Odrazu mowie, ze to pomysl pisany bardziej dla sztuki pisania pomyslow z dupy niz do zakodowania, ale co tam bezsennosc nie wybiera.
Otoz fajnie by bylo gdyby podczas tworzenia postaci wybieralo sie szablony, np:
Elf +10 zrecznosci
Krasnolud +10 wytrzymalosci
zawod:
Nozownik + 20 do zrecznosci
Legionista +20 do wytrzymalosci
Miecznik +20 do sily
Tworzy sie postac i system podlicza te bonusy i daje w nie, w zaleznosci od wybranych, maxymalna ilosc expa (jakis rozsadny lvl na start)
Podczas gry exp powoli "paruje" z postaci (moga byc tez inne zdarzenia przyspieszajace np: trening speca, zgon) i trzeba go biciem mobow uzupelniac do upragnionej 100% zeby utrzymac forme na wyciaganie magikow albo PK.
Plusy:
- Koniec z idlo-expieniem bo wiecej jak 100% normy nie wyrobisz.
- Nowego gracza mozna od razu zabrac na wyprawe z prawdziwego zdarzenia, a nie kazac mu snoty tepic.
- Dokladniejszy balans ras. (chyba, ze ogry beda braly nozownikow zeby podbic zrecznosc niska...)
Minusy i gromy za to ze w ogole cos pisze:
-
Pomysł na cechy
Re: Pomysł na cechy
znaczy ze co... kazdy zaczyna od legendy z pelnym zawodem i jesli nie gra albo nie expi to traci sile? XD
Czas goni nas goni nas cały czas...