10
If wc(2)="krzepki" Then b=b+15
If wc(2)="silny" Then b=b+20
If wc(2)="mocny" Then b=b+25
If wc(2)="potezny" Then b=b+30
If wc(2)="mocarny" Then b=b+35
If wc(3)="niezreczny" Then b=b+5
If wc(3)="niezgrabny" Then b=b+10
If wc(3)="sprawny" Then b=b+15
If wc(3)="zwinny" Then b=b+20
If wc(3)="zreczny" Then b=b+25
If wc(3)="gibki" Then b=b+30
If wc(3)="akrobatyczny" Then b=b+35
If wc(4)="rachityczny" Then b=b+5
If wc(4)="mizerny" Then b=b+10
If wc(4)="dobrze zbudowany" Then b=b+15
If wc(4)="wytrzymaly" Then b=b+20
If wc(4)="twardy" Then b=b+25
If wc(4)="muskularny" Then b=b+30
If wc(4)="atletyczny" Then b=b+35
If wc(5)="tepy" Then m=m+5
If wc(5)="ograniczony" Then m=m+10
If wc(5)="pojetny" Then m=m+15
If wc(5)="inteligentny" Then m=m+20
If wc(5)="bystry" Then m=m+25
If wc(5)="blyskotliwy" Then m=m+30
If wc(5)="genialny" Then m=m+35
If wc(6)="strachliwy" Then m=m+5
If wc(6)="niepewny" Then m=m+10
If wc(6)="zdecydowany" Then m=m+15
If wc(6)="odwazny" Then m=m+20
If wc(6)="dzielny" Then m=m+25
If wc(6)="nieugiety" Then m=m+30
If wc(6)="nieustraszony" Then m=m+35
End Sub
Sub Liczeniepodcech1 (Name,Line,wc)
If wc(3)="sile" or wc(3)="zrecznosc" or wc(3)="wytrzymalosc" Then
b=b+5
Else
m=m+5
End If
End Sub
Sub Liczeniepodcech3 (Name,Line,wc)
If wc(3)="sile" or wc(3)="zrecznosc" or wc(3)="wytrzymalosc" Then
b=b+10
Else
m=m+10
End If
End Sub
Sub Liczeniepodcech2 (Name,Line,wc)
t=0
If wc(2)="duzo" Then t=1
If wc(2)="troche" Then t=2
If wc(2)="niewiele" Then t=3
If wc(2)="bardzo niewiele" Then t=4
If wc(4)="sile" or wc(4)="zrecznosc" or wc(4)="wytrzymalosc" Then
b=b+t
Else
m=m+t
End If
End Sub
Sub Liczeniepoziomu (Name,Line,wc)
notecolour 5
t=b+m
If t<58 Then
note "Masz "&(58-t)&" podcech do 'ktos kto widzial juz to i owo'."
ElseIf t=58 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'niedoswiadczony', a 'widzial juz to i owo'."
ElseIf t<70 Then note "Suma "&t&". Masz "&(70-t)&" podcech do 'pewnie stapa po swiecie'."
ElseIf t=70 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'widzial juz to i owo', a 'pewnie stapa po swiecie'."
ElseIf t<82 Then note "Suma "&t&". Masz "&(82-t)&" podcech do 'niejedno widzial'."
ElseIf t=82 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'pewnie stapa po swiecie', a 'niejedno widzial'."
ElseIf t<94 Then note "Suma "&t&". Masz "&(94-t)&" podcech do 'swoje przezyl'."
ElseIf t=94 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'niejedno widzial', a 'swoje przezyl'."
ElseIf t<106 Then note "Suma "&t&". Masz "&(106-t)&" podcech do 'doswiadczony'."
ElseIf t=106 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'swoje przezyl', a 'doswiadczony'."
ElseIf t<118 Then note "Suma "&t&". Masz "&(118-t)&" podcech do 'wiele przeszedl'."
ElseIf t=118 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'doswiadczony', a 'wiele przeszedl'."
ElseIf t<130 Then note "Suma "&t&". Masz "&(130-t)&" podcech do 'widzial kawal swiata'."
ElseIf t=130 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'wiele przeszedl', a 'widzial kawal swiata'."
ElseIf t<142 Then note "Suma "&t&". Masz "&(142-t)&" podcech do 'bardzo doswiadczony'."
ElseIf t=142 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'widzial kawal swiata', a 'bardzo doswiadczony'."
ElseIf t<154 Then note "Suma "&t&". Masz "&(154-t)&" podcech do 'zwiedzil caly swiat'."
ElseIf t=154 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'bardzo doswiadczony', a 'zwiedzil caly swiat'."
ElseIf t<166 Then note "Suma "&t&". Masz "&(166-t)&" podcech do 'wielce doswiadczony'."
ElseIf t=166 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'zwiedzil caly swiat', a 'wielce doswiadczony'."
ElseIf t<178 Then note "Suma "&t&". Masz "&(178-t)&" podcech do 'widzial i doswiadczyl wszystkiego'."
ElseIf t=178 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'wielce doswiadczony', a 'widzial i doswiadczyl wszystkiego'."
ElseIf t<190 Then note "Suma "&t&". Masz "&(190-t)&" podcech do 'LEGENDY'."
ElseIf t=190 Then note "Suma "&t&". Jestes na przelomie 'widzial i doswiadczyl wszystkiego', a 'LEGENDA'."
Else note "Suma "&t&". Masz "&(t-190)&" podcech ponad 'LEGENDA'."
End If
End Sub
]]>
</script>
</muclient>
Re: MUSH pomoc
Swojego czasu Gummi prosił o taki jak powyżej skrypt do MUSHa. Moje pytanie nr. 1: czy ktoś taki posiada i zechce się podzielić? Od zawsze jestem ciamajdą mudową, coś takiego pomogło by jak jasna cholera .Gummi pisze:Ma ktoś może skrypt do muscha który robi takie coś jak poniżej i jest skłonny się podzielić?
ocen bron
KROTKIE PORECZNE SZYDLO(bron drzewcowa) wywazenie(14|14) skutecznosc(6|14) (7600|2100) (5|7)
ocen wszystkie zbroje
CIEZKA PLYTKOWA PARA NAUDZIAKOW(Srednia Zbroja) klute(8|12) obuchowe(8|12) ciete(8|12) (2400|650) (MAX|5)
LAZUROWY SMUKLY LEWY NARAMIENNIK(Ciezka Zbroja) klute(8|12) obuchowe(7|12) ciete(8|12) (2700|420) (4|5)
HEMATYTOWY SMUKLY PRAWY NARAMIENNIK(Ciezka Zbroja) klute(9|12) obuchowe(11|12) ciete(9|12) (2700|420) (MAX|5)
CZARNY LUSKOWY HELM(Srednia Zbroja) klute(4|12) obuchowe(7|12) ciete(7|12) (4900|1300) (2|5)
STALOWY CIEZKI NAPIERSNIK(Ciezka Zbroja) klute(3|12) obuchowe(3|12) ciete(7|12) (10000|3100) (4|5)
Druga sprawa: szukałem długo i wytrwale, ale nie udało mi się znaleźć i odzyskać wszystkich skryptów ze stronki Liseva. Trochę tam mam, coś tam po chomikach udało się wygrzebać, ale jest jeden skrypt który zawsze był dla mnie niesamowicie pomocny, a którego znaleźć już, cholera, nie mogę. Chodzi o resetowanie zmęczenia i liczenie, po ilu sekundach wskoczy z powrotem kolejny poziom. Jeżeli ktoś gdzieś na dysku ma, to proszę o info.
Z góry dzięki za pomoc.
Re: MUSH pomoc
Siema Sgroz,
W odpowiedzi na twoje dawno juz zadane pytanie
Pod swoje potrzeby napisalem plugin, ktory przy ocenie pojedynczego sprzetu podmienia tylko poziomy jakosci zbroi, przyklad ponizej:
Oceniasz starannie posrebrzany mocny kirys.
Zbroja ta na pewno nie ulatwia ruchow, w zamian jednak zapewnie dobra ochrone tak przed ciosami zadawanymi lekka bronia jak i ta bardziej solidna. Wykonano ja z mocnej, stalowej blachy oksydowanej srebrem i wypolerowanej az do polysku. Przod kirysu zdobi niewielki, wypukly ornament ukladajacy sie na ksztalt morskiej fali i wynurzajacej sie z niej reki trzymajacej harpun lub moze trojzab.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie.
Oceniasz, ze posrebrzany mocny kirys wazy 15 kilogramow, zas jego objetosc wynosi 2700 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 2200 miedziakow. = 9 zlota.
Zaklada sie go na korpus.
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi, niezle [7/12] przed klutymi i przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi.
dorzucajac plugin Liseva "Stat_items" daje to taki efekt:
SREBRZYSTY PRAWY NARAMIENNIK: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami klutymi i obuchowymi oraz dosc dobrze [8/12] przed cietymi.
WYTRZYMALY SREBRZYSTY HELM: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on niezle [7/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz dobrze [9/12] przed obuchowymi.
ZLOCISTA LUSKOWA PARA SPODENEK: jest w znakomitym stanie
Jak na SREDNIA ZBROJE chroni ona bardzo dobrze [10/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz doskonale [11/12] przed obuchowymi.
POSREBRZANY MOCNY KIRYS: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi, niezle [7/12] przed klutymi i przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi.
WZMACNIANA DREWNIANA TARCZA: jest lekko podniszczona
TARCZA --> niezle [7/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi, dosyc skuteczna [8/14] w parowaniu ciosow.
WZMACNIANA DREWNIANA TARCZA: jest w znakomitym stanie
TARCZA --> przyzwoicie [6/12] przed obrazeniami cietymi, kiepsko [5/12] przed klutymi i dobrze [9/12] przed obuchowymi, calkiem skuteczna [9/14] w parowaniu ciosow.
SREBRZYSTY LEWY NARAMIENNIK: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi i obuchowymi oraz dosc dobrze [8/12] przed klutymi.
SREBRZYSTA KOLCZA PARA REKAWIC: jest w znakomitym stanie
Co do drugiej sprawy to mam gdzies plugin o ktorym piszesz.
Daj znac jak jestes zainteresowany.
Pozd.
Gryf
W odpowiedzi na twoje dawno juz zadane pytanie
Pod swoje potrzeby napisalem plugin, ktory przy ocenie pojedynczego sprzetu podmienia tylko poziomy jakosci zbroi, przyklad ponizej:
Oceniasz starannie posrebrzany mocny kirys.
Zbroja ta na pewno nie ulatwia ruchow, w zamian jednak zapewnie dobra ochrone tak przed ciosami zadawanymi lekka bronia jak i ta bardziej solidna. Wykonano ja z mocnej, stalowej blachy oksydowanej srebrem i wypolerowanej az do polysku. Przod kirysu zdobi niewielki, wypukly ornament ukladajacy sie na ksztalt morskiej fali i wynurzajacej sie z niej reki trzymajacej harpun lub moze trojzab.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie.
Oceniasz, ze posrebrzany mocny kirys wazy 15 kilogramow, zas jego objetosc wynosi 2700 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 2200 miedziakow. = 9 zlota.
Zaklada sie go na korpus.
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi, niezle [7/12] przed klutymi i przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi.
dorzucajac plugin Liseva "Stat_items" daje to taki efekt:
SREBRZYSTY PRAWY NARAMIENNIK: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami klutymi i obuchowymi oraz dosc dobrze [8/12] przed cietymi.
WYTRZYMALY SREBRZYSTY HELM: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on niezle [7/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz dobrze [9/12] przed obuchowymi.
ZLOCISTA LUSKOWA PARA SPODENEK: jest w znakomitym stanie
Jak na SREDNIA ZBROJE chroni ona bardzo dobrze [10/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz doskonale [11/12] przed obuchowymi.
POSREBRZANY MOCNY KIRYS: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi, niezle [7/12] przed klutymi i przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi.
WZMACNIANA DREWNIANA TARCZA: jest lekko podniszczona
TARCZA --> niezle [7/12] przed obrazeniami klutymi i cietymi oraz przyzwoicie [6/12] przed obuchowymi, dosyc skuteczna [8/14] w parowaniu ciosow.
WZMACNIANA DREWNIANA TARCZA: jest w znakomitym stanie
TARCZA --> przyzwoicie [6/12] przed obrazeniami cietymi, kiepsko [5/12] przed klutymi i dobrze [9/12] przed obuchowymi, calkiem skuteczna [9/14] w parowaniu ciosow.
SREBRZYSTY LEWY NARAMIENNIK: jest w znakomitym stanie
Jak na CIEZKA ZBROJE chroni on dobrze [9/12] przed obrazeniami cietymi i obuchowymi oraz dosc dobrze [8/12] przed klutymi.
SREBRZYSTA KOLCZA PARA REKAWIC: jest w znakomitym stanie
Co do drugiej sprawy to mam gdzies plugin o ktorym piszesz.
Daj znac jak jestes zainteresowany.
Pozd.
Gryf
Re: MUSH pomoc
Witam
Odświeżam nieco temat musha.
Szukam pluginu do listy wrogów. Mam jakiś ladny z 2003 roku Liseva albo Fronia ale coś mi sie krzaczy i wywala błędy.
A że jestem prostym userem to ... nie radze sobie z czyms takim.
Ktoś pomoże?
Odświeżam nieco temat musha.
Szukam pluginu do listy wrogów. Mam jakiś ladny z 2003 roku Liseva albo Fronia ale coś mi sie krzaczy i wywala błędy.
A że jestem prostym userem to ... nie radze sobie z czyms takim.
Ktoś pomoże?
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
Re: MUSH pomoc
Troche stary temat ale jakby ktos czegos szukal do oceniania itemkow to prosze:
https://www.dropbox.com/s/hj1etcuovxi20 ... w.xml?dl=0
(Skrypt robi cos jeszcze, ale nie pamietam. Zdaje sie ogarnia ladnie pojemniki.)
A przy takzwanej okazji. Ktory element moge wywalic, zeby w gnome_talku nie wywalalo spacji z gadania?
Z gory dzieki!
https://www.dropbox.com/s/hj1etcuovxi20 ... w.xml?dl=0
(Skrypt robi cos jeszcze, ale nie pamietam. Zdaje sie ogarnia ladnie pojemniki.)
A przy takzwanej okazji. Ktory element moge wywalic, zeby w gnome_talku nie wywalalo spacji z gadania?
Kod: Zaznacz cały
Function capitalize (x)
if len(x) < 2 then
capitalize = ucase(x)
exit function
end if
capitalize = ucase(left(x, 1)) & lcase(right(x, len(x) - 1))
End function
sub gnome_talk_person(name, output, array)
dim aTalk, response, i
aTalk = Split(array(2), " ")
For i = lbound(aTalk) to ubound(aTalk)
response = response & capitalize(aTalk(i))
Next
world.send "powiedz do " & array(1) & " " & response
end sub
sub gnome_talk(name, output, array)
dim aTalk, response, i
aTalk = Split(array(1), " ")
For i = lbound(aTalk) to ubound(aTalk)
response = response & capitalize(aTalk(i))
Next
world.send "powiedz " & response
end sub
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.